Infinite Minds Academy

آکادمی فناوری دیجیتال برای افراد مبتلا به اوتیسم، نارساخوانی و غیره آکادمی ذهن های بی نهایت یک آکادمی آموزشی فناوری دیجیتال است که بر آموزش افراد با نیازهای ویژه به ویژه افراد مبتلا به اوتیسم و نارساخوانی و غیره تمرکز دارد. تجربه بیش از 13 سال ما در تغییر زندگی این افراد واقعاً بسیار موفق و رضایت بخش بوده است. ما سعی می کنیم از طریق کلاس های آنلاین مختلف خود و همچنین کلاس های از پیش ضبط شده مانند این، از استعداد پنهان آنها بهره ببریم. این افراد دارای استعدادهای استثنایی هستند که فقط باید کشف شوند. با این حال، هنگامی که استعدادهای پنهان آنها مورد استفاده قرار گیرد، آنها قادر به ایجاد شگفتی هستند. انگیزه اصلی ما این است که آنها را طوری آموزش دهیم که بتوانند خودپایدار باشند و به هیچ کمک مالی از طرف هیچ کس وابسته نباشند.
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی چاپ سه بعدی برای اوتیسم، نارساخوانی و موارد دیگر در سال 2023

3D Printing Design for Autism, Dyslexic & more in 2023

# 1 دوره طراحی پرینت سه بعدی برای اوتیسم، نارساخوانی: راهنمای گام به گام طراحی چاپ سه بعدی


آموزش Master Digital Music DAW برای افراد با نیازهای خاص (اوتیسم)

Master Digital Music DAW for Special Needs People (Autism)

با رویکرد گام به گام برای افراد با نیازهای خاص (اوتیسم، نارساخوان و غیره) طراحی شده است تا استعدادهای موسیقی دیجیتال را کشف کند.


آموزش توسعه اپلیکیشن موبایل برای افراد مبتلا به اوتیسم، نارساخوانی و غیره

Mobile App Development for people with Autism, Dyslexia etc

به طور خاص گام به گام برای افراد مبتلا به اوتیسم، نارساخوانی و غیره که استعدادهای پنهان آنها فقط نیاز به کشف دارد، طراحی شده است.


آموزش طراحی گرافیک برای افراد مبتلا به اوتیسم، نارساخوانی و غیره

Graphic Designing for People with Autism, Dyslexia etc

به طور خاص گام به گام برای افراد مبتلا به اوتیسم، نارساخوانی و غیره که استعدادهای نهفته آنها فقط به کشف نیاز دارد، طراحی شده است.