Minh T

عکاس و مدیر هنری

در این کلاس عکاسی جدید، مین تی اسرار سبک مجسمه سازی و جاودانه خود را به اشتراک می گذارد - از یادگیری دیدن زیبایی در دنیای اطرافتان گرفته تا عکاسی و ویرایش تصاویر قدرتمند. از یک کالج محلی گرفته تا ساحل در هنگام غروب آفتاب، به پشت صحنه می روید تا نکات فنی و خلاقانه برای تبدیل لحظات روزمره به عکس های قابل اشتراک گذاری در هر کجا که زندگی می کنید بیاموزید!

پوشش دروس قابل دسترس و عملی:

  • مشاهده دنیا با نیت
  • ایجاد ترکیبات هندسی که چشم را جلب می کند
  • ثبت لحظات گذرا که احساسات را برمی انگیزد
  • ترجمه دیدگاه خلاقانه خود به فرآیند ویرایش

چه از علاقه مندان به آیفون هستید که به دنبال ارتقاء سطح اینستاگرام خود هستید یا یک عکاس حرفه ای به امید چالشی جدید، تنها چیزی که برای مسحور کردن مخاطبان خود و باز کردن قفل خلاقیت خود نیاز دارید یک دوربین است—و کنجکاوی برای بیرون رفتن!

مین تی در ویتنام متولد شد و در ساحل شرقی، نزدیک واشنگتن دی سی بزرگ شد. او اکنون لس آنجلس را خانه می خواند. مین از زمانی که حرفه عکاسی خود را از طریق اینستاگرام شروع کرد، را ایجاد کرده است مجموعه ای از مشتریان شامل Issey Miyake Parfums، Skagen Denmark، Nespresso، Adidas، Mr. Porter و Soho House.

"روایت بصری پیوسته ای در میان تصاویر مین تی الهام گرفته شده از معماری، طبیعت و هندسه می گذرد؛ آنها تفکر برانگیز و رمانتیک هستند، گویی هر تصویر بخشی از یک افسانه غالب است. با پس زمینه ای در طراحی گرافیک و معماری، با این حال، کار او از رویکرد بیش از حد تکنیکی اجتناب می‌کند و در عوض با احساس، فانتزی و احساسات اجرا می‌شود. او از طریق اینستاگرام توانسته است مخاطبان را از سراسر جهان، از جمله نشریات برجسته، خانه‌های مد و عکاسان دیگر، مجذوب کند و نمایه رسانه‌های اجتماعی خود را از سرگرمی‌های غیررسمی به تبدیل کند. یک زیبایی شناسی تحسین شده بین المللی."

— ایزابل کارمایکل

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی در فضای باز: زیبایی اطراف خود را ببینید، عکس بگیرید و به اشتراک بگذارید

Outdoor Photography: See, Shoot & Share the Beauty Around You

"زیبایی دنیای اطراف خود را با رویکردی تازه و قابل دسترس در عکاسی معماری کشف کنید! به عکاس Minh T بپیوندید تا نحوه عکاسی و ویرایش را بیاموزید..."