Jake Bartlett

طراح حرکت

هی! نام من جیک بارتلت است و من یک طراح حرکت از دنور، کلرادو هستم. من بیش از ده سال است که در Adobe After Effects انیمیشن می کنم. پس از پنج سال کار در یک شرکت تولیدی مستقر در لس آنجلس، به طور تمام وقت به صورت آزاد کار کردم و اکنون در خانه کار می کنم. انیمیشن سازی به عنوان یک طراح حرکت حرفه ای برای من یک رویا است. من باید هر روز از After Effects برای کارم استفاده کنم.

Skillshare زندگی من را کاملاً تغییر داده است. از زمان پیدا کردن اشتیاق به تدریس آنلاین، Skillshare این امکان را برای من فراهم کرده است که به یک فریلنسر تمام وقت تبدیل شوم. اما حتی بیشتر از آن، این منبع درآمد شماره یک من شده است. با تشکر از Skillshare و همه دانشجویان شگفت‌انگیز من، من یک "فریلنسر گرسنه" نیستم و می‌توانم مشاغل آزاد را انتخاب کنم و انتخاب کنم. من همچنین هر روز را با همسرم، پسرم و سگم می گذرانم. این چیزی است که من هرگز آن را بدیهی نخواهم پذیرفت و برای همیشه از آن سپاسگزارم.

"جیک یک انیماتور فوق‌العاده و یک معلم فوق‌العاده است. نمی‌توانستم به کسی فکر کنم که ترجیح دهم این چیزها را از او یاد بگیرم."

هیدن اوب متحرک با کاراکتر - تقلب

"کلاس های جیک به تنهایی به قیمت Skillshare ارزش دارند. [...] بهترین کلاس ها پایین هستند."

پاییز فون پلینسکی راهنمای مبتدی برای متحرک سازی GIF های سفارشی

"به عنوان یک نیمه مبتدی در After Effects، در 20 دقیقه این کلاس بیشتر از کلاس انیمیشن دانشگاهم و ترکیب Lynda یاد گرفتم."

کلسی اوبرایانت متحرک سازی آسان در افترافکت

"کلاس‌های جیک همیشه شگفت‌انگیز هستند! درک او بسیار آسان است و کاری را که به نظر می‌رسد یک فرآیند پیچیده به نظر می‌رسد، بسیار ساده می‌کند."

جولی مارتین راهنمای نهایی برای شکل دادن به لایه ها در افتر افکت

"او مربی فوق‌العاده‌ای است که شما را در هر مرحله از فرآیند راهنمایی می‌کند؛ من هرگز گیج یا گم نشدم. همه دوره‌های جیک را توصیه می‌کنم، معلم عالی برای After Effects صرف نظر از اینکه در چه سطحی هستید."

>

Monica Galvan The Beginner's Guide to Animating GIFs Custom


طراح حرکت آزاد
ژانویه 2015 - اکنون

مربی آنلاین
نوامبر 2013 - حال


هنرمند اصلی
Eyeboogie Inc.
فوریه 2010 - دسامبر 2014

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای نهایی برای نوع جنبشی در Adobe After Effects

The Ultimate Guide to Kinetic Type in Adobe After Effects

" ویدیوهای متن ترانه، نقل قول های فیلم جنبشی، آرم های متحرک: آنها را همه جا می بینید. شما می خواهید بتوانید انیمیشن متنی بیمار خود را بسازید اما نمی دانید. .."


آموزش متحرک سازی با شخصیت - سکانس ها

Animating With Character - Sequences

" در قسمت 3 از این مجموعه 3 قسمتی، به شما نشان می‌دهم که چگونه چندین اکشن را به یک دنباله انیمیشن شخصیتی در «افتر افکت» پیوند دهید! انیمیشن کاراکتر است. .."


آموزش انیمیشن با شخصیت - تقلب

Animating With Character - Rigging

"در قسمت 1 از این مجموعه 3 قسمتی، من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک شخصیت را برای انیمیشن در After Effects طراحی و تنظیم کنید! Rigging فرآیند تنظیم کار هنری شماست..."


