Dylan Mierzwinski

تصویرگر و عاشق گلها

اسم من دیلن است و من ترکیب عجیبی از تلاش های خلاقانه هستم. از مخلوط کردن غلات و ساختن هنر شن و ماسه در کودکی گرفته تا طراحی گرافیک، تصویرسازی، خیاطی و به طور کلی اشتیاق به کاردستی در بزرگسالی، خلق و ساختن چیزهای زیبا نه تنها همیشگی، بلکه یک وسواس من بوده است. با عشق همیشگی به یادگیری و امتحان کردن چیزها با دستانم، از به اشتراک گذاشتن چیزهایی که در طول هشت سال به عنوان یک طراح گرافیک حرفه ای که به عنوان تصویرگر تبدیل شده بودم، لذت بردم. من به برداشتن گام‌های کوچک رو به جلو، اجتماع بر رقابت، گل‌های تازه و نقل قول‌های مایکل اسکات اعتقاد دارم.

خیلی خوشحالم که این فضای خلاقانه را با شما به اشتراک می گذارم!

P.S و اگر پروژه‌ای از کلاس‌های من پست می‌کنید، از #skillsharebydylanm استفاده کنید (ممکن است جوایزی در آن برای شما وجود داشته باشد)

P.P.S. به ؟ وبلاگ من را بررسی کنید و در خبرنامه من ثبت نام کنید تا از پروژه های بزرگ به روز بمانید

اگر تا به حال می‌خواهید نقاشی‌های گل دوست‌داشتنی را به زندگی دیجیتالی بیاورید، طرح‌های گربه‌تان را به کاغذ بسته بندی تبدیل کنید، یا کمی جادوی Illustrator یاد بگیرید، کتابخانه دوره من را در زیر بررسی کنید. بی صبرانه منتظرم ببینم چی درست میکنی! (در Skillshare احساس خجالت می‌کنید؟)

PSA ناخواسته: اشتراک‌گذاری پروژه‌ها در Skillshare می‌تواند کمی ترسناک باشد، به خصوص اگر خودتان را با هنرمندان دیگر مقایسه کنید. خوب قطعش کن! ما اینجا هستیم تا با هم یاد بگیریم و اشتباه کنیم و تلاشمان را به رخ بکشیم. جایی که هستید تنها جایی است که می توانید باشید، بنابراین به یادگیری یک مهارت جدید افتخار کنید و کار خود را به اشتراک بگذارید!

دوره های این مدرس:

آموزش دیجیتالی کردن رنگ شما: انتخاب و تنظیم آثار هنری در فتوشاپ

Digitizing Your Paint: Selecting and Adjusting Artwork in Photoshop

در آخرین کلاسم، زمانی را صرف کاوش در رسانه های مختلف رنگ کردیم تا آنچه را که بیشتر دوست داریم پیدا کنیم. در این جدیدترین کلاس من انواع ابزارهایی را که برای ساخت استفاده می کنم به شما نشان می دهم. ..


آموزش مجله مصور: 14 روز از اعلانات

Illustrated Journaling: 14 Days of Prompts

"در این کلاس Skillshare، ما یک رویکرد آگاهانه برای کار با هم از طریق 14 روز اخطارهای مجله مصور برای ترویج آرامش و بدون فشار اتخاذ خواهیم کرد.


آموزش زندگی بی جان باحال هستند! هنر معاصر و سنتی در آکریلا گواش

Still Lifes are Cool! Contemporary & Traditional Art in Acryla Gouache

در این کلاس نقاشی دوستانه مبتدی، دانش آموزان هنرمند و تصویرگر دیلان میرزوینسکی را از طریق دو نمایش طبیعت بی جان با گواش آکریلا دنبال می کنند. ..


آموزش مبانی ایلاستریتور: ابزار Shape Builder

Illustrator Basics: The Shape Builder Tool

" این کلاس اولین کلاس از سری جدید Illustrator Basics است و نحوه ترکیب، استخراج و برش اشکال را با ابزار تک و قدرتمند شکل‌ساز پوشش می‌دهد. .."


آموزش Watch Me Work: Real Client Design Projects

Watch Me Work: Real Client Design Projects

" در این کلاس Skillshare من شما را به پشت صحنه سه پروژه مشتری واقعی از ایمیل اولیه تا تحویل نهایی می برم! برخلاف کلاس های گذشته ام که در آن تمرکز می کنم. .."


آموزش بازی الگو: طرح های لایه ای

Pattern Play: Layered Designs

" سلام! در اولین کلاس Pattern Play (سری) من جریان کاری را یاد گرفتیم که Illustrator و Photoshop را برای ایجاد یک الگوی نهایی ترکیب می کند. در این کلاس Pattern Play. .."


آموزش هدیه تعطیلات: زیور آلات نقاشی شده با دست

Holiday Gifting: Hand-Painted Ornaments

"در این دوره برای مبتدیان، تصویرگر Dylan Mierzwinski نشان می دهد که چگونه زیورآلات ظروف سرامیکی زیبا و شاد را رنگ آمیزی کنید؛ مناسب برای هولد..."


آموزش دیجیتالی کردن طرح های طراحی شده با دست با کاراکتر

Digitizing Hand Drawn Sketches with Character

"در این کلاس Skillshare شما طرح هایی را می گیرید که با دست طراحی شده اند و آنها را به یک تصویر تمام شده و دیجیتالی تبدیل می کنید! پروژه شما ایجاد یک تصویر ب..."


آموزش Adobe Fresco: تصویرسازی دیجیتال با حروف دستی

Adobe Fresco: Digital Illustration with Hand Lettering

"یاد بگیرید چگونه با Adobe Fresco (یا هر برنامه طراحی iPad که قبلاً دارید، تصاویر دیجیتالی با حروف دستی و بافت نقاشی شده دیجیتالی روی iPad خود ایجاد کنید..."


