Teddy Burriss

مربی، مربی، مشاور، سخنران لینکدین

من یک استراتژیست و مربی لینکدین هستم.

من از سال 2010 در مورد بهترین شیوه های LinkedIn به عنوان یک ابزار تجاری آموزش می بینم.

به‌عنوان یک نویسنده، سخنران عمومی، مشارکت‌کننده رسانه‌های اجتماعی و وبلاگ‌نویس ماهر، بر بهترین شیوه‌ها و اصول استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای زندگی، کسب‌وکار و شغل تسلط دارم و اکنون به اشتراک می‌گذارم.

من عاشق به اشتراک گذاشتن پیام و بهترین شیوه های استفاده از لینکدین به عنوان یک ابزار تجاری از طریق مشاوره لینکدین، برنامه های توسعه حرفه ای، وبینارها، کارگاه ها، سمینارها، مربیگری و سخنرانی هستم.

کمک به افراد و کسب‌وکارهایی که می‌خواهند شبکه‌های خود را گسترش دهند و کسب‌وکار خود را توسعه دهند برای من لذت بخش است.

درباره من در کانال یوتیوب

من یا از من بیشتر بدانید


هدف من این است که متخصصان کسب و کار را در هر صنعت یا نقشی در مورد بهترین شیوه ها و تاکتیک های استفاده از LinkedIn به عنوان یک ابزار تجاری راهنمایی کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش شبکه سازی در لینکدین برای کسب و کار یا شغل - 2022

Networking on LinkedIn for Business or Career - 2022

""پس از زندگی در میان یک بیماری همه گیر، شبکه سازی در لینکدین با هدفی متمرکز بر اهداف ما اهمیت بیشتری پیدا کرده است. ما دیگر نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم، ای. .."


آموزش ساخت برند شخصی خود از طریق لینکدین - 2022

Building your Personal Brand through LinkedIn - 2022

"همه چیز با یک مکالمه شروع می شود" داشتن یک نمایه لینکدین خوش ساخت اولین قدم مهم در هنگام استفاده از لینکدین به عنوان یک ابزار تجاری است. در حال رشد و تداوم. .."


آموزش ساخت پروفایل لینکدین در سال 2022

Building your LinkedIn Profile in 2022

«تا تاریخ 22/10/17، بیش از 858 میلیون نفر دارای پروفایل لینکدین بودند. لینکدین همچنان رتبه اول شبکه های اجتماعی حرفه ای شبکه های اجتماعی در جهان است. .."