آموزش با انیمیشن شخصیتی راک شوید!

Rock Out with Character Animation!

"در این کلاس من به شما گام به گام نشان می دهم که چگونه شخصیت شخصی سازی شده خود را برای انیمیشن در افتر افکت طراحی کنید، چگونه آن را ریگ کنید، آن را متحرک کنید، و آن را صادر کنید..."


آموزش بافت در Adobe After Effects

Texturing in Adobe After Effects

" هنگامی که یاد گرفتید که چگونه چیزها را در After Effects حرکت دهید، یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد زیبایی شناسی، افزودن بافت به طرح های خود است. این که آیا یک. .."


آموزش Paper Cutout Look در Adobe After Effects

The Paper Cutout Look in Adobe After Effects

" در این دوره به شما نشان می‌دهم که چگونه یک جلوه برش کاغذ به سبک shadowbox در داخل افتر افکت ایجاد کنید. در هر ویدیوی سریع مواردی مانند موارد زیر را پوشش خواهیم داد: اضافه کردن. .."


آموزش راهنمای مبتدیان برای Adobe After Effects

The Beginner's Guide to Adobe After Effects

" اگر به دنیای طراحی حرکتی علاقه دارید و می‌خواهید با هر دو پا وارد افترافکت شوید، این کلاس برای شماست! راهنمای مبتدیان. .."


آموزش فشرده سازی .GIF ها مانند یک رئیس

Compressing .GIFS Like A Boss

" گیف‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن کارتان در اینترنت هستند، اما گاهی اوقات ساختن آن‌ها می‌تواند فرآیندی گیج‌کننده و خسته‌کننده باشد. در این کلاس سریع .."


آموزش Build A Motion Graphics Template: Advanced Adobe After Effects

Build A Motion Graphics Template: Advanced Adobe After Effects

در این دوره، من به شما یاد می دهم که چگونه شروع به ساخت قالب های گرافیکی متحرک خود کنید. این قالب ها در After Effects طراحی شده اند اما قابل استفاده هستند. ..


آموزش تقلب شخصیت با Duik Bassel

Character Rigging With Duik Bassel

" در این کلاس، به شما نشان می‌دهم که چگونه یک شخصیت را برای انیمیشن در After Effects طراحی و تنظیم کنید! ریگینگ فرآیند راه‌اندازی اثر هنری شماست که کارتان را ساده می‌کند. .."


آموزش تکنیک نوشتن روی: حروف دستی در حرکت

The Write On Technique: Hand Lettering In Motion

" چه راه بهتری برای متحرک کردن حروفتان از اینکه نوشته شده به نظر برسد؟ این دوره به شما یاد می دهد که چگونه این کار را انجام دهید! قسمتی از نامه دست من..."


آموزش انیمیشن با شخصیت - چرخه های پیاده روی

Animating With Character - Walk Cycles

" در قسمت 2 از این مجموعه 3 قسمتی، به شما نشان می‌دهم که چگونه یک چرخه پیاده روی را برای یک شخصیت در After Effects متحرک کنید! چرخه پیاده روی یکی از ضروری ترین انیمیشن ها است. .."


آموزش تکرار الگوها در Adobe After Effects

Repeating Patterns in Adobe After Effects

" ساختن الگوهای تکراری از انیمیشن های شما بسیار آسان و بسیار سرگرم کننده است! در این کلاس سریع چند روش مختلف برای ساخت یو را به شما نشان خواهم داد. .."


آموزش حروف دستی در حرکت

Hand Lettering in Motion

"آیا حروف دستی را دوست دارید؟ آیا تا به حال خواسته اید کمی حرکت به طرح های خود اضافه کنید؟ این کلاس برای هر کسی است که می خواهد اصول اولیه انیمیشن را بیاموزد، اما نه..."


آموزش ردیابی دوربین سه بعدی در Adobe After Effects

3D Camera Tracking In Adobe After Effects

" ردیابی دوربین سه بعدی بسیار سرگرم کننده است! این به شما امکان می دهد هر شی را در یک کلیپ ویدیویی قرار دهید، به گونه ای که گویی از نظر فیزیکی در هنگام فیلمبرداری فیلم وجود دارد. مثل اینکه. .."


