Nikkolas Smith

هنرمند مفهومی/تصویرگر/نویسنده

، بومی هیوستون، تگزاس، دریافت‌کننده کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه همپتون است. پس از طراحی پارک های موضوعی در والت دیزنی Imagineering به مدت 11 سال، او اکنون یک هنرمند مفهومی، نویسنده کتاب های کودکان و تصویرگر فیلم است.

او همچنین نقاشی‌های هنری فعال و پوسترهای فیلم هالیوود (پلنگ سیاه، خیابان بیل، ساوت‌ساید با شما، مردم سفید عزیز، میوه غریبه) خلق می‌کند. او در سال 2016 یک همکار مفتخر کاخ سفید مبتکران رنگ است. نیکولاس به‌عنوان تصویرگر رنگ‌ها و هنرمند، بر خلق هنری فریبنده تمرکز دارد که می‌تواند جرقه گفتگوهای مهمی را در دنیای امروز ایجاد کند و الهام‌بخش تغییرات معنادار باشد. بسیاری از طرح های ویروسی و جهانی منتشر شده او در آخرین کتاب او، سفری بصری در زندگی و مجموعه ای از بیش از 100 طرحی که او در پنج سال گذشته انجام داده است، گنجانده شده است.

به تازگی، نیکولاس یک نقاشی دیواری یادبود برای چادویک بوزمن، با نام مستعار پلنگ سیاه، برای دیزنی ساخته است. در 24 سپتامبر در دیزنی لند رونمایی شد.

او در لس آنجلس، کالیفرنیا زندگی می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش Live Encore: نقاشی با سرعت دیجیتال

Live Encore: Digital Speed Painting

در حالی که یاد می‌گیرید چگونه سریع‌تر و آزادانه‌تر نقاشی کنید، استادی را در محل کار تماشا کنید. هنرمند و فعال نیکولاس اسمیت هر هفته یک اثر هنری جدید خلق کرده است. ..


آموزش سفر قهرمان با کنیا باریس

The Hero’s Journey With Kenya Barris

نیکولاس اسمیت برای تقویت ایده‌های در حال تغییر جهان، به کنیا می‌آموزد که یک پوستر فیلم ابرقهرمانی بر اساس قدرت‌های درونی خود کنیا بسازد.


آموزش Artivism: ایجاد هنر الهام بخش برای تغییر

Artivism: Create Inspiring Art for Change

"آیا معتقدید هنر قدرت درمان دارد؟" بسیاری از مردم با دیدن آثار هنرمند و فعال نیکولاس اسمیت آن را می شناسند؛ تکنیک نقاشی با سرعت او، شانه...