Zaneena Nabeel

معلم برتر | هنرمند

پیوند به کلاس - 

لذت نقاشی مناظر آبرنگ زمستانی را در این چالش 30 روزه تجربه کنید.

هر روز، زیبایی تکنیک های جدید، ترکیب رنگ ها و نکات مفید را تنها در 20 تا 25 دقیقه کشف کنید. این پروژه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی در برنامه‌های پر مشغله شما قرار می‌گیرند، بنابراین اگر کمی وقت دارید به ما بپیوندید :)

من معتقدم که همه می توانند نقاشی کنند، و مطمئن هستم که همه ما در یک زمان تمایل داشته ایم چیزی را نقاشی کنیم. نقاشی روی ما اثری شفابخش، آرام بخش و دگرگون کننده دارد. این کمتر به نتیجه نهایی و بیشتر به فرآیند و تجربه مربوط می شود. اگر همیشه می‌خواستید نقاشی کنید، یا اگر می‌خواهید یک روال خلاقانه شروع کنید، در این چالش 30 روزه آبرنگ به من بپیوندید. من به شما کمک خواهم کرد مجموعه ای از مناظر آبرنگ خیره کننده زمستانی بسازید که بسیار به آن افتخار خواهید کرد.

این جدیدترین و مورد علاقه ترین کلاس من است، به من بپیوندید تا  مجموعه ای از نقاشی های آبرنگ تک رنگ زمستانی را ایجاد کنیم. تنها رنگی که برای شرکت در این کلاس نیاز دارید، خاکستری PAYNES است.

دیدن عمق و ابعادی که می‌توانیم با یک رنگ به دست آوریم، باورنکردنی است.
در این کلاس ما با هم 10 نقاشی آبرنگ مونوکروم زمستانی زیبا، منحصر به فرد، مینیمالیست و جاودانه را نقاشی می‌کنیم.

پیوند به کلاس - 

سلام! من Zaneena Nabeel هستم، یک معمار در حرفه و در قلب یک هنرمند. من اصالتاً هندی هستم و در حال حاضر در دبی زندگی می کنم. من آزمایش می کنم و از انواع رسانه ها لذت می برم. برای من هنر یک درمان است و بازی با رنگ ها مرا بسیار خوشحال می کند.

از اوایل کودکی من عاشق طراحی و نقاشی بودم. زمانی که تحصیلاتم را در رشته معماری شروع کردم، به دلیل مشغله های زیادی که در تحصیل داشتم، هنر را به کلی کنار گذاشتم، اما عشق به هنر در درونم رشد کرد. وقتی فارغ التحصیل شدم و به دبی نقل مکان کردم، شروع به سرمایه گذاری کمی روی هنر کردم. شروع به شرکت در رویدادها و سخنرانی های هنری کردم و به دنیای بی پایان رنگی که در انتظارم بود پی بردم. در کمترین زمان، ابزارهایم را برداشتم و یک صفحه اینستاگرام راه اندازی کردم و در اینجا مهارت های خود را با همه شما به اشتراک می گذارم :)

دوره های این مدرس:

آموزش قرقره های اینستاگرام برای مبتدیان: یاد بگیرید که ویدیوهای فاش کننده هنری سرگرم کننده بسازید

Instagram Reels for Beginners : Learn to Make Fun Art Reveal Videos

" حلقه‌های اینستاگرام راه جدیدی برای ایجاد و کشف ویدیوهای کوتاه و سرگرم‌کننده در اینستاگرام است. فقط یک سال است که اینستاگرام این ویژگی جدید را راه اندازی کرده است. .."


آموزش 30 روز مناظر رویایی آبرنگ: با من سفری خلاقانه را آغاز کنید

30 Days of Dreamy Watercolor Landscapes : Embark on a Creative Journey with Me

"به کلاس من خوش آمدید 30 روز مناظر آبرنگ رویایی. آبرنگ وسیله ای است که هر بار که نقاشی جدیدی را امتحان می کنم، مرا شگفت زده می کند. هر روز یک چیز جدید وجود دارد. .."


