Olaf De Fleur

فیلمساز و مربی خلاق

نام من اولاف دو فلور است. من در دو دهه فعالیتم به عنوان یک فیلمساز مستقل دوازده فیلم بلند ساخته ام. من با بازیگرانی مانند فلورانس پوگ (بیوه سیاه، زنان کوچک) و جاناتان پرایس ، نامزد اسکار کار کرده‌ام برزیل)، همراه با جیمز کازمو (شجاع دل)، مایکل ایمپریولی (سوپرانو)، Giancarlo Esposito (Breaking Bad, Mandalorian).

تمرکز من بر آموزش اجزای سازنده، مبانی داستان سرایی تصویری است. اشتیاق من محافظت و پرورش شایستگی شما با به اشتراک گذاشتن تجربیاتم است. برای منابع بیشتر FILM WRITING، می توانید از وب سایت من دیدن کنید:

من از یک شهر کوچک در ساحل غربی ایسلند آمده ام. جایی که توسط گوسفندان و سگ های مزرعه به من آداب آموختند. ساختن فیلم پاسپورتی ارزشمند برای کشف جهان و قلب انسان بوده است. من اینجا هستم تا تجربه خود را با این انجمن فوق العاده به اشتراک بگذارم.

من فعالانه در حال نوشتن فیلمنامه، کارگردانی فیلم، تدریس در آموزشگاه های فیلم، سخنرانی عمومی، و ارائه مربی خلاق شخصی هستم.

اگر در حوزه فیلمسازی سؤالی دارید، از تماس مستقیم با من خجالت نکشید.


دوره های این مدرس:

آموزش فیلمنامه فیلم خود را تامین مالی کنید: از پیشنهاد و ورود به سیستم تا درمان

Finance Your Film Script: From Proposal & Logline to Treatment

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک سند قانع کننده و حرفه ای برای ارائه پروژه سینمایی خود به سرمایه گذاران بسازید. من ابزارهای ساخت فیلم P را به اشتراک می گذارم."


آموزش فیلمسازی مستقل را با ساخت یک فیلم کوتاه بیاموزید

Learn Indie Filmmaking By Making a Short Film

"اسم من اولاف است، من یک فیلمساز خودت هستم با بیش از دو دهه تجربه. در طول حرفه سینمایی ام بازیگرانی مانند فلورانس پاگ نامزد اسکار را کارگردانی کرده ام."


آموزش یک فیلم کوتاه مستند بسازید

Make A Short Film Documentary

"اسم من اولاف است، من یک فیلمساز با بیش از دو دهه تجربه هستم. در طول حرفه سینمایی ام، بازیگرانی مانند فلورانس پاگ نامزد اسکار را کارگردانی کرده ام."


آموزش فیلمنامه نویسی را با نوشتن یک صحنه در قالب فیلمنامه بیاموزید

Learn Screenwriting By Writing One Scene in a Screenplay Format

"نوشتن فیلمنامه سخت است - یک راه عالی برای شروع، یادگیری ساختن یک صحنه در قالب فیلمنامه است.  اسم من اولاف است. من یک فیلمساز هستم که خودت انجام می دهم..."


آموزش ویرایش تریلر فیلم: فیلم و تریلر فیلم خود را ویرایش کنید

Learn Movie Trailer Editing: Film And Edit Your Movie Trailer

"اسم من اولاف است، من یک تدوینگر و فیلمساز حرفه ای تریلر هستم با بیش از بیست سال تجربه. من عاشق ساخت تریلر هستم و در این کلاس، حرفه ای را به اشتراک می گذارم.


آموزش فیلمسازی مستقل: ایده خود را به یک ویدیوی کوتاه تبدیل کنید

Indie Filmmaking: Transform Your Idea into a Short Video

بهترین راه برای بیرون آوردن یک ایده از ذهن و تبدیل به فرمت ویدیو چیست؟ در این کلاس فیلم، نحوه توسعه، نوشتن، تولید، فیلمبرداری و ویرایش یک را یاد خواهید گرفت. ..