John Cordova

بیش از 8 سال سابقه تدریس

من یک معلم باتجربه هستم که در طول هشت سال گذشته به بیش از 70000 دانش آموز در تمام سنین و سطوح در موضوعات مختلف با موفقیت بزرگ آموزش داده ام. من همچنین در موضوعاتی مانند تمام سطوح اسپانیایی، گرافیک و طراحی وب، ویرایش ویدیو و موارد دیگر به دانش آموزان آموزش می دهم.

دوره‌های من موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهند که من در آن‌ها با تجربه و آگاه هستم. در زیر تجربیات من در مورد همه موضوعات دوره‌ای که تاکنون در Skillshare تدریس می‌کنم آمده است:

من یک زبان مادری اسپانیایی هستم، و بنابراین در زبان خود، به دانش‌آموزان در تمام سطوح آموزش می‌دهم که چگونه اسپانیایی کار می‌کند تا جملات را کنار هم بچینند و بتوانم پایه‌های زبان را به روشی که بیش از حد پیچیده نیست و مرتبط باشد، درک کنم. زبان انگلیسی. تجربه من در آموزش زبان اسپانیایی به دانش آموزان از سطح مبتدی تا سطح پیشرفته را شامل می شود. علاوه بر این، من اسپانیایی را به دانشجویان مقطع کارشناسی در دانشگاه قبلی ام آموزش داده ام.

علاوه بر این، من همچنین یک صاحب کسب و کار هستم و بیش از سه سال است که کسب و کار آنلاین خودم را از طریق پلتفرم‌های تجارت الکترونیک Shopify و Etsy راه‌اندازی کرده‌ام، بنابراین در من و Etsy Now را یاد بگیرید: چاپ بر اساس تقاضا با Etsy برای دوره‌های مبتدی ، دانش‌آموزان می‌توانند مطمئن باشند که توسط فردی با تجربه در این پلتفرم‌های تجارت الکترونیک آموزش داده می‌شود تا کسب‌وکار آنلاین خود را با موفقیت راه‌اندازی کنند. من همچنین زبان و اصطلاحات مرتبط با Shopify و Etsy را در این دوره ها پوشش می دهم.

علاوه بر این، من دانش و تجربه کافی در کار با برنامه های Microsoft Office مانند PowerPoint و Word دارم. به این ترتیب، در دوره های خود و Learn Word Now: Microsoft Word for Beginners ، من تمام اصول اولیه برنامه های Microsoft PowerPoint و Word را به دانش آموزان آموزش می دهم.

در نهایت، به عنوان یک کاربر باتجربه Shopify و صاحب کسب و کار چاپ بر اساس تقاضا (POD) آنلاین طی سه سال گذشته، به دانش‌آموزان آموزش می‌دهم که چگونه کسب‌وکارهای POD آنلاین تجارت الکترونیک موفق خود را با Shopify راه‌اندازی و راه‌اندازی کنند. در دوره من . در این دوره، من دانش‌آموزان را راهنمایی می‌کنم که چگونه شروع کنند و در عین حال منابع ارزشمندی مانند اشتباهاتی که باید اجتناب کنند، فعالیت‌ها و تمرین‌های طوفان فکری و موارد دیگر را در اختیار آنها قرار می‌دهم.

در تمام دوره‌هایم، همیشه سعی می‌کنم به شیوه‌ای واضح و قابل دسترس تدریس کنم. دوره های من معمولاً برای همه سطوح زبان آموزان در نظر گرفته شده است و برای من ضروری است که سبک تدریس خود را تا حد امکان جذاب و تعاملی کنم. من همچنین دوست دارم از دانش آموزان بشنوم، بنابراین اگر تصمیم دارید در یکی از دوره های من ثبت نام کنید، با من تماس بگیرید یا از من به عنوان منبع استفاده کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش اکنون Shopify را یاد بگیرید: Shopify برای مبتدیان

Learn Shopify Now: Shopify for Beginners

اگر تا به حال از خود پرسیده اید که Shopify چگونه کار می کند و علاقه مند به یادگیری نحوه استفاده از آن هستید یا اینکه برای کسب و کار شما مناسب است، بدانید که این یکی از بهترین هاست. ..


آموزش اکنون Etsy را بیاموزید: چاپ بر اساس تقاضا با Etsy برای مبتدیان

Learn Etsy Now: Print-on-Demand with Etsy for Beginners

Etsy یکی از بزرگترین بازارهای آنلاین جهانی در اینترنت است که در آن می‌توانید تعداد غیرقابل تصوری از فروشگاه‌ها و اقلام منحصربه‌فرد را پیدا کنید که برای هر نوع...


آموزش اکنون PowerPoint را یاد بگیرید: Microsoft PowerPoint برای مبتدیان

Learn PowerPoint Now: Microsoft PowerPoint for Beginners

"آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه از Microsoft PowerPoint استفاده کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید و/یا احساس خستگی می کنید؟ نگران نباشید! در My PowerPoint Now: Microsof. . .."


آموزش اکنون Etsy را بیاموزید: چاپ بر اساس تقاضا با Etsy برای مبتدیان

Learn Etsy Now: Print-on-Demand with Etsy for Beginners

بیاموزید که چگونه به راحتی فروشگاه Etsy خود را در Etsy Marketplace برای تجارت آنلاین خود راه اندازی و راه اندازی کنید!


آموزش زبان اسپانیایی متوسط: دوره تمرین گوش دادن و خواندن

Intermediate Spanish: Listening and Reading Practice Course

دوره تمرین اسپانیایی برای زبان آموزان اسپانیایی که می خواهند در سطح متوسط ​​به مهارت های شنیداری و خواندن تسلط پیدا کنند!


آموزش Word Now را یاد بگیرید: Microsoft Word برای مبتدیان

Learn Word Now: Microsoft Word for Beginners

"آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه از Microsoft Word استفاده کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید و/یا احساس خستگی می کنید؟ نگران نباشید! در Learn Word Now من: Microsoft Word for Beg. ..."


آموزش اکنون اسپانیایی را بیاموزید: دوره دانش همه در یک

Learn Spanish Now: All-in-One Knowledge Course

«اکنون اسپانیایی بیاموزید: دوره دانش همه‌جانبه یک دوره فشرده اسپانیایی آمریکای لاتین است که برای آموزش دانش‌آموزان در تمام سطوح (از مبتدی تا با تجربه...» ساخته شده است.


آموزش اکنون اسپانیایی را بیاموزید: دوره دانش همه در یک

Learn Spanish Now: All-in-One Knowledge Course

دوره ای که شامل تمام جنبه های زبان اسپانیایی است و برای کسانی ساخته شده است که مایلند زبان را با سرعت خود یاد بگیرند


آموزش Word Now را یاد بگیرید: Microsoft Word برای مبتدیان

Learn Word Now: Microsoft Word for Beginners

در این دوره مقدماتی Word بدون احساس خستگی، اصول اولیه Microsoft Word را بیاموزید!


آموزش با استفاده از Shopify برای کسب و کار آنلاین خود، چاپ بر اساس تقاضا را بیاموزید

Learn Print-on-Demand Using Shopify for Your Online Business

"در این دوره آموزشی Learn Print-on-Demand Using Shopify برای کسب و کار آنلاین شما، با استفاده از Shopify برای y همه چیزهایی را که باید در مورد چاپ بر حسب تقاضا (POD) بدانید را خواهید آموخت.