Sonja Rasula

کارآفرین

در سال 2008 سونجا رسولا با به خطر انداختن کل 401 هزار پس‌انداز بازنشستگی‌اش، اولین کسب‌وکارش را تأمین مالی کرد. از آن زمان، بازارهای نوآورانه و مدرن پاپ آپ او در سراسر کشور شکل گرفته است و بیش از 12000 کسب و کار کوچک و برندهای نوظهور را به نمایش گذاشته است! داستان سرایی صریح و پرانرژی او را به یک سخنران مورد توجه و در صحنه اصلی در کنفرانس هایی مانند SXSW، Quickbooks Connect، Create Cultivate و HOW Design Live تبدیل کرده است. و نایک، Airbnb، Madewell، Redbull و Adobe برخی از برندهایی هستند که از طرز فکر کارآفرینی و مشاوره خلاقانه او بهره می برند.

پادکست سونجا،، برای صاحبان مشاغل کوچکی است که به دنبال مشاوره و ابزارهای عملی برای کمک به موفقیت آنها هستند. سونجا توسط غول مد، آیلین فیشر، «یکی از 30 زن کارآفرین در حال تغییر جهان» انتخاب شد، مجله سان ست او را «گوروی هدیه» و مجله لس آنجلس به او جایزه یکی از 10 زن الهام بخش لس آنجلس را داد. یک کارآفرین سریالی، کسب و کار دوم سونجا The Unique Space یک ساختمان اداری خلاقانه در ناحیه هنری لس آنجلس است، و او به تازگی یک تجارت جعبه هدیه را در طول کووید راه اندازی کرده است به نام بسته مراقبت که بسته های مراقبتی پر شده را ارائه می کند. با مواردی از مشاغل کوچک و مارک های نوظهور.

قبل از تبدیل شدن به یک کارآفرین، او یک مدیر خلاق و تولید کننده محتوا بود که در مفهوم سازی و راه اندازی وب سایت برای شرکت های Fortune 500 تخصص داشت - او همچنین در تلویزیون به عنوان یک طراح داخلی در HGTV Home to Go بازی کرد. فضاهای تجاری و TLC . سونجا یک طرفدار متعصب و عاشق طراحی است که با همسرش در لس آنجلس زندگی می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش شغل خلاق خود را شروع کنید: حضور آنلاین تیز و هوشمند ایجاد کنید

Start Your Creative Career: Build a Sharp, Smart Online Presence

"به عنوان افراد خلاق، ما از موز خود پیروی می کنیم و آنچه را که دوست داریم می سازیم، اما تعویض چرخ دنده زمانی که زمان شروع (یا رشد) کسب و کار شما فرا می رسد و پرورش آن می تواند دشوار باشد."


آموزش Live Encore: نکات صرفه جویی در زمان رسانه های اجتماعی برای خلاقان

Live Encore: Time-Saving Social Media Tips for Creatives

Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هرکسی می‌تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس‌های ویدیویی را تماشا کند، پروژه‌هایی ایجاد کند و حتی خودش کلاسی را تدریس کند.