Jeff Selingo

استاد ، نویسنده ، ستون نویس ، رهبر اندیشه در مورد آموزش عالی جف سلینگو استاد ، نویسنده ، ستون نویس و رهبر اندیشه در زمینه آموزش عالی است.

جف نویسنده کالج (غیر) محدود: آینده آموزش عالی و آنچه برای دانشجویان به معنای آن است ، پرفروش ترین کتاب آموزشی نیویورک تایمز در سال 2013. آخرین کتاب او ، MOOC U: چه کسی بیشترین بهره را از آموزش آنلاین می برد و چرا ، به افزایش دوره های مجازی رایگان نگاه می کند و منتشر شده توسط سیمون شوستر در سال 2014. او در حال کار بر روی سومین کتاب خود است که زندگی پسا کالج را برای فارغ التحصیلان امروز و اینکه چگونه آنها می توانند بهتر حرفه خود را شروع کنند ، بررسی می کند. قرار است توسط ویلیام مورو (HarperCollins) در سال 2016 منتشر شود.

یک تجربه نویسنده ، ستون نویس و رهبر اندیشه در نیویورک تایمز ، واشنگتن پست و NPR ، ABC و CBS پوشش بیش از 17 سال کالج ها و دانشگاه ها باعث شده است که وی در ردیف اول صنعت آموزش عالی 490 میلیارد دلار قرار داشته باشد و از این طریق وی به عنوان سخنران و مشاور آینده آموزش عالی شناخته شود. وی علاوه بر مشارکت در مجله Chronicle ، استاد عمل در دانشگاه ایالتی آریزونا است ، جایی که او در حال طراحی آکادمی برای رهبری آموزش عالی نوآورانه است ، یک برنامه جدید مدیریت اجرایی بین روسای ASU و دانشگاه جورج تاون .

وی با تجربه عملیاتی ، توسعه تجارت و استراتژیک ، ویراستار برتر سابق نشریه برتر آموزش عالی کشور ، تواریخ آموزش عالی است. پیش از این ، وی گزارشگر و سردبیر روزنامه کرونیکل و خبرنگار در روزنامه های مختلف روزانه ، از جمله جمهوری آریزونا بود.
دوره های این مدرس:

آموزش با استفاده از علم اطلاعات برای استخدام کارکنان

Using Data Science to Hire Employees

جف سلینگو از استودیوی LinkedIn بازدید می کند تا در مورد اهمیت استفاده از داده هنگام تصمیم گیری در مورد استخدام سنجیده شود.