Peggy Dean

معلم برتر | نامه های کبوتر

می‌خواهید چند امتیاز رایگان دریافت کنید و اولین کسی باشید که در مورد منابع جدید از جمله کلاس‌ها و محتوای جایزه می‌دانید؟ شما می توانید این کار را انجام دهید !

هی هی! من پگی هستم.

من بومی شمال غربی اقیانوس آرام هستم و همه چیز خلاق را دوست دارم. از دوران جوانی هر آنچه را که می توانستم در هنر فرو می بردم. من در بسیاری از انواع مختلف، مانند باله، رقص آتش، کاردستی، طراحی گرافیک، خوشنویسی سنتی، حروف دستی، نقاشی با اکریلیک و آبرنگ، تصویرسازی، نوشتن خلاقانه، جاز، که شما آن را نام ببرید، دست به کار شده ام. اگر چیزی شامل هنری بودن است، احتمالاً یکی دو بار (یا 700) آن را چرخیده ام. من از اینکه آنها را با شما به اشتراک می گذارم هیجان زده هستم!

برای الهام گرفتن روزانه از دیدن کنید: @thepigeonletters، و در برای به‌روزرسانی‌ها و به‌روزرسانی‌ها مشترک شوید.

من نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌ها هستم - ، و نقاشی خط گیاه‌شناسی . من هوس یادگیری، و به نوبه خود، به اشتراک گذاشتن آنچه آموخته ام با دیگران. این اشتیاق به من این امکان را داده است که جایگاه خود را در آموزش مهارت‌های جدید سرگرم‌کننده برای برانگیختن خلاقیت به همه شما بیابم!

من یک راهنمای 52 صفحه ای پر از همه منابع خلاقانه مورد علاقه ام را فقط برای شما ایجاد کرده ام!


مالک | نویسنده، مربی، هنرمند

دوره های این مدرس:

آموزش نقشه کشی شهری | ترسیم آنچه می بینید

Urban Sketching | Drawing What You See

طراحی شهری یک سبک تصویرسازی منحصر به فرد است که بلافاصله توجه را به خود جلب می کند. ماهیت شل و بازیگوش آن، لمس شخصی هر هنرمند را نمایان می کند. ..


آموزش 70 میانبر در 15 دقیقه ایجاد کنید: حرکات حرکتی را برای بهبود گردش کار خود بیاموزید

70 Procreate Shortcuts in 15 Minutes: Learn Gestures to Improve Your Workflow

"اگر شما هم مانند من وسواس زیادی به Procreate دارید، احتمالاً تا به حال می دانید که ژست های بسیار زیادی برای Procreate وجود دارد تا گردش کار شما را یکدست کند. . .


آموزش 4 راه برای دیجیتالی کردن هنر آبرنگ در فتوشاپ

4 Ways to Digitize Watercolor Art in Photoshop

درست است. شما برای مدت طولانی با آن عکس‌های قهوه‌ای رنگ آبرنگ خود دست و پنجه نرم کرده‌اید. وقت آن رسیده که تصاویری خیره کننده، واضح و چشم نواز از شما خلق کنیم. ..


آموزش Live Encore: الگوهای تکراری ساده را در Procreate بکشید

Live Encore: Draw Simple Repeat Patterns in Procreate

"با ایجاد الگوهای تکراری احساس ترس می کنید؟ یاد بگیرید که چقدر می توانند آسان باشند! هنرمند و مربی پگی دین همه چیز در مورد این است که خلاقیت را قابل دسترس تر کند، الف. .."


آموزش آبرنگ: نقاشی سبزیجات

Watercolor: Painting Veggies

"اگر با آبرنگ کار کرده اید، می دانید که می تواند لذتی خالص را به ارمغان بیاورد. این کلاس با تمرکز بر موضوعی منحصر به فرد به آبرنگ می پردازد: سبزیجات! . . .."


آموزش ایجاد کلاژهایی که داستان می گویند | یک کلاس تولید مثل

Create Collages That Tell a Story | A Procreate Class

همه ما یک یا دو کلاژ دیجیتال دیده‌ایم، اما سوالی که می‌خواهم از شما بپرسم این است که وقتی این قطعات را می‌بینید، چه داستانی را حس می‌کنید؟ ببینید، کلاژ. ..