آموزش مناظر پاییزی با آبرنگ - 5 منظره رسا با رنگ های پاییزی

Autumn Landscapes with Watercolor - 5 Expressive Landscapes Incorporating the Fall Colors

فصل پاییز که به عنوان پاییز نیز شناخته می شود، فصل ریختن برگ درختان برگریز است. انتقال از سبز به زرد روشن، طلایی تیره، نارنجی، زرشکی. ..


آموزش غروب و سیلوئت - یک چالش 30 روزه آبرنگ برای مبتدیان

SUNSETS AND SILHOUETTES - A 30 Day Watercolor Challenge for Beginners

" غروب خورشید بسیار زیبا است، در واقع لحظه ای جادویی است که شاهد تبدیل شدن آسمان به یک بوم نقاشی بزرگ باشیم. غروب الهام بخش همه هنرمندان است، شما. .."


آموزش ایجاد افکت های بوکه با استفاده از آبرنگ

Learn to Create Bokeh Effects Using Watercolor

" بوکه یکی از محبوب‌ترین جلوه‌های عکاسی است که در بین عکاسان حرفه‌ای بسیار تحسین می‌شود. شما ممکن است عکس هایی با بک نرم دیده باشید. .."


آموزش مناظر ظریف زمستانی با آبرنگ

Delicate Winter Landscapes with Watercolor

آبرنگ یکی از منحصر به فردترین ابزارها برای خلق هنر است. غیرقابل پیش‌بینی بودن و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن، آن را به عزیزترین رسانه در میان اکثر موارد تبدیل می‌کند. ..


آموزش آبرنگ زمستان - بیایید یک شب برفی زمستانی را نقاشی کنیم

Watercolor Winter - Lets paint a snowy winter night

"هر یک از ما دوست داریم به آسمان نورهای شمالی جادویی خیره شویم! چطور می‌توانی چراغ‌های شمالی رویایی خود را در یک شب زمستانی نقاشی کنیم؟ با من همراه باشید تا تصویری برفی را نقاشی کنیم..."


آموزش بیایید در مورد رنگ ها بیشتر بدانیم - هر آنچه باید در مورد چگونگی جلوگیری از رنگ های گل آلود بدانید

Let's get to know more about Colors - Everything you need to know about how to avoid muddy colors

"اغلب، به عنوان یک مربی همیشه این سوال برای من پیش می‌آید که چه کاری می‌توانم انجام دهم تا از رنگ‌های گل آلود و کسل‌کننده جلوگیری کنم. این کلاس در مورد درک بهتر رنگ‌های شما از طریق آن است..."


آموزش غروب های آبرنگ خیره کننده - یک چالش 7 روزه با آبرنگ

Stunning Watercolor Sunsets - A 7 Day Watercolor Challenge

"ایجاد غروب با آبرنگ مستلزم هنری ملایم است که آرامش یک آسمان عصر را منعکس می کند. در سرتاسر کلاس خود، ترکیب رنگ های خاصی را بررسی خواهیم کرد. . .


آموزش مناظر آبرنگ - کلاس کارشناسی ارشد برای مبتدیان

Watercolor Landscapes - A master class for beginners

آبرنگ یکی از منحصر به فردترین ابزارها برای خلق هنر است. غیرقابل پیش‌بینی بودن و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن، آن را به عزیزترین رسانه در میان اکثر موارد تبدیل می‌کند. ..


نقاشی های تک رنگ با آبرنگ - آموزش نقاشی با استفاده از یک رنگ

Monochrome paintings with Watercolor - Learn to paint using a single color

"در این کلاس ما تکنیک ها و ایده های مختلفی را در مورد نحوه نقاشی با استفاده از یک سایه بررسی خواهیم کرد. این کلاس شما را با 5 نقاشی منحصر به فرد آشنا می کند که ...."


آموزش آبرنگ درمانی - یاد بگیرید که یک آسمان جادویی بسازید!

Watercolor therapy - Learn to create a Magical sky!

هر یک از ما دوست داریم به آسمان شفق شمالی جادویی خیره شویم! چطور می‌توانید چراغ‌های شمالی رویایی خودتان را نقاشی کنید که به هیچ دانشی در زمینه آب‌کو نیاز ندارند. ..


