Josiah (Jazza) Brooks

هنرمند، یوتیوبر و کارآفرین

چه بخواهید ابرقهرمان‌های فوق‌العاده عضلانی بکشید یا شخصیت‌های واقعی‌تر، درک آناتومی هنگام طراحی بدن بسیار مهم است – و در عین حال می‌تواند یکی از چالش‌برانگیزترین موضوعات برای استاد شدن به عنوان یک هنرمند باشد. در کلاس جدید خود، Josiah "Jazza" Brooks، تصویرگر و انیماتور، آن را به اصول اولیه تقسیم می کند و ترسیم آناتومی انسان را تا حد امکان آسان می کند.

برای شروع، مروری بر فرآیند سه مرحله‌ای Jazza برای ترسیم اجسام واقعی خواهید داشت و تکنیک‌های اصلی مسدود کردن را که در کل کلاس از شما پشتیبانی می‌کنند، یاد خواهید گرفت.

بعد از آن، تا 27 سپتامبر هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه یک درس جدید منتشر می‌شود که از هر ناحیه مرکزی بدن (بازوها، پاها، بالاتنه و پشت) می‌گذرد و یک دوره تصادف در اختیار شما قرار می‌دهد. شکل آناتومی (ساختارهای عضلانی عمومی) و همچنین عملکرد (نحوه تغییر آن عضلات با حرکت بدن).

در نهایت، چهار درس آخر را صرف خواهید کرد تا همه آن را در چند تصویر تمام بدن با دقت چشمگیر جمع آوری کنید.

با صرف زمان برای تمرین گام به گام هر گروه عضلانی در طول این چالش 28 روزه، می‌توانید بدون چشم‌کوبی بدن‌ها را بکشید.

جوشیا بروکس (معروف به جازا) هنرمند، انیماتور، شخصیت رسانه های اجتماعی، نویسنده و مجری تلویزیون است. او چهره و همچنین ذهن خلاق پشت کانال هنری محبوب یوتیوب "Draw With Jazza" است، یک کانال بسیار مشترک و بازدید شده، که مملو از آموزش ها، چالش های هنری و مسابقات است.

جوزیا که یک هنرمند تجسمی و انیماتور است، کار هنری حرفه‌ای خود را با ساخت بازی‌های رایانه‌ای فلش و ساخت انیمیشن‌های خود آغاز کرد، از جمله انیمیشن‌های اولیه‌اش «Larry of Karryon» و (بعداً) انیمیشن کوتاه، در ارتباط با YouTube و Screen Australia، قصه گو. در سال 2011 او کانال یوتیوب خود را با ارائه آموزش های انیمیشن و طراحی با استفاده از روش های دیجیتال و همچنین سنتی شروع کرد.

سبک هنری محبوب، دانش فنی و شخصیت مرتبط او باعث شد که کانال او به سرعت رشد کند و همچنان روی هنر و انیمیشن با استفاده از Photoshop و Animate CC تمرکز کند. حضور او در رسانه‌های اجتماعی در سایر پلتفرم‌ها افزایش یافته است و با دنبال کردن تعداد زیادی از توییچ، او مرتباً در «Live With Jazza» به طور زنده به صورت زنده پخش می‌کند و به صورت زنده و آنلاین آثار هنری خلق می‌کند. او یک برنامه هنری تلویزیونی برای کودکان به نام "Cartoon It Up" را که توسط کمیسیون پخش استرالیا تهیه شده بود، ارائه و ایجاد کرد. جوزیا همچنین Jazza Studios را تأسیس کرد که شامل یک وب سایت موفق فروش کتاب های الکترونیکی و منابع هنر دیجیتال است.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه مانند یک حرفه ای صحبت کنیم و به دوربین ارائه دهیم!

How to Talk and Present to Camera like a Pro!

"ارائه دادن به دوربین چیزی است که اکثر مردم آن را دشوار می دانند، اما در دنیایی که در رسانه های اجتماعی هدایت می شود، جایی که شخصیت و داستان سرایی پادشاه هستند، یادگیری مواجهه با آن..."


آموزش چالش 28 روزه طراحی: آناتومی برای تصویرسازی و کمیک

28-Day Drawing Challenge: Anatomy for Illustration and Comics

"در این چالش 28 روزه با Jazza یاد بگیرید که آناتومی واقعی انسان را برای شخصیت های مصور خود ترسیم کنید! این که آیا می خواهید ابرقهرمانان فوق العاده عضلانی ترسیم کنید. .."


آموزش تسلط بر تصویرسازی: اسکیس، مرکب و ملزومات رنگ

Mastering Illustration: Sketching, Inking & Color Essentials

"روش نقاشی خود را با یک کلاس تصویرسازی عمیق تغییر دهید که شبیه هیچ چیز دیگری از مغز متفکر خلاق و ستاره یوتیوب Jazza! با بیش از پنج میلیون دنبال کننده. . .."


آموزش در YouTube متمایز شوید: با Jazza یک کانال موفق بسازید

Stand Out on YouTube: Build a Successful Channel with Jazza

"علاقه خود را به یک حرفه تبدیل کنید، مهم نیست چه چیزی شما را هدایت می کند! به ستاره YouTube Jazza بپیوندید تا پرده را باز کنید و کشف کنید که برای موفقیت آنلاین چه چیزی لازم است. از .."


آموزش طراحی شخصیت: از ایده اول تا تصویر نهایی

Character Design: From First Idea to Final Illustration

"ایده های ذهن خود را در کنار کارشناس طراحی شخصیت جازا به شخصیت های مصور جذاب تبدیل کنید! Jazza قبلاً به شما یاد داده است که چگونه inc را به تصویر بکشید. .."