Henry Been

Henry Been یک معمار و توسعه دهنده مستقل از هلند است. او از کار با تیم های توسعه نرم افزار برای ایجاد و ارائه نرم افزارهای عالی لذت می برد. علایق او شامل ابر Azure، Agile، DevOps، معماری نرم افزار و طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای قابل آزمایش و نگهداری می شود. او علاوه بر کار خود، سخنران کنفرانس در کنفرانس‌های بین‌المللی است، نویسنده کتاب «پیاده‌سازی راه‌حل‌های Azure DevOps»، کار بر روی کتاب دوم و ایجاد دوره‌های آموزشی آنلاین است. به دلیل فعالیت‌هایش در جامعه، او جایزه MVP مایکروسافت در سال‌های 2019 و 2020 را دریافت کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش شروع به کار با حجم کار Azure

Getting Started with Azure Data Workloads

این دوره به شما مفاهیم اصلی داده از جمله انواع مختلف داده ها، پایگاه داده ها و بارهای کاری و تفاوت بین داده های دسته ای و جریانی را آموزش می دهد.


آموزش Azure DevOps Server 2022: The Big Picture

Azure DevOps Server 2022: The Big Picture

این دوره به شما درک کاملی از چیستی سرور Azure DevOps و نحوه مشابه محصولات در یک فضا و قابلیت های اصلی آن به شما می دهد. همچنین یک نمای کلی از زیرساخت مورد نیاز برای میزبانی سرور Azure DevOps دریافت خواهید کرد.


آموزش C# 10 Dependency Injection

C# 10 Dependency Injection

برای توسعه‌دهندگان حرفه‌ای، تزریق وابستگی یک تکنیک مهم برای تست‌پذیر و قابل نگهداری پایگاه کد شماست. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه در هنگام کار با سی شارپ 10 تزریق وابستگی را پیاده سازی کنید.


آموزش قهرمان امنیت توسعه دهنده: ارتباطات رمزگذاری شده

Developer Security Champion: Encrypted Communications

تقریباً همه برنامه ها به سایر برنامه ها و کاربران متصل هستند. ایمن سازی آن ارتباط بیش از هر زمان دیگری مهم است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه اتصالات از و به کاربران، وابستگی های زیرساخت و سایر برنامه ها را رمزگذاری کنید.


آموزش ادغام Ansible با GitHub Actions

Integrating Ansible with GitHub Actions

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه کتاب های بازی Ansible را با استفاده از GitHub Actions اجرا کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه گردش کار را تنظیم کنید و به طور ایمن با سرورهایی که مدیریت می کنید ارتباط برقرار کنید.