Zuzanna Jarczynska

زوزانا جارچینسکا یک متخصص ابر بازاریابی Salesforce ، MVP Salesforce و یک قهرمان بازاریابی Salesforce شناخته شده است. زوزانا نویسنده sfmarketing.cloud ، یک وبلاگ فنی اختصاص یافته به Salesforce Marketing Cloud develop و ampscript.io ، ویرایشگر آنلاین کد AMPscript است. زوزانا به طور منظم به عنوان یک متخصص در وبینارهای فنی شرکت می کند ، در رویدادهای جامعه محور صحبت می کند و یک گروه محلی Salesforce را رهبری می کند. زوزانا به طور فعالانه از زنان مختلف در ابتکارات فناوری حمایت می کند و یک گروه بین المللی را برای زنان شاغل در محیط ابر بازاریابی Salesforce اداره می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش استفاده از Salesforce Marketing Cloud Connect

Using Salesforce Marketing Cloud Connect

این دوره به شما یک نمای کلی از ویژگی‌های اصلی Marketing Cloud Connect می‌دهد و درک شما را از نحوه استفاده از Marketing Cloud Connect برای طراحی و ارائه تجربیات شخصی‌شده و متصل به مشتریانتان افزایش می‌دهد.


آموزش نصب و مدیریت Salesforce Marketing Cloud Connect

Installing and Managing Salesforce Marketing Cloud Connect

این دوره به شما یک نمای کلی از Marketing Cloud Connect و ویژگی های آن می دهد. پس از اتمام این دوره، می‌توانید Marketing Cloud Connect را نصب و پیکربندی کنید و نمونه Salesforce CRM خود را با Marketing Cloud متصل کنید.


آموزش استفاده از REST API در Salesforce Marketing Cloud

Using the REST API in Salesforce Marketing Cloud

این دوره به شما یک نمای کلی در سطح بالا از Salesforce Marketing Cloud's REST API می دهد. پس از اتمام این دوره ، شما می توانید جریان احراز هویت OAuth را درک کرده و یک درخواست ساده REST API را ارائه دهید.