Elisabeth Arena

هنرمند و مربی

سلام. من الیزابت هستم، اما اگر به همه آن هجاها اهمیت نمی‌دهی، می‌توانی مرا لیز صدا کنی. من از کودکی هنرمند بودم و به طور رسمی در کالج آموزش دیدم. من مدرک کارشناسی خود را از Tufts و مدرسه موزه در بوستون گرفتم، چند ترم تحصیلی را در فلورانس (si, sono Italiana) گذراندم و برای مدرک کارشناسی ارشد با تخصص طراحی از دانشگاه رادفورد ادامه دادم. من در کارهای شخصی ام از گرافیت، جوهر، نشانگر، آبرنگ، اکریلیک و روغن و رسانه های دیجیتال استفاده می کنم... اما همیشه وقتی چیز جدیدی کشف می کنم حاضرم آزمایش کنم. می‌توانید چند کار دیگر را در وب‌سایت هنرهای زیبای من ببینید:

http://www.mondoarena.com/portfoliopainting/

من چندین سال است که تدریس می کنم. طراحی پایه و خلاقانه، نقاشی و ترکیبی از موضوعات مهم من است. من سال ها به بزرگسالان با سطوح مختلف مهارت آموزش دادم و در حال حاضر معلم بچه های دبستانی در روز هستم (شب هنرمند تمرین می کنم ... و تمام آن تعطیلات مدرسه.)

ایجاد هنر برای من یک اجبار غیرقابل توقف است. من از فلسفه، علم، عرفان، طبیعت، حشرات کوچک کوچک و بافت های روی دیوارهای در حال فرو ریختن الهام گرفته ام... فقط چند مورد را نام ببرم. من عاشق خلق کردن هستم و دوست دارم آموخته هایم را با دانش آموزانم به اشتراک بگذارم و شاهد شکوفایی الهام به آثار هنری زیبا و تفکر برانگیز هستم.

به‌عنوان یک معلم، دانش‌آموزانم را تشویق می‌کنم تا برای محتوای معنادار و همچنین استفاده از تکنیک‌های خودانگیخته و مراجع بصری، در ناخودآگاه کاوش کنند.

تصویر بالا با عنوان "Wonderflood" است و با شستشوی آبرنگ شروع شد. من تصاویر را از فرم هایی که در صفحه دیدم بیرون کشیدم.

من بی‌پایان از طبیعت و حیوانات الهام می‌گیرم و در حالی که عاشق خلق شخصیت‌های عجیب و غریب، صحنه‌های سورئال، نمادهای پیچیده و ماندالا هستم، همیشه به مطالعات پایه‌ای طراحی و نقاشی برمی‌گردم. در زیر مطالعه ای به نام «کلاغ متفکر» آورده شده است. من با این پرنده دوست داشتنی و باهوش در حال جابجایی در یک پارک بریتانیا مواجه شدم و به این نتیجه رسیدم که باید نگاه آگاهانه او را به تصویر بکشم. واقع گرایی یکی از مواردی است که در مدرسه دنبال می شود و من از تدریس نیز لذت می برم.

موارد زیر ترکیبی از اکریلیک و روغن با کابینت آشپزخانه نجات یافته است که به عنوان سطح کار استفاده می شود. به آن "کابینت گاو" می گویند. من چندین تصویر از حیوانات ایجاد کردم که معمولاً برای منابع غذایی در کابینت‌های قدیمی برای کاوش استفاده می‌شوند. این گاو خاص سوئیسی است و ما یک تعامل دوست داشتنی داشتیم. این ایده که مردم معمولاً از منبع غذایی که می خورند بسیار جدا هستند ... شیر، تخم مرغ یا سبزیجات یکی از مواردی است که به نظر من آزاردهنده است و می خواهم با آن مقابله کنم.

من همچنین اخیراً تلاشی را برای طراحی خطی از تمبرهای شفاف خودم (Studio Brunnen) آغاز کردم. معلمان هرگز نباید یادگیری را متوقف کنند و من اکنون در حال فرو رفتن در دنیای ناشناخته اصطلاحات بازاریابی برای یافتن راه هایی برای بهترین ترویج آنها هستم. تصویر زیر برخی از آن طرح‌هایی است که قبل از دیجیتالی شدن، ویرایش و ارسال به سازنده در حال انجام است.

به من نگاه کنید که "بز کیهانی" خود را در یوتیوب می کشم تا روند یکی از قطعات ترکیبی خود را ببینید.

دوره های این مدرس:

آموزش ماسک های کاغذی ترکیبی: هنر پویا و پوشیدنی

Mixed Media Paper Masks : Dynamic & Wearable Art

انگیزه های خلاقانه خود را با برخی هنرهای پوشیدنی تمرین کنید! آیا من اشتباه می کنم که فکر می کنم افراد در هر سنی شیفته ماسک هستند؟ من اینطور فکر نمی کنم. . . اگر م. ..