Stephen Allott

استیفن آلوت یک متخصص فناوری اطلاعات است که از سال 1995 در آزمایش نرم افزار و روش ها و تکنیک های تضمین کیفیت تخصص دارد. فارغ التحصیل دانشگاه لیدز ، و به مدت 8 سال یک توسعه دهنده نرم افزار در بخش های مالی و مالی ، به استفن کمک هزینه تحصیلی حرفه ای IT اهدا شد انجمن کامپیوتر رایانه انگلیس در سال 2009 (FBCS CITP). استفان یکی از اعضای اصلی هیئت امتحان سیستم های اطلاعاتی (ISEB ، اکنون ISTQB) بود که به توسعه برنامه درسی و امتحانات سطح پایه در تست نرم افزار کمک می کرد. او همچنین صلاحیت آموزش برنامه درسی سطح پیشرفته را دارد. استفان که یک سخنران عمومی با اعتماد به نفس است ، در کنفرانس های بین المللی تست در ایالات متحده آمریکا ، اروپا ، استرالیا و نیوزیلند شرکت کرده است. آخرین نقش های وی شامل ایجاد و ارائه یک دوره آموزشی 8 هفته ای در سطح بنیاد در تست نرم افزار برای فارغ التحصیلان فناوری اطلاعات به علاوه تحویل حضوری دوره های مقدماتی 2 روزه در آزمون نرم افزار Agile است.
دوره های این مدرس:

آموزش بنیاد ISTQB®: تست استاتیک

ISTQB® Foundation: Static Testing

این دوره به شما یاد می دهد که ارزش سرمایه گذاری در تکنیک های تست استاتیک را در اوایل چرخه زندگی درک کنید. اصول تکنیک مرور را فرا خواهید گرفت تا بتوانید از آنها به طور مثر در تیم های آزمایشی خود استفاده کنید.


آموزش ISTQB® Foundation: مدیریت آزمون

ISTQB® Foundation: Test Management

این دوره به شما می آموزد که چگونه یک پروژه تست را به طور موثر مدیریت کنید و شامل برنامه ریزی تست، تولید استراتژی تست، تخمین تلاش تست و گزارش پیشرفت است.