Sophia Yeshi

طراح گرافیک و تصویرگر

سوفیا یشی یک تصویرگر و طراح گرافیک سیاه‌پوست سیاه‌پوست جنوبی در بروکلین، نیویورک است. او یک بومی دیجیتال است که فتوشاپ را در 12 سالگی در حالی که در بالتیمور، مریلند بزرگ می‌شد، کشف کرد. او طرح های Yeshi را ایجاد کرد تا به زنان سیاه پوست، زنان رنگین پوست و افراد جامعه LGBTQ+ با هر شکل و اندازه ای که جسور، پویا و نیازمند توجه هستند، نور بتاباند.

پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه بالتیمور، او چندین سال را صرف پرورش استراتژی رسانه های اجتماعی، افزایش آگاهی از برند و طراحی وثیقه برای برندهای شرکتی کرد. اکنون او با برندهای زیبایی، مد، سبک زندگی، فناوری و رسانه‌ای مانند اینستاگرام و Refinery29 کار می‌کند تا آثار فرهنگی مرتبط با موضوعاتی مانند تغییرات آب و هوا، سلامت روان، مثبت بودن بدن و اعتماد به نفس ایجاد کند.

دوره های این مدرس:

آموزش Adobe Illustrator Deep Dive: ابزارها و تکنیک های رنگ

Adobe Illustrator Deep Dive: Color Tools and Techniques

"آثار هنری خود را درخشان کنید و راه های جدیدی برای ارتقای کار خود را با طراح سوفیا یشی کشف کنید! به سوفیا در این کلاس سرگرم کننده و رنگارنگ که هفت را تقسیم می کند، بپیوندید. .."


آموزش Live Encore: طراحی های پررنگ با استفاده از Adobe Illustrator در iPad

Live Encore: Bold Designs Using Adobe Illustrator on the iPad

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش تکنیک های پیشرفته در Adobe Illustrator: افزودن بافت در طراحی گرافیک

Advanced Techniques in Adobe Illustrator: Adding Texture in Graphic Design

مهارت های طراحی خود را ارتقا دهید و راه های جدیدی برای ارتقای آثار هنری خود را با طراح سوفیا یشی کشف کنید! به سوفیا در این کلاس آموزنده که هفت را تقسیم می کند، بپیوندید. ..


آموزش طراحی دستورالعمل های برند در Adobe InDesign: نکات و ترفندهایی برای بهبود گردش کار شما

Brand Guidelines Design in Adobe InDesign: Tips and Tricks to Improve Your Workflow

"به دنیای قدرتمند Adobe InDesign قدم بگذارید تا با طراح سوفیا یشی، دستورالعمل های برند زیبایی را برای شرکت خود ایجاد کنید! ایجاد دستورالعمل های برند و. .."


آموزش طراحی گرافیکی عالی: هنر تایپوگرافی احساسی و جذاب ایجاد کنید

Great Graphic Design: Create Emotional, Gripping Typographic Art

"مغز طراحی خود را به کار بگیرید و با کلاس سرگرم کننده و قابل دسترس طراح سوفیا یشی، راه جدیدی برای ابراز وجود خود کشف کنید! با سوفیا در یک کار سازنده و. .."