آموزش نقاشی درختان پاییزی با آبرنگ

Learn to Paint Autumn Trees with Watercolor

فصل پاییز که به عنوان پاییز نیز شناخته می شود، فصل ریختن برگ درختان برگریز است. انتقال از سبز به زرد روشن، طلایی تیره، نارنجی، زرشکی. ..


آموزش شفق شمالی در آبرنگ - گام به گام

Northern Lights in Watercolor - Step by Step

هر یک از ما دوست داریم به آسمان شفق شمالی جادویی خیره شویم! در مورد نقاشی نورهای شمالی رویایی خود چطور؟ با من همراه باشید تا یک چراغ شمالی زیبا را نقاشی کنیم. ..


آموزش رنگ آمیزی سریع مناظر آبرنگ با استفاده از دو رنگ

Learn to Paint Quick Moody Watercolor Landscapes using Two Colors

تطبیق پذیری آبرنگ به سادگی شگفت انگیز است و فرصت های بی حد و حصری برای کاوش های خلاقانه و آزمایش های جسورانه ارائه می دهد.


آموزش با آبرنگ آرام و آرام شوید: یک چالش هنری 15 روزه

Relax and Unwind with Watercolor : A 15 Day Art Challenge

"لازم نیست هر روز یک شاهکار خلق کنید، گاهی اوقات فقط رنگ های خود را بیرون بیاورید و استراحت کنید کافی است. و این همان کاری است که می خواهم با من انجام دهید."


آموزش نورهای شمالی - یاد بگیرید که یک آسمان شب بی عیب و نقص را با آبرنگ نقاشی کنید

Northern Lights - Learn to paint a flawless night sky with Watercolor

هر یک از ما دوست داریم به آسمان شفق شمالی جادویی خیره شویم! در مورد نقاشی نورهای شمالی رویایی خود چطور؟ با من همراه باشید تا یک چراغ شمالی زیبا را نقاشی کنیم. ..


آموزش طراحی شهری برای مبتدیان

Urban Sketching for Beginners

"طرح‌نگاری شهری راهی عالی برای مستندسازی آنچه در اطراف می‌بینید است، به شما کمک می‌کند شهر خود را بهتر درک کنید. همچنین طراحی روزانه می‌تواند وضعیت شما را بهبود بخشد."


آموزش یاد بگیرید که مناظر درخشان ساحل را با گواش نقاشی کنید

Learn to paint glowing beach landscapes with gouache

گواش یک محیط منحصر به فرد برای نوع خواصی است که می تواند ارائه دهد - کرمی و ابریشمی صاف است. اگر از آن ضخیم استفاده کنید ظاهری مات و مات خواهید داشت و اگر شما w. ..


آموزش چالش 30 روزه آبرنگ - هنرمند اصلی خود را کشف کنید!

30 Day Watercolor Challenge - Discover the Master Artist in You!

" من از حضور شما در اینجا هیجان زده هستم، به چالش 30 روزه آبرنگ با من خوش آمدید. آبرنگ یکی از منحصر به فردترین ابزارها برای خلق هنر است. غیرقابل پیش بینی است. .."


آموزش چالش 30 روزه آبرنگ: بیایید فصل زمستان را با آبرنگ کاوش کنیم

30 Day Watercolor Challenge : Let's Explore Winter Season with Watercolors

کار با آبرنگ بسیار سرگرم کننده است، خیس کردن کاغذ با آب شفاف، ریختن رنگ ها و تماشای رقص آنها و ایجاد جادوی خود. گاهی اوقات پا. ..


آموزش هر کسی می تواند نقاشی کند: یاد بگیرید که 10 غروب آسان آبرنگ را نقاشی کنید

Anyone Can Paint: Learn to Paint 10 Easy Watercolor Sunsets

" اگر مدت زیادی است که از بیان خلاقانه خود لذت می برید و نمی دانید چگونه شروع کنید، من اینجا هستم تا به شما کمک کنم. من از دعوت شما هیجان زده هستم. .."