آموزش ترسیم خط گیاه شناسی

Botanical Line Drawing

طراحی خط یک فرم هنری آسان است که دارای طرح‌های گویا و گویا است. این به طور گسترده در میان هنرمندان از انواع مختلف با خطوط ظریف و خطوط پررنگ استفاده می‌شود. ..


آموزش فونت خود را در iPad ایجاد کنید

Create Your Own Font on the iPad

"آیا تا به حال خواسته اید فونت خود را ایجاد کنید، اما از این فرآیند غرق شده اید و نمی دانید از کجا شروع کنید؟ شاید پولی برای خرج کردن نداشته باشید."


آموزش خود پرتره‌های عروسک کاغذی در Procreate: جلوه‌های کاغذی و بافت دیجیتال برش استاد

Paper Doll Self Portraits in Procreate: Master Cut Paper Effects & Digital Texture

"در این کلاس در مورد ایجاد هنر پرتره به سبک عروسک کاغذی در Procreate، شما تکنیک های مختلفی را برای ایجاد عمق و تاثیر بصری به هنر خود یاد خواهید گرفت.


آموزش جلوه‌های حروف قلم مو: ترکیب، خطوط کلی، سایه‌ها و دودل‌ها

Brush Lettering Effects: Blending, Outlines, Shadows, & Doodles

حروف قلم مو بسیار سرگرم کننده است، به خصوص زمانی که با در نظر گرفتن طراحی انجام شود. در این کلاس، ایده هایی را برای اضافه کردن به کارهای خوشنویسی که ایجاد کرده اید، کشف خواهید کرد. ..


آموزش ویرایش تصاویر عالی فقط با استفاده از تلفن: تنها 3 برنامه ای که همیشه به آن نیاز خواهید داشت

Edit PERFECT Images Using Only Your Phone: The Only 3 Apps You'll Ever Need

"ویرایش عکس می‌تواند دردسرساز باشد. به‌ویژه زمانی که عکس‌های زیادی برای ویرایش همیشه وجود داشته باشد! چه هنرمند، علاقه‌مند، عکاس، یا فقط یک انسان باشید...."


آموزش حروف آبرنگ

Watercolor Lettering

حروف قلم مو خود را با ترکیب آبرنگ به سطح بعدی ببرید! نه تنها دری پر از رنگ های نامحدود را باز می کنید، بلکه معرفی خواهید شد. ..


آموزش حروف آیپد: راهنمای نهایی

iPad Lettering: The Ultimate Guide

"توجه: با توجه به به‌روزرسانی‌های Procreate، برخی از مراحل تغییر کرده‌اند. لطفاً اعلامیه‌هایی را برای تغییرات در نرم‌افزار ایجاد کنید. تکنیک‌ها ثابت می‌مانند، اما همینطور است.


آموزش برای افزایش تعامل خود، قالب های رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

Create Social Media Templates to Boost Your Engagement

"شما آن گرافیک‌های دیجیتالی دوست‌داشتنی را می‌شناسید که ما را به شدت در حال چک کردن ایمیل‌های خود در مدرسه ابتدایی به امید داشتن ایمیلی به سبک حروف زنجیره‌ای می‌دانید؟ می‌دانم که...."


آموزش سرزمین عجایب وحشی: ماجراجویی نقاشی گواش

Wildflower Wonderland: A Gouache Painting Adventure

«به یک ماجراجویی نقاشی مسحورکننده بیایید که در آن یاد می‌گیرید چگونه با استفاده از رنگ گواش، یک منظره علفزار خیره‌کننده پر از گل‌های وحشی خلق کنید. در این اندازه لقمه. .."


آموزش غلبه بر طرد هنری: راهنمای توانمندسازی خلاق

Overcoming Artistic Rejection: A Guide to Creative Empowerment

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش طراحی خط: نسخه کاکتوس و ساکولنت

Line Drawing: Cactus & Succulent Edition

طراحی خط یک فرم هنری آسان است که دارای طرح‌های گویا و گویا است. این به طور گسترده در میان هنرمندان از انواع مختلف با خطوط ظریف و خطوط پررنگ استفاده می‌شود. ..


