Nathaniel Drew

سازنده محتوای آنلاین

به لطف یک سری اتفاقات بسیار عجیب که در جهان ما رخ داد، من وجود دارم. عجیب است، نمی توانم آن را توضیح دهم.

علاقه من به وضوح و غرض ورزی ناشی از این است که تا زمانی که می توانم از همه آن (زندگی) استفاده کنم. من نمی خواهم در مسیر خودم قرار بگیرم.

من در دو مهاجر از آرژانتین متولد شدم، در شمال غربی اقیانوس آرام بزرگ شدم.

از ماندن در همان مکان برای بقیه عمرم عمیقاً احساس نارضایتی می‌کردم، این همان چیزی است که باعث شد تا بیشترین زمان ممکن را صرف انجام کاری کنم که من آن را سفر آهسته می‌نامم، که روشی کم‌هزینه و پایدار است. گذراندن وقت در خارج از کشور.

این به من این فرصت را می‌دهد که زبان‌های مکان‌هایی را که در آن زندگی می‌کنم یاد بگیرم، که به نظرم بسیار لذت‌بخش و رضایت‌بخش است.

یک انگیزه اصلی برای من برای انتشار محتوا به صورت آنلاین شکستن هنجارهای اجتماعی پایدار است که نحوه بیان مردان را محدود می کند. "فقط یک مرد باش" دیگر آن را قطع نمی کند.

امیدوارم آنچه در آنجا منتشر کردم بتواند برای شما سود شخصی داشته باشد!

خلاقیت خود را رها کنید و پروژه ای را که همیشه آرزویش را داشتید با خالق محتوای آنلاین ناتانیل درو آغاز کنید!

در یوتیوب، اینستاگرام، و به طور کلی اینترنت، تنها چیزی که واقعاً مهم است صدای شماست. اینکه چگونه ایده‌های خلاقانه خود را توسعه می‌دهید، استفاده می‌کنید و با دیگران به اشتراک می‌گذارید، می‌تواند تفاوت بین یک جامعه قوی و متعهد و احساس اینکه دارید در فضای خالی فریاد می‌زنید باشد.

ناتانیل این احساس را می داند. در طی سالیان متمادی، او با به اشتراک گذاشتن خود واقعی خود، ایجاد محتوای باکیفیت و متفکرانه و تمرکز بر چارچوبی خلاقانه که برای او کار می کند، جامعه ای متشکل از یک میلیون دنبال کننده در YouTube ایجاد کرد. اکنون، او ابزارها و تاکتیک‌هایی را که برای یافتن وضوح خلاقانه استفاده کرده به اشتراک می‌گذارد تا شما هم بتوانید همین کار را انجام دهید.

ناتانیل از طریق غواصی عمیق در دوران کودکی‌اش، پروژه‌های گذشته و آموخته‌های سخت به دست آمده، شما را راهنمایی می‌کند:

  • تعیین ارزش فردی شما به عنوان خالق
  • غلبه بر ناامنی ها
  • ایجاد موضوع اصلی خود
  • با رشد کار خود را تکامل دهید

به‌علاوه، هر درس با سؤالات تأملی و تمرین‌های ژورنالی همراه است که ناتانیل به همراه شما آن‌ها را کامل می‌کند و به شما امکان می‌دهد همین الان کار را انجام دهید تا دیدگاه خود را پیدا کرده و توسعه دهید. p>

چه بخواهید کانال یوتیوب خود را راه اندازی کنید، یک خبرنامه فرقه بسازید یا مقالاتی را که باید بخوانید در اینستاگرام بنویسید، وقتی کارتان تمام شد، متوجه خواهید شد که چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند و چگونه می توانید از آن برای ایجاد یک شغل طولانی مدت (یا هوس!) آنلاین استفاده کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش Live Encore: غواصی عمیق تر در مستندات زندگی عمدی

Live Encore: Diving Deeper on Intentional Life Documentation

"Saiba mais sobre como usar a fotografia de forma mais intencional para capturar os momentos que importam. Nos últimos anos، Nathaniel Drew passou muito tempo pe. .."


آموزش Live Encore: ابزارهایی برای از بین بردن خلاقیت شما

Live Encore: Tools for Getting Your Creativity Unstuck

اگر احساس می کنید گیر کرده اید راه های مختلفی را برای بازگرداندن جرقه خود کاوش کنید. هر خلاقی گاهی گیر می کند. این یک بخش کاملاً عادی از سفر است. بو. ..


آموزش خلاقیت آزاد شده: صدای خود را به صورت آنلاین کشف کنید، اصلاح کنید و به اشتراک بگذارید

Creativity Unleashed: Discover, Hone, and Share Your Voice Online

"خلاقیت خود را رها کنید و پروژه آنلاینی را که همیشه آرزویش را داشتید با خالق محتوای آنلاین ناتانیل درو آغاز کنید! در یوتیوب، اینستاگرام و فضای داخلی..."


آموزش زندگی خود را مستند کنید: 4 روش برای زندگی عمدی تر

Document Your Life: 4 Methods to Live More Intentionally

«در دنیایی که حرکت فوق‌العاده سریع و زودگذر به نظر می‌رسد، می‌توان به راحتی با مزاحمت‌ها و وسوسه‌هایی که در هر زمان به ما ارائه می‌شود، از بین رفت.


آموزش چگونه با اطمینان در دوربین صحبت کنیم: راهنمایی برای سازندگان محتوا

How to Speak Confidently On Camera: A Guide for Content Creators

«این یک راهنمای ساده برای توسعه مهارت صحبت کردن با دوربین با اعتماد به نفس است. ویدئو نقش بزرگی در زندگی ما دارد. این به ما کمک می کند تا در مورد w مطلع شویم. .."