Anu Khanchandani

مربی راه اندازی فناوری

سلام! من آنو خانچاندانی هستم - مربی راه اندازی فناوری

سلول‌های خاکستری توسط من برای نگهداری استارت‌آپ‌های دیجیتال تأسیس شده است - درست از ایجاد یک حضور اولیه در وب تا حتی یک محصول/پلتفرم کاملاً هوشمند مصنوعی. زمان آن فرا رسیده است که آنچه را که در 2 دهه گذشته به عنوان یک متخصص استارتاپ دیجیتال به من آموخته است، به دنیای دیجیتال برگردانم!

از سال 1997 در صنعت محصولات دیجیتال در نقش‌های مختلف، در هند و خارج از کشور در سازمان‌های CMM-Level 5 مانند Syntel (هند)، Delta Technology (ایالات متحده آمریکا)، رویترز آسیا (سنگاپور) بوده‌اند.

از زمان حضور آنها در فضای مجازی تا ایجاد محصولات و پلتفرم‌های پیشرفته با هوشمندی مصنوعی، با بسیاری از استارت‌آپ‌های هندی به‌عنوان CTO، مربی اصلی در سفر دیجیتالی خود مشورت کرده‌اند.

پس از گذراندن بیش از 20 سال به عنوان کارمند، کارآفرین و مشاور در صنعت استارت آپ دیجیتال، سفر و چالش های پیش روی آن را دیدم. طراحی محصول، بازاریابی، فروش، تامین مالی هر یک از جنبه‌های سفر باید با دقت انجام شود – برنامه‌ریزی شده و با صبر و حوصله اجرا شود نه اینکه با چشمان بسته وارد آن شوید.

دوره های این مدرس:

آموزش راه اندازی کمک های مالی استارتاپی

Startup Fund Raising

بیاموزید که چگونه در مورد میزان بودجه مورد نیاز برای راه اندازی خود و نحوه کسب آن از VC های مناسب ایده بگیرید.


آموزش بازاریابی استارتاپی ، فروش ، پس از فروش

Startup Marketing, Sales, Post-Sales

بیاموزید که چگونه با ترکیب ارگانیک (بازاریابی بدون هزینه) و اتوماسیون بازاریابی ، به شیوه ای صرفه بازار کنید


آموزش ایده راه اندازی فناوری

Tech Startup Idea to Launch

چگونه برای راه اندازی فناوری خود یک طرح کسب و کار ایجاد کنید، برنامه خود را طراحی کنید، آن را به روشی درست بازاریابی کنید تا در 180 روز راه اندازی شود.