آموزش اکسپرسیونیسم انتزاعی مدرن: سفری در ضربات قلم مو، بافت و همه احساس ها

Modern Abstract Expressionism: A Journey in Brush Strokes, Texture, and All the Feels

"من بسیار هیجان زده هستم که با شما در هنر اکسپرسیونیسم انتزاعی غوطه ور هستم. این یک سبک و تکنیک است که اغلب هنگام ساخت قطعات نادیده گرفته می شود."


آموزش آبرنگ: 10 پروژه آسان که هر کسی می تواند نقاشی کند

Watercolor: 10 Easy Projects Anyone Can Paint

"آبرنگ به دلایل زیادی می تواند سرگرم کننده باشد. درمانی، خلاقانه، تجربی و موارد دیگر است. آبرنگ: 10 پروژه آسان که هر کسی می تواند نقاشی کند دقیقاً همان چیزی است که می تواند انجام دهد."


آموزش گلدوزی روی عکس با 10 کوک ساده

Embroidery on Photographs with 10 Simple Stitches

خوشحالم که کلاسی را درباره گلدوزی با دست روی عکس‌ها برای شما می‌آورم، که در آن 10 دوخت اصلی گلدوزی را یاد می‌گیرید که تصاویر را از همه نوع بهبود می‌بخشد. ..


آموزش طراحی شهری: جذابیت شهر قدیمی را با چشم انداز یک نقطه ترسیم کنید

Urban Sketching: Draw Characteristic Old City Charm With One Point Perspective

آسان است که به چیزی نگاه کنیم و در مورد چگونگی ترسیم آن احساس ناراحتی کنیم، اما فقط به چالش کشیدن خودمان برای دیدن چیزها با چشمان جدید ختم می شود. من. .."


آموزش کتاب پرفروش را خود منتشر کنید

Self-Publish a Best Selling Book

"این کلاس شما را گام به گام در فرآیند ایجاد یک عنوان منتشر شده خود شامل راهنمایی در مورد بسیاری از عواملی که کتاب شما را تعیین می کند، راهنمایی می کند.


آموزش موبایل های برنجی جنبشی: دکوراسیون زیبا، بازتابنده و معلق ایجاد کنید

Kinetic Brass Mobiles: Create Beautiful, Reflective, Suspended Decor

" موبایل های برنجی افزودنی زیبایی به هر دکوری ایجاد می کنند. نمای ظریف و باریک آن‌ها که با فلزی با رنگ طلایی زیبا تطبیق داده شده است، بازی درون ما را شعله‌ور می‌کند. .."


آموزش نقشه های مصور در Procreate

Illustrated Maps in Procreate

ایجاد نقشه های گویا می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. شما این قدرت را دارید که فقط عناصری را که می خواهید اضافه کنید، اضافه کنید، و یک نمای منحصر به فرد از منطقه ای ایجاد کنید که در غیر این صورت به عنوان oth شناخته می شود. ..


آموزش گل‌های وحشی قدیمی در آبرنگ: 14 روز درخواست نقاشی

Vintage Wildflowers in Watercolor: 14 Days of Painting Prompts

آیا برای به چالش کشیدن خود آماده اید؟ این کلاس شما را با 14 دستورالعمل نقاشی برای گلهای وحشی قدیمی آشنا می کند، از شل شدن و رها کردن برس ru. ..


آموزش خوشنویسی جعلی؟! مانند حرفه ای ها حروف مدرن مصنوعی ایجاد کنید

Fake Calligraphy?! Create Faux Modern Lettering Like the Pros

«خوشنویسی مدرن و حروف قلم مو یک تمرین هنری فوق‌العاده است و راه به جایی نمی‌برد. باشکوه است و شایسته توجه ماست! اگر توانستی تصور کن .."


آموزش فهرست‌های ایمیل برای کارآفرینان خلاق: آهن‌رباهای سرب، قیف‌های ایمیل، و راهنمایی محتوا

Email Lists for Creative Entrepreneurs: Lead Magnets, Email Funnels, & Content Guidance

بیایید در مورد ایمیل صحبت کنیم. کلمات "شما به یک لیست ایمیل نیاز دارید" به قدری به سمت ما پرتاب شده است که احتمالاً اولین چیزی است که می دانیم باید برای تجارت خود انجام دهیم. .."


