Ahmed Baraka

Snr مدیر پایگاه داده احمد باراکا با تمرکز بر فناوری های مدیریت پایگاه داده Oracle که در محیط های پیچیده و در دسترس وجود دارد ، 20 سال تجربه گسترده در صنعت کامپیوتر دارد. تخصص باراکا در زمینه طراحی و نگهداری راه حل های پایگاه داده برای نیازهای پیچیده تجاری با استفاده از فناوری گسترده ای مانند Oracle RAC ، ASM ، Data Guard ، GoldenGate ، WebLogic ، Database Appliance و Enterprise Manager است. وی با شرکت های بین المللی در استرالیا و ابوظبی کار کرده است. سرگرمی های او فوتبال (فوتبال) و بازی های رایانه ای است.
دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت پایگاه داده اوراکل از صفر تا قهرمان [ویدئو]

Oracle Database Administration from Zero to Hero [Video]

از مبتدی تا حرفه ای، این دوره آموزشی Oracle Database Administration شما را قادر می سازد تا پایگاه داده های Oracle را ایجاد، مدیریت، عیب یابی و بهینه سازی کنید - دانش عمیق و تخصص عملی برای یک حرفه موفق DBA به دست آورید.


آموزش دوره مدیریت چند مستاجر پایگاه داده اوراکل [ویدئو]

The Oracle Database Multitenant Administration Course [Video]

مهارت و مهارت Oracle DBA خود را در پایگاه داده نسل بعدی Oracle از طریق آموزش جامع تقویت کنید.


آموزش دوره مدیریت RAC پایگاه داده Oracle (12c و 19c) [ویدئو]

The Oracle Database RAC Administration Course (12c and 19c) [Video]

در این دوره جامع، تخصص عملی را در مدیریت پایگاه‌های داده Oracle RAC و تسلط بر مدیریت، ارتقاء و بهینه‌سازی با عملکرد بالا کسب کنید.


آموزش پشتیبان گیری و بازیابی پایگاه داده اوراکل با استفاده از RMAN [ویدئو]

Oracle Database Backup and Recovery Using RMAN [Video]

تخصص Oracle DBA خود را با آموزش پیشرفته ما افزایش دهید و در پیچیدگی های فناوری پایگاه داده پیشرفته Oracle تحقیق کنید. در دنیای به سرعت در حال تحول مدیریت پایگاه داده پیشرو باشید.


آموزش دوره تنظیم عملکرد پایگاه داده اوراکل [ویدئو]

The Oracle Database Performance Tuning Course [Video]

مهارت های مدیر پایگاه داده خود را ارتقا دهید، گلوگاه های عملکرد را کشف کنید، از ابزارهای ضروری مانند AWR و ASH استفاده کنید و در این دوره جامع به یک متخصص ماهر Oracle Database Performance Tuning تبدیل شوید.