آموزش کهکشان های آبرنگ - یاد بگیرید که آسمان های شب پر جنب و جوش را نقاشی کنید

Watercolor Galaxies - Learn to paint vibrant starry night skies

همه دوست دارند به ستاره ها خیره شوند، در مورد ایجاد شب پر ستاره خیالی خود با استفاده از آبرنگ چه می شود! در این کلاس شما فرآیند من را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش ماه های آبرنگ - هر کسی می تواند ماه را نقاشی کند! ( گام به گام)

Watercolor Moons - Anyone can paint a Moon! ( Step by step)

"همه عاشق هستند که به ماه خیره می شوند، چگونه می توان از جادوی ماه خود نقاشی کرد؟ این کلاس شما را با تمام نکات و تکنیک های نقاشی یک ماه در مو آشنا می کند. .."


کهکشان های آبرنگ - آموزش نقاشی 5 آسمان زیبای شب

Watercolor Galaxies - Learn to paint 5 beautiful night skies

همه دوست دارند به ستاره ها خیره شوند، در مورد ایجاد شب پر ستاره خیالی خود با استفاده از آبرنگ چه می شود! در این کلاس شما فرآیند من را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش مناظر دریایی با آبرنگ: هر آنچه که باید در مورد نقاشی آب و انعکاس بدانید

Watercolor Seascapes : Everything you need to know about painting water & reflections

"آب یکی از جذاب ترین موضوعات برای نقاشی است. اگر مراحل درست را دنبال کنید، نقاشی کردن ساده ترین کار است. کلاس من شما را از طریق تمرینات مختلف راهنمایی می کند. .."


آموزش کاکتوس های آبرنگی سرگرم کننده و آسان

Fun & Easy Watercolor Cacti

احتمالاً کاکتوس‌ها را به‌عنوان یک گیاه سبز سیخ‌دار که در صحرا رشد می‌کند، می‌شناسید. اما آیا می‌دانید که آنها هم زیباترین رنگ‌ها هستند؟ در این کلاس، شما l. .."


نقاشی های گواش با سیاه و سفید - آموزش نقاشی آسمان شب جادویی

Gouache Paintings with Black and White - Learn to Paint Magical Night Skies

گواش یک محیط مات است که مبتنی بر آب است و یکی از اعضای خانواده واتر مدیا است و کاملاً می تواند مانند آبرنگ استفاده شود. همانطور که با آبرنگ، شما حدود. ..


آموزش غروب های درخشان ساحل: یک چالش 7 روزه گواش

Glowing Beach Sunsets : A 7 Day Gouache Challenge

" برای این چالش 7 روزه، من شما را از طریق نقاشی هفت غروب آفتاب درخشان ساحلی منحصر به فرد و زیبا راهنمایی خواهم کرد. من شما را تشویق می کنم که تمام نقاشی ها را تکمیل کنید. .."


آموزش کهکشان آبرنگ - گام به گام

Watercolor Galaxy - Step by step

همه دوست دارند به ستاره ها خیره شوند، در مورد ایجاد شب پر ستاره خیالی خود با استفاده از آبرنگ چه می شود! در این کلاس شما فرآیند من را یاد خواهید گرفت. ..


تبدیل عکس به نقاشی آبرنگ - آموزش نقاشی از روی تصاویر مرجع (گام به گام)

Turning a Photograph into Watercolor painting - Learn to paint from reference images (Step by step)

«همه دوست دارند به ستاره‌ها خیره شوند، چه می‌توان گفت با استفاده از آبرنگ، شب پرستاره خیال‌انگیز خود را بسازید! در این کلاس شما فرآیند من را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش نقاشی منظره زمستانی با گواش

Winter Landscape Painting with Gouache

گواش ثابت می‌کند که رسانه‌ای فوق‌العاده انعطاف‌پذیر است، و به مبتدیان مسیری آسان برای ساخت آثار هنری پر جنب و جوش بر خلاف سایر رسانه‌ها ارائه می‌دهد. در این Sk به من بپیوندید.


آموزش چالش 30 روزه آبرنگ: بیایید ماه جهانی آبرنگ را جشن بگیریم

30 Day Watercolor Challenge : Let's Celebrate World Watercolor Month

" در سال گذشته همه ما راه های مختلفی برای ماندن در خانه پیدا کرده ایم و در جایی ارتباط خود را با طبیعت از دست داده ایم. یک سال گذشت، 4 فصل پ. .."


