Uzair Ansari

Uzair Ansari با بیش از هشت سال تجربه غنی در آن، حرفه ای قابل توجه در منطقه هویت و اتوماسیون ویندوز بوده است. او در حال حاضر به عنوان یک مهندس Devops کار می کند. شما ممکن است او را از کار وبلاگ خود را در PowerShellStore.com بدانید، اما او همچنین می توانید با مشارکت خود در مرکز اسکریپت مایکروسافت تکنیک حساب کنید. او دارای مدرک لیسانس در فناوری اطلاعات است. در طول دوران حرفه ای خود او در فن آوری هایی مانند ویندوز PowerShell، دایرکتوری فعال ویندوز، زیرساخت های کلیدی عمومی و سرور ویندوز کار کرده است. او دوست دارد یاد بگیرد و دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.
دوره های این مدرس:

آموزش پیاده سازی DNS ویندوز سرور 2019

Implementing Windows Server 2019 DNS

این دوره به شما نحوه نصب، پیکربندی و ایمن سازی سرویس DNS مبتنی بر ویندوز را آموزش می دهد. همچنین پیاده سازی انواع مختلف سیاست های DNS را یاد خواهید گرفت.


آموزش اکسفیلتراسیون با Powershell-RAT

Exfiltration with Powershell-RAT

در این دوره، exfiltration روی پروتکل جایگزین را خواهید آموخت: exfiltration روی پروتکل غیر C2 رمزگذاری نشده/مبهم با استفاده از Powershell RAT.


آموزش استفاده از ارائه دهندگان PowerShell و PSDrives

Leveraging PowerShell Providers and PSDrives

این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه از مکانیسم موجود برای دسترسی به تنظیمات سیستم عامل مانند رجیستری ، گواهینامه ها ، متغیرهای داخلی ذخیره شده در قالب PSDrives استفاده کنید.