آموزش Stop Motion Look در Adobe After Effects

The Stop Motion Look in Adobe After Effects

" از طریق این دوره پرجمعیت، نه تنها به شما یاد می‌دهم که چگونه یک انیمیشن استاپ موشن در After Effects ایجاد کنید، بلکه به شما آموزش می‌دهم که کاملاً عکس‌برداری کنید. .."


آموزش راهنمای نهایی انیماتورهای متن در Adobe After Effects

The Ultimate Guide to Text Animators in Adobe After Effects

" اگر شبیه من هستید، Text Animators در After Effects ابزار جدیدی است که اکثر اوقات توسط شما نادیده گرفته می شود. خوب این ممکن است به شما برسد. .."


آموزش نگاه رترو کروم در Adobe After Effects

The Retro Chrome Look in Adobe After Effects

" چه کسی دهه 80 را دوست ندارد؟ در این کلاس، من به شما یاد خواهم داد که چگونه این ظاهر متن نمادین کروم را در After Effects بازسازی کنید. و حتی خبر بهتر: این کاملاً است. .."


آموزش انیمیشن سازی با سهولت در Adobe After Effects (V1)

Animating With Ease in Adobe After Effects (V1)

"شما اصول اولیه را یاد گرفته اید.  قالب های کلیدی در جعبه ابزار شما هستند. اکنون وقت آن است که به عنوان یک انیماتور قدم بعدی را بردارید و قدرت ویرایش گراف افترافکت را آزاد کنید. . .


آموزش انیمیشن سازی با سهولت در Adobe After Effects

Animating With Ease in Adobe After Effects

"شما اصول اولیه را یاد گرفته اید.  قالب های کلیدی در جعبه ابزار شما هستند. اکنون زمان آن است که به عنوان انیماتور قدم بعدی را بردارید و قدرت ویرایش گراف افترافکت را آزاد کنید. . .


آموزش متحرک سازی با نور

Animating With Light

"در این کلاس من روش خودم را برای شبیه سازی نور در افتر افکت به شما نشان می دهم. شما یاد خواهید گرفت که چگونه هر متن، گرافیک یا انیمیشن را به تابلوی نئون تبدیل کنید، بیلد..."


آموزش انیمیشن شخصیت های دهه 1930

1930s Character Animation

"در این کلاس مشترک، من به شما یاد می‌دهم که چگونه یک طراحی شخصیت به سبک دهه 1930 را متحرک کنید. من با معلم Skillshare، جان برومت، همکاری کرده‌ام تا y را بیاورم.


آموزش خط خطی شده در Adobe After Effects

Scribbled In Adobe After Effects

" در این کلاس سریع، روشی هوشمندانه و کارآمد را برای ایجاد یک جلوه لبه‌های خط‌دار و بی‌حرکت در After Effects به شما نشان می‌دهم. این یک اثر فوق العاده سرگرم کننده است و. .."


آموزش نکات معلم: ایجاد یک کلاس مهارتی موفقیت آمیز

Teacher Tips: Producing A Successful Skillshare Class

" نام من جیک بارتلت است و در چند سال گذشته تدریس در Skillshare را به بزرگترین شکل درآمد خود تبدیل کرده ام. در این کلاس من قصد دارم با آنها به اشتراک بگذارم. .."


آموزش راهنمای مبتدیان برای متحرک سازی GIF های سفارشی

The Beginner's Guide to Animating Custom GIFs

" این راهنمای سریع و آسان کاملاً مبتدی برای راه‌اندازی و اجرای Adobe After Effects است. بدون نیاز به تجربه! من به شما نشان خواهم داد که چگونه از ابزارها استفاده کنید. .."


آموزش ظاهر ژاکت بافتنی در Adobe After Effects

The Knit Sweater Look In Adobe After Effects

امیدوارم آماده باشید که گرم و راحت باشید، زیرا این کلاس راحت خواهد شد! در این کلاس سریع به شما نشان خواهم داد که چگونه به سرعت و به راحتی این فرآیند را ایجاد کنید. ..


