Alanna Cartier

هنرمند، تصویرگر

من آلانا هستم، هنرمند و تصویرگر، گردآورنده کتاب های آشپزی، مادر یک گربه چاق، و فاضلاب تازه اعتماد به نفس. من زمان زیادی را صرف پاک کردن گواش از روی بازوهایم می کنم، حتی اگر اصلاً نمی دانم چگونه به آنجا رسیده است. من معتقدم که استعداد افسانه ای است که ما را از پیگیری تلاش های خلاقانه ای که به آن علاقه مندیم باز می دارد. من معتقدم تمرین باعث پیشرفت می شود، و این کمال خیالی است (و خسته کننده است!). من یک ادم بزرگ برای یادگیری هستم، به این معنی که Skillshare خانه من دور از خانه است.

اگر می خواهید همراه با سفر خلاقانه من همراه باشید، یا من را در اینستاگرام دنبال کنید. اگر پروژه‌ای از کلاس‌های من پست می‌کنید، لطفاً من را تگ کنید یا از هشتگ #AlannaTeaches استفاده کنید. فقط روزم را میسازد!

من برای مدت طولانی با کمال گرایی مبارزه کرده ام. منتقد درونی من می تواند بسیار پر سر و صدا باشد. و می دانم که در آن تنها نیستم. جدیدترین کلاس من، یک نامه عاشقانه به آن آلانا است که باید از سر خود بیرون بیاید و فقط به خودش اجازه دهد تلاش کند. این در مورد یافتن راهی برای ایجاد یک تمرین خلاقانه شاد (و بدون قضاوت) است. این همچنین در مورد نقاشی پرندگان است زیرا پرندگان دایناسورهای با شکوه و احمق و واقعی هستند و من نمی توانم شانس خود را باور کنم که در سیاره ای زنده باشم که پرندگان نیز در آن زندگی می کنند.

اگر چیزی وجود دارد که من بیشتر از یادگیری آن را دوست دارم، ممکن است آن چیزی باشد که آموخته ام را با سایر افراد عصبی مانند خودم به اشتراک بگذارم. یک هفته ممکن است از کتابی که به تازگی تمام کرده ام، حقایق بذری را بیرون بیاورم، و هفته دیگر درباره شگفتی های کاغذ پالت به همه کسانی که می شناسم می گویم (این یک تغییر واقعی زندگی بوده است!). با شرکت در یکی از کلاس‌های من، به همه کسانی که در زندگی واقعی می‌شناسم لطف می‌کنید، زیرا آنها را از تلاش معلم آلانا برای گفتن همه چیزهای جالبی که در مورد گواش (یا چاپگرم، یا تکنیک‌های کار با آن‌ها یاد گرفتم) به آنها دریغ خواهید کرد. مداد رنگی...)

به من در اولین کلاس من بپیوندید، ، جایی که من روند خود را برای ایجاد فنجان های چای گرافیکی جسورانه به شما نشان می دهم. در کلاس، نحوه الهام گرفتن را به اشتراک می‌گذارم، فنجان‌های چایم را ترسیم می‌کنم و از عکس‌های مرجع (که کپی نیستند) الگوهایی ایجاد می‌کنم. من همچنین نکات و ترفندهای زیادی را برای کار با گواش در طول مسیر پوشش می دهم!

به me در کلاس دوم من، بپیوندید، جایی که من روند ترکیب مداد رنگی و گواش را برای ایجاد یک مجموعه بسیار دنج از دستکش به شما نشان می دهم. در این کلاس، من روند خود را برای طراحی و دیجیتالی کردن طرح شما برای ایجاد یک الگو، ایجاد یک لایه مسطح از گواش برای اضافه کردن مداد رنگی و انواع ترفندها و نکات برای ایجاد بافت های مختلف با مداد رنگی بررسی می کنم.