مناظر تک رنگ زمستانی با آبرنگ - آموزش نقاشی با استفاده از یک رنگ

Monochrome Winter Landscapes with Watercolors - Learn to Paint using a Single Color

" آیا تا به حال یک نقاشی تک رنگ زیبا را تحسین کرده اید؟ چیزی جادویی در مورد پالت رنگ وجود دارد. دیدن عمق و ابعاد ما باورنکردنی است. .."


آموزش شب کریسمس برفی - بیایید فصل را با آبرنگ جشن بگیریم

Snowy Christmas Night - Let's celebrate the season with Watercolors

دوباره آن موقع از سال است! همه چیز در اطراف در شادی می درخشد و آماده استقبال از کریسمس است. 2020 سال سختی برای همه ما بوده است. ..


آموزش یک شب بارانی را با گواش نقاشی کنید

Paint a Rainy Night with Gouache

" من خوشحالم که همه شما را به یک کلاس سرگرم کننده و دوستانه مبتدی دعوت می کنم که در آن نحوه "نقاشی یک شب بارانی با گواش" را بررسی خواهیم کرد، اگر با w آشنا هستید. .."


آموزش مناظر دریایی برای مبتدیان: یاد بگیرید که 10 منظره دریایی ساده با آبرنگ را نقاشی کنید

Seascapes for Beginners : Learn to Paint 10 Easy Watercolor Seascapes

"هیچ چیزی مترادف تر از ساحل با تابستان نیست - و از آنجایی که ما در آستانه استقبال از تابستان هستیم، فکر کردم ایده خوبی است که مجموعه ای از be را نقاشی کنم..."


آموزش نقاشی منظره کهکشان برفی با آبرنگ

Snowy Galaxy Landscape Painting with Watercolors

«همه دوست دارند به ستاره‌ها خیره شوند، چه می‌توان گفت با استفاده از آبرنگ، شب پرستاره خیال‌انگیز خود را بسازید! در این کلاس شما فرآیند من را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش نقاشی سریع و آسان مناظر آبرنگ

Learn to Paint Quick and Easy Watercolour Landscapes

"آبرنگ یکی از منحصربه‌فردترین رسانه‌ها برای خلق هنر است. غیرقابل پیش‌بینی بودن و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن، آن را به عزیزترین رسانه در میان بیشتر آثار تبدیل کرده است.


آموزش مناظر آسان زمستانی

Easy Winter Landscapes

آبرنگ یکی از منحصر به فردترین ابزارها برای خلق هنر است. غیرقابل پیش‌بینی بودن و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن، آن را به عزیزترین رسانه در میان اکثر موارد تبدیل می‌کند. ..


چالش 30 روزه آبرنگ: آموزش نقاشی 30 آسمان جسورانه و زیبا

30 Day Watercolor Challenge : Learn to Paint 30 Bold and Beautiful Skies

" من از حضور شما در اینجا هیجان زده هستم، به چالش 30 روزه آبرنگ با من خوش آمدید. آبرنگ یکی از منحصر به فردترین ابزارها برای خلق هنر است. غیرقابل پیش بینی است. .."


آموزش تعطیلات هنری 10 روزه - بیایید یک مجله سفر با مضمون پاییز بسازیم

10 Day Art Holiday - Let's Create a Fall themed Travel Journal

هنر و سفر دو چیز هستند که من واقعاً به آنها علاقه دارم و واقعاً هیجان‌زده هستم که کلاسی را برای شما بیاورم که در آن سفر و آبرنگ را به هم وصل کنم. ما پدر خواهیم بود ..


آموزش نقاشی مناظر آبرنگ در 10 دقیقه

Learn to Paint Watercolour Landscapes in 10 mins

"آبرنگ یکی از منحصربه‌فردترین رسانه‌ها برای خلق هنر است. غیرقابل پیش‌بینی بودن و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن، آن را به عزیزترین رسانه در میان بیشتر آثار تبدیل کرده است.


