Angel Peterson

شما می توانید این کار را انجام دهید!

با مدرک لیسانس در مطالعات فیلم از دانشگاه یوتا، سابقه حرفه ای من در تولید فیلم، تلویزیون و تبلیغات است. وقتی تشکیل خانواده دادم این صنعت را ترک کردم، اما دلم برای کار و خلق تنگ شده بود. در سال 2011 من یک وبلاگ خیاطی و صنایع دستی را راه اندازی کردم. پس از سخنرانی در کنفرانس SNAP برای دومین سال متوالی در مورد تولید ویدئو و نه دوختن به وبلاگ نویسان. متوجه شدم که شاید زمان بازگشت به عشق اولم است - ویدیو.

من روی بودجه‌های کم‌کفش و فیلم‌های باکیفیت کار کرده‌ام که خدمات صنایع دستی داشتند (شما می‌توانید برای خدمات صنایع دستی که می‌دانید آن را انجام داده‌اید، پرداخت کنید). در حالی که چیزهای سطح بالا عالی هستند (اسباب بازی های شگفت انگیزی که می توانید ببینید و با آنها بازی کنید) من دوست دارم به مشاغل کوچک کمک کنم تا شروع کنند. بدون بودجه زیاد باید خلاق باشید و این یک چالش سرگرم کننده است.

من پشت دوربین و جلو کار کرده‌ام - فکر می‌کنم مهم نیست که بیشتر وقت خود را در چه سمتی صرف می‌کنید، ایده خوبی است که بدانید چگونه هر دو را انجام دهید.

من هر کاری را که با فناوری مرتبط باشد دوست دارم، اگر شامل رایانه ها و ابزارهایی باشد که به آنها علاقه مندم. من دوست دارم به مردم نشان دهم که چگونه در رسانه تصویری کار کنند و دوست دارم موفقیت آنها را ببینم. اساساً می‌خواهم به شما نشان دهم که نه تنها می‌توانید ویدیو بسازید، بلکه می‌توانید ویدیوی خوبی هم بسازید. ویدیویی که شما را به عنوان یک خلاق نشان می‌دهد و شناسایی و ترافیک را به وبلاگ شما می‌آورد.

شما می توانید این کار را انجام دهید!

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه در دوربین/یوتیوب/زوم/فیس بوک لایو مطمئن باشیم

How To Be Confident on Camera / YouTube/ Zoom/ Facebook Live

دانستن اینکه چگونه در دوربین خوب به نظر برسید (و احساس کنید) مهارتی است که همه باید در کیت ابزار سازنده ویدیو خود داشته باشند. این دوره به شما حرفه ای ها را آموزش می دهد. ..