Bryn Barnard

هنرمند ، نویسنده تاریخ - علوم براین بارنارد هنرمند و نویسنده تاریخ علمی است.

کتاب جدید وی ، نبوغ اسلام که توسط ناپف منتشر شده است ، در مورد پیوندهای عمیق تاریخی بین اسلام و غرب است. وی پنج سال در مالزی و اندونزی زندگی کرد. وی همچنین سفرهای زیادی به هند ، مصر ، مراکش و ترکیه داشته است. نبوغ اسلام به عنوان یک سری سخنرانی های اسلایدی آغاز شد که وی پس از 11 سپتامبر برای آموزش مردم در مورد تمدن اسلامی ایجاد کرد. بارنارد سخنرانی های "نبوغ اسلام" را در شورای امور جهانی ، مدارس ، دانشگاه ها ، کتابخانه ها و مساجد در آمریکای شمالی ارائه داده است. نسخه عربی این کتاب در سال 2011 توسط دارالعلم لیلمالایین منتشر شد.

براین بارنارد که بیش از 25 سال تصویرگر است ، همچنین استاد هنر در دانشگاه دلاور است. دانشگاه هنر ، فیلادلفیا ؛ و ترم دانشگاه پیتسبورگ در دریا. وی عضو م Instituteسسه امور جاری جهان ، عضو فولبرایت در Universiti Sains مالزی و همکار مشاور دانشگاه کارکنان میدانی بین المللی بوده است. نمایشگاه انفرادی وی "شیوع: آفت هایی که تاریخ را تغییر دادند" در مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در آتلانتا و موزه ملی بهداشت و پزشکی در واشنگتن دی سی به نمایش درآمد.
دوره های این مدرس:

آموزش از هنر سازی گرفته تا تفکر هنری

From Art Making to Art Thinking

بیاموزید که چگونه تغییر آموزش هنر برای تمرکز بر "تفکر هنری" می تواند به دانشجویان در حل مشکلات در زمینه های مختلف کمک کند.