Mike Barnes

مربی موسیقی

سلام دوستان!

نام من مایک است، من یک نوازنده و مربی موسیقی 27 ساله از بریتانیا هستم. در 13 سال گذشته مشغول نواختن، نوشتن و تولید موسیقی بوده ام. من در یک موسسه خیریه موسیقی به نام که در آن کارگاه‌ها و کلاس‌های موسیقی برای افراد در هر سن و توانایی‌هایی برگزار می‌کنم، مشارکت دارم.

من معتقدم که هرکسی توانایی خلق موسیقی زیبا را دارد. این فقط موردی است برای کنار گذاشتن انتظارات و لذت بردن از فرآیند خلقت.

لطفاً با هر گونه سؤالی در تماس باشید یا فقط برای سلام کردن!

توصیفات دانشجویی

"کاملاً این دوره را دوست داشتم! ماه هاست که سعی کرده ام یک دوره جامع و در عین حال آسان برای پیگیری در مورد ویژگی های موجود در Garageband پیدا کنم. دوره مایک دقیقاً همین را ارائه می دهد! من بسیار هیجان زده هستم که شروع به خلاقیت کنم. بسیاری از نکاتی که در این دوره آموزش داده شد را ضبط و امتحان کرد. خیلی ممنون مایک! - کریستینا شارکی

"این دوره برای هر کسی که عاشق نواختن موسیقی است، اما تولید آهنگ را به تعویق انداخته است، زیرا GarageBand بیش از حد پیچیده به نظر می رسد، ضروری است! مایک توضیح می دهد که همه چیز به روشی ساده است که فهمیدن و دنبال کردن دقیقاً کاری که او انجام می دهد بسیار آسان است. مدت زمان بسیار کوتاهی، اکنون احساس می‌کنم به جای اتلاف وقت برای کار کردن با آن، به جای اتلاف وقت، باند گاراژ را باز می‌کنم تا فوراً آهنگ تولید کنم. - پراشام پاتل

"این یک دوره مقدماتی عالی برای GarageBand بود! من از چند ماه پیش استفاده از این برنامه را شروع کرده بودم و درک اولیه ای از نحوه به کار انداختن تمام قطعات و قطعات از طریق آزمون و خطا داشتم. این دوره نشان داد ویژگی‌های دیگری که نمی‌دانستم در نرم‌افزار گنجانده شده است که به من امکان می‌دهد گردش کار خود را ساده‌تر کنم و بهترین صدای ممکن را از آهنگ‌هایم دریافت کنم. به هر کسی که با GarageBand شروع به کار کند یا می‌خواهد مهارت‌های خود را به کار بگیرد، کاملاً توصیه می‌شود. سطح بعدی!" - نیک تورگیس

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای مبتدیان GarageBand (Mac) - بیایید یک آهنگ بنویسیم

Beginners Guide to GarageBand (Mac) - Let’s Write a Song

راهنمای مبتدیان GarageBand (Mac) - بیایید یک آهنگ بنویسیم در این کلاس، همه چیزهایی را که برای شروع کار با Garageband برای مک نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. من آل را شکستم ..


آموزش Garageband IOS (iPhone/iPad): راهنمای کامل مبتدیان

Garageband IOS (iPhone/iPad): The Complete Beginners Guide

Garageband IOS (iPhone/iPad) یک نیروگاه خلاقانه است که هرکسی می‌تواند از آن استفاده کند. فرقی نمی‌کند کجا هستید، چه تجهیزاتی دارید یا در مورد موسیقی چه می‌دانید.


آموزش تولید موسیقی لوفی - راهنمای آهنگسازان

Lofi Music Production - A Songwriters Guide

"درباره این کلاس لوفی یکی از محبوب ترین انواع موسیقی این نسل است. با ضربات سرد، آکوردهای زیبا و نمونه های عالی مشخص می شود. لوفی. .."


آموزش تئوری موسیقی برای ترانه سراها: از مبتدی تا تهیه کننده

Music Theory for Songwriters: From Beginner to Producer

"تئوری موسیقی می‌تواند موضوعی پیچیده و گیج‌کننده باشد. اما لازم نیست که باشد! آیا می‌دانستید که بیشتر آهنگ‌های محبوب فقط از چند مفهوم ساده استفاده می‌کنند، که یک بار ...."


آموزش میکس موسیقی برای ترانه سراها - از مبتدی تا تهیه کننده

Music Mixing for Songwriters - From Beginner to Producer

"درباره این کلاس اختلاط می تواند موضوعی پیچیده و گیج کننده باشد. اما لازم نیست که باشد! تنها با چند افکت ساده می تواند صدایی کسل کننده از یک آهنگ بگیرد. .."