Christopher Griffin

@PlantKween

کریستوفر گریفین ( او/او/آنها) اولین گیاه خود را در سال 2016 با هدف ساده روشن کردن آپارتمان جدیدشان در بروکلین خرید. آنها سفرهای مسحورکننده مهد کودک را که در کودکی با مادربزرگ خود انجام داده بودند را به یاد آوردند و می خواستند این شادی را دوباره خلق کنند. گیاه در وضعیت بدی قرار داشت، اما آنها متوجه شدند که چگونه آن را به زندگی بازگردانند. بنابراین گریفین شروع به خرید بیشتر کرد و هر آنچه که در مورد گیاهان می توانست مطالعه و تحقیق کرد.

امروزه، کریستوفر بیشتر به‌عنوان یک علاقه‌مند و سازنده جامعه سیاه‌پوست ساکن بروکلین شناخته می‌شود که برای بیش از 240 هزار دنبال‌کننده (و بیش از 160 گیاه) آموزش و شادی به ارمغان می‌آورد. ماموریت کریستوفر ایجاد یک جامعه آنلاین متنوع از گیاهان کوئین، باباها، مادران و هر کس در بین آنها، و به اشتراک گذاشتن شادی، خودشناسی، و گیاهان توانمندی است که به زندگی آنها آورده است.

گريفين دستيار مدير مرکز NYU LGBTQ+ است، وقتي در درخشش گل‌هاي سبز خود غوطه‌ور نيستند و عاشقان گياه را در همه جا شادي مي‌کنند. آنها می گویند گیاهان آنها به آنها قدرت می دهد تا به طور کامل از دانش آموزان خود حمایت کنند.


دوره های این مدرس:

آموزش Live Encore: خانواده گیاهان خود را با تکثیر رشد دهید

Live Encore: Grow Your Plant Family With Propagation

بیاموزید که چگونه با تکثیر گیاهان کاملاً جدید را از گیاهان موجود خود پرورش دهید. گیاهان توانایی باورنکردنی برای رشد مجدد خود از کوچکترین برش ها را دارند. ..


آموزش گیاهان در خانه: روح و فضای خود را ارتقا دهید

Plants at Home: Uplift Your Spirit & Your Space

"قدرت مثبت گیاهان را کشف کنید، بدون نیاز به انگشت سبز! وارد واحه شهری کریستوفر گریفین شوید، آپارتمانی در بروکلین که بیش از 160 گیاه را در خود جای داده است..."