Dave Nicolette

دیو نیکولت کار خود را در IT در سال 1977 به عنوان برنامه نویس برنامه آغاز کرد. از آن زمان، او بر روی سیستم‌های مختلفی از جمله سیستم‌های مرکزی و میان‌رده IBM، DEC، Tandem، Wang، Honeywell، Unisys و Stratus کار کرده است و برنامه‌های کاربردی در Assembly، Cobol، PL/I، VisualBasic، C/C++ توسعه داده و پشتیبانی کرده است. ، جاوا، اسکالا، کاتلین، سی شارپ، F# و سایرین که از یونیکس، لینوکس، ویندوز، zOS، NonStop و سایر سیستم عامل ها استفاده می کنند. در حال حاضر او به عنوان یک مربی فنی برای تیم‌های توسعه/تحویل نرم‌افزار کار می‌کند و روی شیوه‌های معاصر مانند تحویل مستمر، توسعه تست محور، و مشخصات با استفاده از مثال تأکید دارد. او یک نویسنده، سخنران و مربی است که تلاش می کند تا با تمام پیشرفت های جدید در این زمینه همراه شود. او اکثر اشتباهات ممکن را مرتکب شده است و همچنان به کشف اشتباهات جدید ادامه می دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش اصول برنامه نویسی کاربردی CICS (COBOL)

CICS Application Programming Fundamentals (COBOL)

این مقدمه ای در سطح مبتدی برای برنامه نویسی برنامه CICS با استفاده از COBOL برای توسعه دهندگانی است که با COBOL آشنا هستند اما با CICS آشنا نیستند. این دوره اصول طراحی و توسعه اپلیکیشن CICS را با استفاده از زبان COBOL به شما آموزش می دهد.


آموزش کتاب راهنمای ویرایشگر ISPF

ISPF Editor Playbook

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از ISPF به طور موثر برای حل انواع مشکلاتی که توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان نرم افزار در محیط z/OS با آن مواجه هستند، استفاده کنید.


آموزش JCL Fundamentals در z/OS

JCL Fundamentals on z/OS

JCL یکی از معدود فناوری‌های اصلی برای کار با z/OS در سیستم IBM Z است. این زبان است که اجرای کارهای دسته ای را کنترل می کند. برای انجام هر کاری روی آن سیستم باید دانش کاری JCL داشته باشید.


آموزش توسعه فریم اصلی: تصویر بزرگ

Mainframe Development: Big Picture

این دوره مروری بر سیستم IBM Z، معماری کلی، برنامه‌های کاربردی و حجم کاری پشتیبانی‌شده، چرایی اتکای شرکت‌ها به پلتفرم، نحوه قرارگیری آن به این پلتفرم، و اینکه IBM در آینده پلتفرم را به کجا خواهد برد، ارائه می‌دهد.


آموزش CICS Transaction Server: The Big Picture

CICS Transaction Server: The Big Picture

این دوره به شما نقشی را که CICS Transaction Server در محاسبات و تجارت سازمانی ایفا می کند، از جمله تاریخچه محصول، معماری کلی و جهت گیری احتمالی آینده را به شما آموزش می دهد.