Amandine Thomas

تصویرگر برنده جایزه

سلام،

من هستم!

من یک تصویرگر و کارگردان هنری فرانسوی برنده جایزه هستم که در ملبورن، استرالیا مستقر است. در چهار سالگی، به خانواده‌ای گیج و سردرگم اعلام کردم که تصویرگر کتاب کودکان خواهم شد و با نوشتن داستان‌های کوتاهی بزرگ شدم که آنها را در کتابچه‌های کج و نامناسب و ناشیانه جمع‌آوری کردم.

به سرعت به امروز، و چیز زیادی تغییر نکرده است: من اکنون در، ، و تصویرسازی تخصص دارم، و با افرادی که از یک طرف جهان می‌آیند همکاری می‌کنم. دیگری.

از طریق تصاویر بازیگوش و سرزنده‌ام، موضوعاتی را که به آنها علاقه دارم، مانند محیط اطرافمان - و راه‌های زیادی که از طریق آن می‌تواند ما را الهام‌بخش و شگفت‌زده کند - یا ارتباطات زیادی که با دیگران، با خود و با دیگران ایجاد می‌کنیم، کشف می‌کنم. دنیای اطراف ما.

من نمی توانم صبر کنم تا ببینم با هم چه کاری می توانیم انجام دهیم!

بیایید در تماس بمانیم!

در اینستاگرام و اینجا در Skillshare مشترک من شوید و از کلاس‌ها و مطالب جدید مطلع شوید!

دوره های این مدرس:

آموزش آره! شما می توانید نقاشی کنید! دوباره با خود خلاق خود ارتباط برقرار کنید

Yes! You Can Draw! Reconnect With Your Creative Self

" با یک سری تمرینات جالب طراحی که توسط تصویرگر برنده جایزه آماندین تام آموزش داده می شود، دوباره با پتانسیل خلاق خود ارتباط برقرار کنید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. .."


آموزش نقشه برداری از زندگی: یک نقشه مصور از سفر خود ترسیم کنید

Mapping Life: Draw an Illustrated Map of Your Own Journey

چه می‌شد اگر نقشه‌ها نه تنها می‌توانستند مرزهای دنیای ما، بلکه ذهن، تخیل و احساسات ما را نیز ترسیم کنند؟ در این کلاس، خود را برای کاوش در خود آماده کنید. ..


آموزش اصول بافندگی: یک روسری پومپوم آسان بسازید

Knitting Basics: Make an Easy Pompom Scarf

"آیا کاش می‌توانستی ببافید، اما همیشه به‌طور درمانده‌ای درهم تنیده می‌شوید (یعنی اگر حتی در وهله اول موفق به رمزگشایی از طرح شوید)؟ نگران نباشید، این التماس...."


آموزش Du cœur à la page: interprétez trois émotions à travers l'illustration

Du cœur à la page : interprétez trois émotions à travers l’illustration

"Nos émotions sont au cœur de la natural humane: elles impairt nos convictions, nos about... et no actions. Alors, comment exploiter leur potentiel extra...."


آموزش خودتان را به چالش بکشید: 3 راه بازیگوش برای تقویت خلاقیت

Challenge Yourself: 3 Playful Ways to Boost Creativity

"در خلاقیت، چیزی به نام مقصد وجود ندارد: همه چیز در مورد سفر است، درست است؟ به همین دلیل است که به عنوان هنرمند، ما دائما در حال تکامل، یادگیری، رشد هستیم..."


آموزش The Busy Creative: 3 تمرین طراحی سریع و آسان برای جرقه زدن خلاقیت

The Busy Creative: 3 Quick & Easy Drawing Exercises to Spark Creativity

"آیا تا به حال متوجه شده اید که آنقدر شلوغ هستید که خلاقیت فقط باید روی صندلی عقب بنشیند؟ اگر به سختی زمان برای برداشتن خودکار ندارید، می توانید مقداری خلاقیت بسازید..."


آموزش از قلب به صفحه: سه احساس را از طریق تصویرسازی تفسیر کنید

From Heart To Page: Interpret Three Emotions Through Illustration

"احساسات در قلب طبیعت انسان قرار دارند. شما نمی توانید یک داستان خوب را بدون ذره ای شادی، قطره ای ترس یا غم و اندوه تعریف کنید، درست است؟ پس چگونه می توانیم مهار کنیم..."


آموزش سبک خلاق خود را بیابید! طراحی برای توسعه زیبایی شناسی شما

Find Your Creative Style! Sketching to Develop Your Aesthetic

" تکنیک‌های جدید را کاوش کنید، با ابزارها و رنگ‌ها بازی کنید و سبک تصویرسازی خود را از طریق این کلاس طراحی جذاب و سرگرم‌کننده بسازید! پیدا کردن زیبایی خود .."