آموزش سرعت گردش کار خود را با Motion2 از Mt. Mograph افزایش دهید

Speed Up Your Workflow With Motion2 From Mt. Mograph

"در این دوره سریع، من فقط تعداد انگشت شماری از ابزارهای فوق العاده مفید در پلاگین Mt. Mograph's Motion2 را به شما نشان می دهم. کاربردهای بسیار زیادی برای این افزونه وجود دارد، یک ...."


آموزش Live Encore: ایجاد حرکت واقعی در انیمیشن

Live Encore: Creating Realistic Movement in Animation

در انیمیشن‌های خود حرکت‌های باورپذیرتری ایجاد کنید - در حالی که هنوز شخصیت زیادی را حفظ می‌کنید. در حالی که انیماتورها مطمئناً مجوزهای هنری برای خلقت می گیرند. ..


آموزش نکات معلم: طراحی یک کلاس مهارتی موفق

Teacher Tips: Designing A Successful Skillshare Class

نام من جیک بارتلت است و در چند سال گذشته تدریس در Skillshare را به بزرگترین شکل درآمد خود تبدیل کرده ام. در این کلاس من قصد دارم با آنها به اشتراک بگذارم. ..


آموزش عبارات: هوشمندتر کار کردن در Adobe After Effects

Expressions: Working Smarter in Adobe After Effects

"به Expressions خوش آمدید: هوشمندتر کار کردن در Adobe After Effects. در این کلاس، من یک راهنمای کامل در مورد عبارات مورد استفاده من، نحوه کار آنها به شما ارائه خواهم کرد."


آموزش اصول انیمیشن: شخصیت بازیگوش را به انیمیشن های خود اضافه کنید

Animation Principles: Add Playful Personality To Your Animations

"اصول انیمیشن مجموعه‌ای ارزشمند از دستورالعمل‌ها برای ایجاد حرکت جذاب‌تر در انیمیشن‌های شما هستند. چه آموزش‌های رسمی در زمینه حرکت طراحی کرده باشید.


آموزش مقدمه ای بر انیمیشن های دستی با انیماتیک

Introduction to Hand-Drawn Animation With Animatic

در این کلاس رایگان بیاموزید که چگونه با استفاده از برنامه رایگان Animatic برای دستگاه های iOS و Android شروع به ایجاد انیمیشن با دست کنید. من شما را راه‌اندازی می‌کنم. ..


آموزش نگاه VHS در Adobe After Effects

The VHS Look in Adobe After Effects

اگر شما هم مثل من به دهه 80 علاقه دارید، این کلاس را دوست خواهید داشت! بیاموزید که چگونه هر انیمیشن، ویدیو یا عکس ثابتی را طوری نشان دهید که مستقیماً بیرون آمده است. ..


آموزش فشرده سازی ویدیوها برای وب

Compressing Videos For The Web

" فشرده سازی ویدیوها: همه باید این کار را انجام دهند. اما بهترین برنامه کدام است؟ و از چه تنظیمات فشرده سازی استفاده کنم؟ در این کلاس سریع، من به شما نشان می دهم h. .."


آموزش راهنمای نهایی برای شکل دادن به لایه ها در Adobe After Effects

The Ultimate Guide to Shape Layers in Adobe After Effects

" بسیاری از انیماتورها توسط لایه‌های شکل اسرارآمیز در After Effects مرعوب شده‌اند، و تعداد کمی واقعاً درک کرده‌اند که چگونه می‌توانند پتانسیل عظیمی را که دارند باز کنند. .."


آموزش راهنمای نهایی سه بعدی در Adobe After Effects

The Ultimate Guide to 3D in Adobe After Effects

دنیای سه‌بعدی می‌تواند دلهره‌آور باشد، اما بیش از حد هیجان‌انگیز است و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، نادیده گرفتن آن را غیرممکن می‌کند. افترافکت به شما این توانایی را می‌دهد. ..