Q. Rigal

مربی معنوی و مربی زندگی Quelyory Rigal یک مربی، راهنمای معنوی و زندگی، هوش هیجانی و مربی معنوی عالی است. او گواه زنده و گواه زنده همه آموزه هایش است. او در ده سال گذشته خود را وقف مطالعه، مطالعه، تحلیل و عمل به تمام ادیان و باورهای جهان کرده است. او عمیق‌تر به مطالعه رفت و حتی برخی از این آموزه‌ها را تمرین کرد و به این نتیجه رسید که بسیاری از آنها بخشی از یک کل را دارند و دیگران بهتر است درباره آنها اظهار نظر نکنند. س. ریگال به خوبی می داند که برای موفقیت در سفر خود به نام زندگی، باید روی چیزهای مثبت تمرکز کنیم، روی ارتعاش بالا. او در تجربه سخت زندگی، چالشی را که با موفقیت پشت سر گذاشت و پس از بیش از نه سال اسارت، انجام تمام آداب، دعاها، فنون، مطالعات، آزمون ها و... به این نتیجه قطعی رسید که فقط یک گروه کوچکی از آن تکنیک ها و آموزه ها موثر هستند. پس از یک سفر سخت، تمرین‌های بی‌ثمر و اشتیاق به آزادی جسمانی، ذهنی و معنوی، او به‌طور «معجزه‌آسا»، سریع و کارآمد، به رهایی شگفت‌انگیز خود دست یافت.
دوره های این مدرس:

آموزش تغییر کوانتومی؛ قدرت هوش عاطفی شما

Quantum Shift; The Power of Your Emotional Intelligence.

روش اثبات شده ای که در آن فیزیک کوانتومی و معنویت با هم می آیند تا به شما بیاموزند چگونه خواسته های خود را سریعتر نشان دهید.


آموزش روش 333 برای یادگیری و تقویت هوش هیجانی

Method 333 To Learn & Strengthen Your Emotional Intelligence

روشی اثبات شده که در آن علم و معنویت در کنار هم قرار می گیرند تا به شما یاد دهند که احساسات خود را درک، ارزیابی و کنترل کنید.


آموزش پول کلید کوانتومی.

The Quantum Key Money.

روش اثبات شده برای پرده برداری از همه فراوانی، با آگاهی از ماده کوانتومی همیشه حاضر.