Michael Edie

مایکل ادی، متخصص امنیت اطلاعات و مشاور با بیش از یک دهه تجربه است. او به عنوان مهندس اصلی SmashTheStack (https://smashthestack.org) خدمت می کند. مایکل یک کهنه سرباز 22 ساله ارتش ایالات متحده است و به طور منظم در مورد موضوعات مختلف امنیت اطلاعات و فناوری وبلاگ می نویسد. او یک سخنران انجمن برای سازمان های غیرانتفاعی مختلف فناوری و در BSIDES Augusta بوده است. علایق او در خارج از Infosec شامل خانواده، موتور سیکلت، مسافرت، ارز دیجیتال، فیلم و شطرنج است.
دوره های این مدرس:

آموزش تجزیه و تحلیل برنامه با ModSecurity

Application Analysis with ModSecurity

ModSecurity یک موتور فایروال برنامه کاربردی وب (WAF) منبع باز و متقابل است. در این دوره آموزشی، تحلیل اپلیکیشن ها با استفاده از ModSecurity را خواهید آموخت.


آموزش استفاده از Zeek 4 در یک محیط سازمانی یا برای عملیات توزیع شده

Utilizing Zeek 4 in an Enterprise Environment or for Distributed Operations

Zeek یک ابزار منبع باز نظارت بر امنیت شبکه (NSM) است. این دوره به شما نحوه استقرار Zeek در مقیاس و نحوه استفاده از داده‌های Zeek را برای نظارت مستمر، شکار تهدید و واکنش به حادثه می‌آموزد.


آموزش تست تخصصی: Command Injection

Specialized Testing: Command Injection

بهداشت امنیتی ضعیف برنامه های وب می تواند منجر به به خطر افتادن کل شبکه شود. این دوره به شما می‌آموزد که بردارها و تکنیک‌هایی را که بازیگران تهدید برای دسترسی به شبکه‌ها و سیستم‌ها با استفاده از تزریق دستور استفاده می‌کنند، شناسایی کنید.


آموزش تجزیه و تحلیل سیستم عامل با OSSEC 3

OS Analysis with OSSEC 3

OSSEC یک سیستم تشخیص نفوذ میزبان (HIDS) منبع باز است. در این دوره، تحلیل سیستم عامل با استفاده از OSSEC را یاد خواهید گرفت.


آموزش تشخیص ناهنجاری ها و رویدادها با Winlogbeat

Detecting Anomalies and Events with Winlogbeat

WinLogBeat یک جمع کننده ورود به سیستم منبع باز است که Windows Event را به Elasticsearch یا Logstash ارسال می کند. در این دوره ، تنظیم ، پیکربندی و اعتبار سنجی WinLogBeat را در یک محیط سازمانی یاد خواهید گرفت.