من را در گسترده‌ترین کلاس من تا کنون دنبال کنید، ،، جایی که من به طور عمیق می‌روم تا روند خود را برای یافتن سبک خود به شما نشان دهم یا سبک موجود خود را حتی بیشتر از این پیش ببرم! ما با هم از طریق 6 آزمایش بر اساس عناصر طراحی کار خواهیم کرد: خط، شکل، فضا، ارزش، رنگ و بافت. در طول راه، بهترین نکات و ترفندهایم را برای آزمایش رسانه‌ها، بافت‌ها و تکنیک‌های جدید به اشتراک می‌گذارم، تا کارهایی را تکرار کنم که شبیه شما باشد، و در مورد کارتان تأمل کنم تا به کجا تمرکز کنید! فکر می‌کنم دوستش خواهید داشت، اما حرف من را قبول نکنید:

من فکر می کنم پروژه های اشتراک مهارت مانند کوه یخ هستند. آنچه در اینجا می‌بینید، تنها نکته‌ای است که من یاد گرفته‌ام. در زیر کلاس هایی که من شرکت کرده ام، اقیانوس کامل شنا وجود دارد، و افرادی که ملاقات کرده ام، بخش عمده ای از سفر خلاقانه من را تشکیل می دهند. با این وجود، نمونه‌ای از کارهایی که انجام داده‌ام در اینجا آمده است:

دوره های این مدرس:

آموزش منطقه راحتی خود را با گواش ترکیبی و اکریلیک گسترش دهید

Expand Your Comfort Zone with Mixed Media and Acrylic Gouache

"من را در یک سفر دنبال کنید. شما به فروشگاه لوازم هنری می روید. شما لوله های جدیدی از رنگ و خودکار و مداد تهیه می کنید. شما بسیار هیجان زده هستید که همه چیز را امتحان کنید.


آموزش ماجراهای گواش اکریلیک: شروع به کار

Acrylic Gouache Adventures: Getting Started

"گواش اکریلیک یک وسیله عالی برای مبتدیان است، روشن و سرگرم کننده است، رنگ آمیزی با آن کرمی است، سریع خشک می شود و مانند یک رویا لایه لایه می شود. جوس وجود دارد. ..."


آموزش از هنر و تصاویر خود عکس های بهتری بگیرید

Take Better Photos of Your Art and Illustrations

" کار دیجیتالی به این معنی است که وقتی یک اثر هنری را به پایان می‌رسانید، فقط می‌توانید روی ذخیره کلیک کنید تا آن را در Skillshare، اینستاگرام یا هر جای دیگری، آنلاین یا غیرفعال به اشتراک بگذارید. وای .."


آموزش نقاشی فنجان های چای در گواش: کاوش در شکل، رنگ و الگو

Painting Teacups in Gouache: Exploring Shape, Colour and Pattern

" در این کلاس یاد خواهید گرفت که فنجان‌های چای رنگارنگ را با گواش نقاشی کنید. اگرچه گواش شبیه به آبرنگ است، اما مات و با سبک گرافیکی جسورانه خشک می شود. این. .."


آموزش دستکش ها را با گواش اکریلیک و مداد رنگی رنگ آمیزی کنید

Paint Mittens in Acrylic Gouache and Coloured Pencil

" در این کلاس، می‌آموزید که دستکش‌های دنج را با مداد رنگی گواش و مداد رنگی کنید (که برای مدادهای رنگی کانادایی است!). دستکش‌ها بوم ساده‌ای را برای نمونه ارائه می‌کنند. .."


آموزش سبک تصویرسازی خود را در 6 آزمایش ساده بیابید

Find Your Illustration Style in 6 Simple Experiments

" به عنوان یک هنرمند یا تصویرگر نوپا، فرآیند یافتن سبک شما می تواند بسیار دشوار باشد، به خصوص وقتی به کار تصویرگران شناخته شده نگاه می کنید. .."


آموزش رها کن: پرندگان رسا را ​​به رنگ گواش نقاشی کن

Let Loose: Paint Expressive Birds in Gouache

"وقتی احساس می کنید که باید کامل باشید، حضور در نقاشی را سخت می کند. این روند شادی آور نیست و نقاشی های شما سفت و غمگین می شوند. برای ساختن بیشتر..."


آموزش یک سلف پرتره Doodle ایجاد کنید

Create a Doodle Self-Portrait

" در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که یک پرتره از خود ابله بسازید. من این کلاس را به‌عنوان بخشی از افتخار خلاقانه Peggy Dean ایجاد کردم، اما می‌خواستم آن را در اینجا ارائه کنم. .."