Jean Tunis

ژان تونس یک مهندس عملکرد و مشاور اصلی با RootPerformance است. بیش از دو دهه است که وی به تیم های فناوری اطلاعات کمک کرده است تا به دلیل مشکلات عملکرد ، هزینه را به حداقل برسانند و بهره وری خود را از دست بدهند. 5+ سال گذشته به عنوان یک مشاور مستقل بوده است. ژان برای بهبود تجربه نهایی کاربر از طریق اندازه گیری و نظارت بهتر با شرکت ها در صنایع مختلف - از خدمات مالی گرفته تا مراقبت های بهداشتی - همکاری می کند. هنگام مشاوره و آموزش در مورد موضوعات مربوط به عملکرد ، ژان را می توان برای چندین وبلاگ صنعت و شرکت در نوشتن و آزمایش و بررسی ابزارهای نظارت برای کانال یوتیوب خود نوشت.
دوره های این مدرس:

آموزش SolarWinds: The Big Picture

SolarWinds: The Big Picture

SolarWinds مدت‌هاست که مجموعه‌ای از ابزارها را برای کمک به مدیریت و حفظ زیرساخت فناوری اطلاعات در اختیار دارد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه می توانید از محصولات و خدمات SolarWinds برای مدیریت و نظارت بر منابع IT خود استفاده کنید.


آموزش مبانی آثار جدید

New Relic Fundamentals

New Relic یکی از اولین فروشندگان نظارت بر SaaS است. این دوره به شما می آموزد که چگونه می توانید از محصولات و خدمات New Relic برای نظارت و مشاهده برنامه ها بدون توجه به محیط آنها استفاده کنید.


آموزش جلسات IT Ops: عیب یابی عملکرد با هوش مصنوعی Generative و Wireshark

The IT Ops Sessions: Performance Troubleshooting with Generative AI and Wireshark

در این جلسه IT Ops، با نحوه استفاده از هوش مصنوعی مولد برای تجزیه و تحلیل بسته‌های گرفته شده از Wireshark آشنا خواهید شد.


آموزش Dynatrace Fundamentals

Dynatrace Fundamentals

Dynatrace طیف گسترده ای از گزینه ها را ارائه می دهد تا به شما کمک کند برنامه های خود را بدون توجه به محیط آنها نظارت و مشاهده کنید. این دوره شما را از طریق استفاده از Dynatrace برای به دست آوردن دید و بینش نسبت به محیط IT خود راهنمایی می کند.