Pierluigi Giglio

طراح و مشاور UI/UX Sr

سلام، من Pier هستم و یک طراح و مشاور UI/UX Sr. با بیش از ۸ سال سابقه کار با Fortune 500، شرکت‌های بزرگ و استارت‌آپ‌های سرمایه‌گذاری شده هستم.

من از راه دور کار می‌کردم و اخیراً به‌عنوان یک طراح و کارآفرین در یک سال شش رقم درآمد کسب کرده‌ام در حالی که گهگاه به کشورهای مختلف سفر می‌کنم.

طراحی علاقه و تمرکز اصلی من از 14 سالگی بوده است و از آنجایی که این زمینه چیزهای زیادی به من داده است، فکر می کنم اکنون نوبت من است که دانش خود را به اشتراک بگذارم (به علاوه میانبرها/رازها) تا موفق شوم. طراح که می تواند زندگی و چشم انداز مورد نظر خود را بسازد.

علاوه بر آن، من عاشق آموزش دادن و کمک به رشد و رسیدن به اهداف دیگران هستم.

پس از کار بر روی صدها و صدها پروژه طراحی، همکاری با بیش از 40 مشتری از سراسر جهان و آموزش طراحی به هزاران دانش آموز، بسیار سپاسگزارم که این فرصت را دارم که به انجمن طراحی کمک کنم که به شما کمک کند تا تبدیل شوید. یک طراح بهتر - یک مرحله در یک زمان.

دوره های این مدرس:

آموزش مسترکلاس نمونه کارها طراحی

Design Portfolio Masterclass

"در این دوره شما می خواهید اصول اولیه مورد نیاز برای ایجاد یک نمونه کار طراحی موفق را بیاموزید که به شما کمک می کند تا کار طراحی یا پروژه را بدست آورید..."


آموزش یک طراح UI/UX شوید

Become a UI/UX Designer

در این دوره آموزشی UI UX برای مبتدیان، مفاهیم ضروری طراحی UI و UX را از ابتدا یاد خواهید گرفت. شما نیازی به داشتن سابقه قبلی ندارید. ..


آموزش Figma Essentials برای طراحی UI/UX (2020)

Learn Figma Essentials for UI/UX Design (2020)

در این دوره آموزشی ضروری Figma UI UX برای مبتدیان، نحوه استفاده از Figma را از ابتدا یاد خواهید گرفت. شما نیازی به تجربه قبلی با Figma ندارید زیرا این c. .."