آموزش یاد بگیرید چگونه درختان کاج را بکشید و چگونه آنها را در نقاشی های آبرنگ خود بگنجانید

Learn How to Draw Pine Trees and How to incorporate them in your Watercolor Paintings

" درختان کاج یکی از درختان زیبای مه آلود روی کره زمین هستند. بیش از 120 گونه مختلف از درختان کاج وجود دارد و می توان آن را به صورت درخت کوچکی دید. .."


آموزش پرهای آبرنگ سرگرم کننده و آسان

Fun & Easy Watercolour Feathers

"تا حالا شده بخواهید چیزی واقعاً سریع و آسان نقاشی کنید؟ در مورد پرهای بازیگوش چطور؟ در این .."


آموزش مناظر دریایی با آبرنگ: کلاس پیشرفته

Watercolor Seascapes : an advanced class

آب یکی از جذاب ترین موضوعات برای نقاشی است. اگر مراحل درست را دنبال کنید، رنگ آمیزی ساده ترین کار است. کلاس من شما را از طریق تمرینات مختلف راهنمایی می کند. ..


آموزش شروع با گواش - راهنمای مبتدیان برای مناظر گواش

Getting started with Gouache - A Beginner's Guide to Gouache Landscapes

گواش یک رسانه محبوب برای ظاهر مات و مات است. در این کلاس ما گواش متوسط ​​را به طور کامل بررسی خواهیم کرد. ما در مورد رسانه یاد خواهیم گرفت. ..


آموزش گواش برای مبتدیان: یاد بگیرید که نقاشی های گواش برجسته و زیبا بکشید

Gouache for Beginners : Learn to Paint Bold and Beautiful Gouache Paintings

من بسیار هیجان زده هستم که همه شما را به یک کلاس سرگرم کننده و دوستانه مبتدی دعوت می کنم که در آن مجموعه ای از مناظر مهتابی را با گواش کشف می کنیم! اگر با wi آشنا هستید. ..


نورهای شمالی در آبرنگ - آموزش نقاشی چراغ های شمالی به 4 روش مختلف

Northern lights in Watercolor - Learn to paint northern lights in 4 different ways

هر یک از ما دوست داریم به آسمان شفق شمالی جادویی خیره شویم! در مورد نقاشی نورهای شمالی رویایی خود چطور؟ با من همراه باشید تا یک چراغ شمالی زیبا را نقاشی کنیم. ..


آموزش کهکشان های آبرنگ سرگرم کننده و آسان - گام به گام (سبک پولاروید)

Fun and Easy Watercolour Galaxies - Step by Step (Polaroid Style)

سلام! سلام! با من همراه باشید تا کهکشان‌های پولاروید ساده را با آبرنگ نقاشی کنیم. هر مرحله در سطح مبتدی توضیح داده شده است و پیگیری آن را برای همه آسان می کند. ..


آموزش Desafío en acuarela de 30 días: aprende a pintar 30 paisajes de invierno fáciles

Desafío en acuarela de 30 días: aprende a pintar 30 paisajes de invierno fáciles

"آیا اخیراً فقط برای خودت در یک لحظه افراط کرده ای؟ هنر، در کمال تعجب، شکل قدرتمندی از مراقبت از خود است. روزانه از چیزهای زیادی الهام می‌گیرم. .."


مراتع گل با آبرنگ - آموزش نقاشی 2 منظره زیبای گل

Floral Meadows with Watercolor - Learn to paint 2 beautiful floral landscapes

آبرنگ یکی از منحصر به فردترین ابزارها برای خلق هنر است. غیرقابل پیش‌بینی بودن و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن را به محبوب‌ترین رسانه در میان بیشتر هنرها تبدیل می‌کند. ..


آموزش آسمان‌های پاستلی آبرنگ: یاد بگیرید که آسمان‌های پاستلی نرم و آرام را نقاشی کنید

Watercolor Pastel Skies : Learn to Paint Soft and Serene Pastel Skies

"آسمان های آبرنگ پاستلی منظره ای قابل مشاهده است که پالت ظریف و آرامش بخشی از رنگ های ملایم و خاموش را به نمایش می گذارد. لطافت پالت به خوبی برای ..."


