Jason Hassett

کارآفرین، نویسنده و توسعه دهنده

در طول سه سال گذشته بیش از 20000 دانش آموز را برای موفقیت در زمینه های مختلف راهنمایی کرده ام. همزمان سه کسب‌وکار مجزا ساخته‌ام که اکنون خودکار شده‌اند، به این معنی که می‌توانم روی انجام کاری که دوست دارم تمرکز کنم.

این شامل نوشتن کتاب، ساخت دوره‌های آموزشی (و همچنین محتوا) برای افزودن ارزش به کسانی است که می‌خواهند زندگی خود را بهبود بخشند، ایجاد یک شبکه محتوا در اطراف ورزش موتوری و همچنین ایجاد پروژه‌های نرم‌افزاری.

یکی از بزرگترین این پروژه‌های جدید Wheel Sports است، که یک سرویس محتوای جدید موتور اسپورت است که با یک کانال YouTube شروع به کار کرد، اما در حال حاضر در حال گسترش به یک تیم کامل برای انتشار یک وب‌سایت و برنامه در سراسر Motorsport است.

هدف از دوره‌های آموزشی و تمرکز من در سال‌های آتی این است که تا حد امکان به خوانندگان و مشتریان او ارزش بیافزاییم، در حالی که دوره‌هایی ایجاد کنم که به دیگران در مورد چگونگی افزودن ارزش و سپس تبدیل آن به درآمد توصیه می‌کنند.

در طول سال‌ها، در بسیاری از مشاغل مختلف تلاش کرده‌ام و شکست خورده‌ام. درسی که از اینها آموختم و می خواهم برای همه برندهای فعلی خود بیاورم این است که هیچ میانبری وجود ندارد، افزودن بیشترین ارزش ممکن کلید موفقیت است. اگر بتوانید برای افراد زیادی ارزش قائل شوید، موفق خواهید شد.

این ماموریت کلیدی در سراسر برندهایی که من ایجاد می‌کنم برجسته می‌شود، خواه ویدیوهای ورزش موتوری باشد یا دوره‌هایی که به هزاران نفر آموزش می‌دهند چگونه کسب‌وکار خود را توسعه دهند.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک کانال YouTube Head راه اندازی کنیم

How to Start a Talking Head YouTube Channel

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش نکات صرفه جویی در زمان برای ویرایش سریعتر ویدیوی YouTube

Time-Saving Tips for Faster YouTube Video Editing

"وقتی نوبت به ویرایش می‌رسد، بخش‌های زیادی از ویرایش وجود دارد که می‌توانید آنها را سیستم‌بندی کنید. این بدان معناست که اگر در حال ساختن ویدیوها هستید، نه تنها می‌توانید سریع‌تر منتشر کنید.


آموزش چگونه اولین وب سایت Shopify خود را ایجاد کنید

How to Create Your First Shopify Website

"در این کلاس، ما می خواهیم یاد بگیریم که چگونه اولین وب سایت Shopify خود را ایجاد کنیم. من شما را از طریق ایجاد یک نمونه Shopify ساده راهنمایی خواهم کرد که یک نمونه اولیه خواهد بود.


آموزش چگونه اولین وب سایت وردپرسی خود را ایجاد کنیم

How to Create Your First WordPress Website

"در این کلاس، ما قصد داریم یک وب سایت وردپرسی و به طور خاص یک وب سایت خبری ایجاد کنیم تا بتوانید با نحوه عملکرد ویژگی های کلیدی وردپرس و نحوه انجام آن آشنا شوید."