Gregor Suttie

Azure Architect، Azure MVP، و Microsoft Certified Trainer
Gregor Suttie یک معمار Azure، Azure MVP، مربی گواهی شده مایکروسافت، و مهندس DevOps است.

گرگور دارای بیش از 25 سال تجربه در ساخت سیستم های با فرمت بزرگ و قابل تحویل با فناوری های توسعه دهنده مایکروسافت است. در نقش فعلی خود، او به عنوان یک معمار Azure برای Intercept، یک ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و راه حل های ابری برنده جوایز مستقر در هلند، کار می کند. در طول سال‌ها او یک توسعه‌دهنده ارشد، مهندس قابلیت اطمینان سایت و مشاور فناوری اطلاعات بوده است. گرگور که رهبر تیم و تسهیل کننده کارگاه است، به مشتریان کمک می کند تا پلتفرم خود را برنامه ریزی، بسازند، استقرار و مدیریت کنند تا بتوانند بیشترین بهره را از سفر خود با Azure ببرند. هنگامی که او کار نمی کند یا در کانال YouTube خود ویدیو پست می کند، می توانید گرگور را در حال معاشرت با گروه کاربری گلاسکو لاجورد در زادگاهش گلاسکو، اسکاتلند بیابید.
دوره های این مدرس:

آموزش Azure Data Fundamentals (DP-900) Cert Prep: 1 Core Data Concepts

Azure Data Fundamentals (DP-900) Cert Prep: 1 Core Data Concepts

در حین آماده شدن برای آزمون گواهینامه DP-900 Microsoft Azure Data Fundamentals، مفاهیم اصلی در تجزیه و تحلیل داده ها را کاوش کنید.


آموزش Azure Data Fundamentals (DP-900) Cert Prep: 4 بار کاری تجزیه و تحلیل در Azure

Azure Data Fundamentals (DP-900) Cert Prep: 4 Analytics Workloads on Azure

به عنوان بخشی از آمادگی خود برای آزمون Microsoft Azure Data Fundamentals، همه چیز را در مورد بارهای کاری تجزیه و تحلیل، و همچنین داده های موجود در Microsoft Azure بیاموزید.


آموزش Azure Data Fundamentals (DP-900) Cert Prep: Core Data Concepts

Azure Data Fundamentals (DP-900) Cert Prep: Core Data Concepts

در حین آماده شدن برای آزمون گواهینامه DP-900 Microsoft Azure Data Fundamentals، مفاهیم اصلی در تجزیه و تحلیل داده ها را کاوش کنید.