کهکشان های آبرنگ برای مبتدیان - آموزش نقاشی کهکشان مارپیچی ستاره ای

Watercolor Galaxies for Beginners - Learn to Paint a Stellar Spiral Galaxy

"کهکشان های آبرنگ یکی از موضوعات مورد علاقه من برای نقاشی هستند. مهم نیست که با کدام رسانه، جایگاه ویژه ای در قلب من دارند. روند نقاشی کهکشان ها...."


آموزش چالش 30 روزه آبرنگ: یاد بگیرید که 30 منظره بهاری را با آبرنگ نقاشی کنید

30 Day Watercolor Challenge : Learn to Paint 30 Spring Landscapes with Watercolors

" کار با آبرنگ بسیار سرگرم کننده است، خیس کردن کاغذ با آب شفاف، ریختن رنگ ها و تماشای رقص آنها و ایجاد جادوی خود. گاهی اوقات پا. .."


کهکشان های آبرنگ - آموزش نقاشی یک آسمان شب رویایی

Watercolor Galaxies - Learn to paint a dreamy night sky

«همه دوست دارند به ستاره‌ها خیره شوند، چه می‌توان گفت با استفاده از آبرنگ، شب پرستاره خیال‌انگیز خود را بسازید! در این کلاس شما فرآیند من را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش بیایید یک منظره دریایی را با گواش نقاشی کنیم

Let's Paint a Seascape with Gouache

گواش ثابت می‌کند که رسانه‌ای فوق‌العاده انعطاف‌پذیر است، و به مبتدیان مسیری آسان برای ساخت آثار هنری پر جنب و جوش بر خلاف سایر رسانه‌ها ارائه می‌دهد. در این Sk به من بپیوندید.


آموزش تصاویر سرگرم کننده و آسان کهکشان - مقدمه ای برای ساخت استیکر

Fun & Easy Galaxy Illustrations - An Intro to Sticker Making

تمرکز این کلاس بر روی تصاویر کهکشانی با استفاده از آبرنگ است. 3 تصویر منحصر به فرد کهکشان وجود دارد که دقیقاً از طرح مداد توضیح داده شده است. همراه با توهم. ..


آموزش با قلم مو برقصید: یاد بگیرید که نورهای شمالی خیره کننده را با آبرنگ نقاشی کنید

Dance with your Brush : Learn to Paint a Stunning Northern Lights with Watercolor

کار با آبرنگ بسیار سرگرم کننده است، خیس کردن کاغذ با آب شفاف، ریختن رنگ ها و تماشای رقص آنها و ایجاد جادوی خود. گاهی اوقات پای. ..


اجازه دهید برف بریزد: آموزش نقاشی کردن 5 نقاشی ساده و در عین حال زیبا با آبرنگ برفی

Let It Snow: Learn to Paint 5 Simple Yet Beautiful Snowy Watercolor Paintings

" اولین باری که برف را تجربه کردید به یاد دارید؟ برای من، اولین تجربه من چهار سال قبل بود که در گرجستان بودیم. در واقع یک سابق جادویی بود. .."


آموزش راهنمای آبرنگ های مایع: هر آنچه که باید در مورد آبرنگ های مایع بدانید

A Guide to Liquid Watercolours : Everything you need to know about Liquid Watercolours

آیا شما کسی هستید که عاشق رنگ‌های زنده هستید؟ آیا آبرنگ مایع را امتحان کرده‌اید؟ آنها فوق العاده ثروتمند و سرزنده هستند. از زمانی که راه اندازی شده اند، در حال ترند هستند. .."


آموزش یاد بگیرید چگونه پرندگان را بکشید و آنها را به نقاشی های خود اضافه کنید: یک تمرین 15 روزه برای ارتقاء سطح آثار هنری شما

Learn How to Draw Birds and add them in Your Paintings : A 15 Day Exercise to Level Up Your Artworks

"هر بار که یک نقاشی منظره را تمام می کنیم، تمایل داریم چند پرنده را به آسمان اضافه کنیم. آنها فوراً زندگی و انرژی زیادی به نقاشی ها می بخشند. اما وجود دارد. .."