Clear Studios

طراحی داخلی کل نگر

Clear Studios مستقر در شهر نیویورک، متخصص در طراحی فضای کل نگر است. ما محیط های مبتنی بر احساس را از طریق یک لنز چند رشته ای ایجاد می کنیم. کارهای جمعی ما در زمینه های طراحی: داخلی، تاسیسات معماری.

ما فرآیند طراحی خود را با در نظر گرفتن طراحی آگاهانه و راه حل های خلاقانه برای ارتقاء تجربه فضا آغاز می کنیم. از طریق یک رویکرد کل نگر، فرآیند طراحی ما همه جوانب را در نظر می گیرد و ارتباط متقابل را جشن می گیرد. ما با مشتریان خود به روش‌های مشارکتی معنادار برای توسعه چشم‌انداز داستانی کار می‌کنیم. ما از فرآیندهای طبیعت یاد می گیریم که فضاهای دلپذیر طبیعی بیشتری بسازیم.

کلاس‌های ما با هدف توانمندسازی شما در سفر طراحی داخلی کل نگر هستند. هدف این است که شما یک فضای نشیمن خانگی ایجاد کنید که رفاه را ارتقا دهد.

طراحی داخلی برای هر کسی که علاقه مند به انجام اقدامات ساده در فضای شخصی خود است قابل دسترسی است. با تغییر فضای اطراف، می توانید فضای خود را در داخل تغییر دهید.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی داخلی کل نگر: کتاب راهنمای هوشیار

Holistic Interior Design: A Mindful Guidebook

ما معتقدیم که محیط خانه ما عمیقاً بر رفاه ما تأثیر می گذارد - بنابراین اگرچه توجه به زیبایی شناسی فضا مهم است، به همان اندازه مهم است که ...


آموزش طراحی داخلی جامع: فضای شخصی خود را برای رفاه متحول کنید

Holistic Interior Design: Transform Your Personal Space for Well-Being

"طراحی داخلی کل نگر برای هر کسی است که علاقه مند به انجام اقدامات ساده در فضای شخصی خود است. با تغییر دادن فضای اطراف، می توانید تغییر شکل دهید.


آموزش چگونه مانند یک طراح کل نگر فکر کنیم

How to Think like a Holistic Designer

"برای سومین کلاس خود در مجموعه طراحی جامع، "چگونه مانند یک طراح کل نگر فکر کنیم" را به اشتراک می گذاریم.   این کلاس شامل بحث های میز گرد به سبک پادکست است. ..."