Holley M. Kholi-Murchison

هنرمند و جغرافیدان فرهنگی

من یک هنرمند و جغرافیدان فرهنگی هستم که به ایده‌های استراتژیک، داستان سرایی و پرورش استعداد علاقه دارم. من تجارب، منابع، داستان‌ها و فضاهایی را مفهوم‌سازی می‌کنم و تولید می‌کنم که خلاقان هدف‌محور را تجهیز و الهام می‌بخشد تا پتانسیل‌هایشان را به‌کار ببرند، ایده‌های جسورانه را اجرا کنند، و در کاری که دوست دارند، بر اساس شرایط خودشان، پیشرفت کنند.

پروژه‌های من متفاوت است، اما معمولاً از طریق مشاوره استراتژیک، نوشتن، سخنرانی، طراحی تجربه، تسهیل، محتوای چندرسانه‌ای و ایجاد محصول، ساخت موسیقی و تحقیق قوم‌نگاری و مشارکتی از طریق خلاقیت من به زندگی می‌رسند. استودیو، .

در حالی که جاده‌ای پر پیچ و خم بود، من این افتخار را داشتم که هنری بسازم که به آن افتخار می‌کنم، هزاران نفر را برای احترام گذاشتن به انبوه آنها، همکاری با تیم‌های درخشان و مهربان، مشاوره و مشارکت با برخی از آنها از شرکت های مورد علاقه من، و تدریس سخنرانی در 16 کشور.

من عمیقاً سپاسگزارم که توانستم یک کار حرفه ای 15 ساله را با کاری که دوست دارم انجام دهم. از طریق کلاس‌هایم در اینجا در Skillshare، هیجان‌زده هستم که از شما در ایجاد حرفه رویایی‌تان، برقراری بهترین ارتباط و حمایت از ایده‌ها و فرصت‌ها حمایت کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش توسعه حرفه ای: حمایت از ایده ها و فرصت ها در محل کار

Professional Development: Advocating for Ideas and Opportunities in the Workplace

"ایده های خود را در محل کار (و در زندگی!) با هنرمند و کارآفرین عمل اجتماعی، هالی ام. ایده ها ممکن است جهان را به g. .."


آموزش ایجاد شغل رویایی خود: نقاط قوت خلاقانه خود را کشف و به کار ببرید

Creating Your Dream Career: Uncover & Apply Your Creative Strengths

"حرفه رویایی خود را به شانس بسپارید! مراحل ساده ای که به شما کمک می کند به اهداف خلاقانه خود برسید را با هنرمند و جغرافیدان فرهنگی هالی ام خولی بیاموزید."


آموزش توسعه حرفه ای: ارتباطات رهبری برای آینده کار

Professional Development: Leadership Communication for the Future of Work

"ارتباطات رهبری عالی را در محل کار ایجاد کنید که در طول زمان با هنرمند و کارآفرین عمل اجتماعی، هالی ام. خولی مورچیسون، تکامل می یابد! کسی نیست .."


آموزش Live Encore: برای نزدیک شدن به اهداف خلاقانه خود یک برنامه عملی تهیه کنید

Live Encore: Make an Action Plan to Get Closer to Your Creative Goals

در این کلاس مهیج و آموزنده یاد بگیرید که به اهداف خلاقانه خود برسید! هر فرد خلاقی منحصر به فرد است، اما اکثر ما یک چیز مشترک داریم: خیلی مادر. ..