آموزش Illustrated Journaling II: 14 روز دیگر از دستورات

Illustrated Journaling II: 14 MORE Days of Prompts

در این دوره دو هفته‌ای هنر خلاق و مبتدی، 14 مدخل ژورنال مصور پر از رنگ را با تصویرگر Dylan Mierzwinski ایجاد کنید: در این فو. .."


آموزش کارت پستال از اینجا: بازی با جوهر

Postcards from Here: Playing with Ink

در این کلاس، دانش‌آموزان تکنیک‌های اولیه جوهر را یاد می‌گیرند تا از آنها برای ایجاد مجموعه‌ای از چهار کارت پستال استفاده کنند که داستان مکان آنها در جهان را بیان می‌کند! ویدیو les. ..


آموزش ساخت کاشی های الگوی عالی در Adobe Photoshop

Building Awesome Pattern Tiles in Adobe Photoshop

در این دوره متوسط ​​​​در مورد ساخت الگو، دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه از Adobe Photoshop برای ایجاد سه طرح الگوی سطح با دشواری های مختلف استفاده کنند. . ..


آموزش تصویرسازی گل و چیدمان دسته گل در فتوشاپ

Illustrating Flowers & Arranging Bouquets in Photoshop

در این کلاس از دست ها و قلم های مورد علاقه خود برای کشیدن گل های زیبا استفاده می کنیم. ما این نقاشی‌ها را در فتوشاپ می‌آوریم تا با c به آن‌ها جان ببخشیم. ..


آموزش Live Encore: آبرنگ و گواش را با گل های سرگرم کننده تمرین کنید

Live Encore: Practice Watercolor & Gouache with Fun Florals

هنگام تمرین تکنیک های آبرنگ و گواش با هنرمند و تصویرگر دیلان میرزوینسکی، گل های سرگرم کننده را نقاشی کنید. در جلسه Skillshare Live خود، u را ضبط کرد. ..


آموزش آشنایی با رنگ: آبرنگ، گواش و گواش آکریلا

Getting to Know Your Paint: Watercolor, Gouache, and Acryla Gouache

" این کلاس در مورد یافتن لذت خاص خود با استفاده از PAINT است! به اشتراک گذاشتن تمام قطعات طلایی که در طول سفرم برای یادگیری نحوه پرداخت یاد گرفتم. .."


آموزش مبانی ایلاستریتور: ابزارهای قلم و مداد

Illustrator Basics: The Pen & Pencil Tools

" در این دوره آموزشی مبانی Illustrator، نحوه ایجاد اشکال با دو ابزار مورد علاقه من در Illustrator را توضیح خواهیم داد: ابزار Pen and Pencil. این که آیا ش. .."


آموزش تمرین تصویرسازی: حروف و گل با Adobe Fresco

Illustration Practice: Lettering & Florals With Adobe Fresco

"Adobe Fresco در انتظار ماجراهاست! این پاییز، Skillshare شما را با 5 تصویرگر شگفت‌انگیز در پشت صحنه می‌آورد که نکات، ترفندها و الهام‌بخشی را به اشتراک می‌گذارند."


آموزش اصول دوخت: اولین پروژه زیپ دار شما آسان شد

Sewing Fundamentals: Your First Zippered Project Made Easy

آیا تا به حال به نحوه دوخت کیف زیپی فکر کرده اید؟ اما بعد از دوختن زیپ ترسیدید و تصمیم گرفتید هرگز امتحان نکنید؟ من اینجا هستم تا دستت را از میان y بگیرم. ..


آموزش بازی هنری خود را ارتقا دهید: عناصر و اصول طراحی

Leveling Up Your Art Game: The Elements & Principles of Design

" آیا مهارت های فنی خود را افزایش داده اید اما هنوز در جستجوی سبک خود هستید؟ آیا بین کار خود و کار کسانی که تحسینشان می کنید گسست می بینید؟ ..."


آموزش ارسال کار به چاپگر

Sending Work to the Printer

"اگر تا به حال یک قطعه کار دیجیتالی زیبا را فقط برای نگه داشتن یک نسخه کم نورتر، کسل کننده تر و کم رنگ تر پس از چاپ در دست خود به پایان رسانده اید، این کلاس ممکن است برای شما مناسب باشد."


آموزش Live Encore: Fall Pumpkins & Gourds with Brush Pen Markers

Live Encore: Fall Pumpkins & Gourds With Brush Pen Markers

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش Live Encore: رنگ آمیزی انتزاعی گیاه شناسی با گواش اکریلیک

Live Encore: Paint Abstract Botanicals with Acrylic Gouache

«کمال گرایی را رها کنید و از سبک نقاشی جسورانه و رسا لذت ببرید! هنرمند دیلان میرزوینسکی دوست دارد نقاشی انتزاعی تر را به عنوان راهی برای رهایی از انتظارات انجام دهد. .."


آموزش Pattern Play: ترکیب ایلاستریتور و فتوشاپ

Pattern Play: Combining Illustrator and Photoshop

" در این کلاس من گردش کار خود را برای ایجاد الگوها با استفاده از Illustrator و Photoshop به شما نشان می دهم. ما از Illustrator برای ساختن اشکال، ساختن pa استفاده می کنیم. .."


آموزش Bullet Journaling: مدیریت زندگی برای خلاقان

Bullet Journaling: Life Management for Creatives

"در این دوره، هنرمندان و خلاقان یاد می‌گیرند که چگونه اولین مجله گلوله موفق خود را راه‌اندازی کنند - یک سازمان سفارشی و ابزار بهره‌وری که ترکیبی از ... است."