آموزش قیمت گذاری کار شما: چگونه به عنوان یک فریلنسر برای کار خود ارزش قائل شوید

Pricing Your Work: How to Value Your Work as a Freelancer

"این سوال آزاردهنده یکی از ثابت‌هایی است که ما را درگیر می‌کند و ما هرگز نمی‌دانیم پاسخ درست چیست. هک، ما حتی برای شروع بازی هم نداریم. ما تقریباً..."


آموزش با استفاده از فقط Procreate یک الگوی تکراری در iPad ایجاد کنید

Create a Repeat Pattern on the iPad Using Only Procreate

"آیا می‌دانستید که می‌توانید یک الگوی تکراری در iPad ایجاد کنید؟ آیا می‌دانستید که برای انجام این کار به ۷۵ برنامه نیاز ندارید؟ فقط با استفاده از برنامه Procreate، این کلاس...."


آموزش حروف خود را دیجیتالی کنید: 3 روش آسان

Digitize Your Lettering: 3 Easy Methods

درست است. شما برای مدت طولانی با آن عکس‌های قهوه‌ای رنگ نوشته‌هایتان دست و پنجه نرم کرده‌اید. وقت آن رسیده که تصاویری خیره کننده، واضح و چشم نواز از شما خلق کنیم. ..


آموزش حروف قلم مو 2: اصول الفبا

Brush Lettering 2: Alphabet Basics

"Brush Lettering: Basics Alphabet یک منبع عالی برای یادگیری ساخت حروف با قلم قلم است. قبل از اینکه متوجه شوید، آماده خواهید بود و یک توپ ایجاد می کنید. ..."


آموزش 25 بنر که هر کسی می تواند بکشد!

25 Banners Anyone Can Draw!

"با یادگیری کشیدن 20 بنر مختلف در 5 نقطه اصلی سبک، روی یک اثر هنری، یک پاکت نامه، یک تخته سیاه، یک حرف، یک بیانیه بیان کنید. نه تنها...."


آموزش بازاریابی پینترست: چگونه و چرا برای کارآفرینان خلاق

Pinterest Marketing: The How & Why for Creative Entrepreneurs

اولین و مهمترین مزیت Pinterest این است که محتوای آن همیشه سبز است. این واقعیت به تنهایی باید دقیقاً دلیلی باشد که چرا باید به آن انرژی زیادی داده شود. ..


آموزش سئوی استراتژیک: رویکرد شروع سریع شما برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر

Strategic SEO: Your Quick Start Approach to Reach a Wider Audience

"احساس می‌کنید تحت تأثیر سئو هستید؟ فکر می‌کنید برای شما خیلی پیچیده است؟ اگر می‌خواهید یک رویکرد استراتژیک و بدون پیچیدگی داشته باشید، این دوره آموزشی سریع شروع سریع شماست."


آموزش گفتگوهای اشتراک مهارت | خودآموخته به خوداشتغال: پگی دین در مورد ایجاد شغل خلاقانه خود

Skillshare Talks | Self-Taught to Self-Employed: Peggy Dean on Building Her Creative Career

همگی خوش آمدید! از علاقه شما به سفر خلاقانه من متشکرم. امیدوارم بتوانید از این سخنرانی خام چیزی بگیرید و آن را در سفر خود به کار ببرید. Tha. ..


آموزش هنر عامیانه گیاه شناسی مدرن: با استفاده از گواش و آبرنگ گل ها و برگ های عجیب و غریب را بکشید و رنگ کنید

Modern Botanical Folk Art: Draw and Paint Whimsical Flowers and Leaves Using Gouache and Watercolor

هنر عامیانه هر بار که آن را می بینیم، ما را به خود می اندازد. هنر عامیانه اسکاندیناوی، مکزیکی، هندی، مصری و غیره. ..


آموزش از طبیعت تا کاغذ: چگونه هنرهای زیبای رنگارنگ را با رنگ گل بسازیم

From Nature to Paper: How to Craft Colorful Fine Art with Floral Dye

"سلام گل وحشی! من بسیار هیجان‌زده هستم که کلاسی را برای شما بیاورم که زیبایی برخی از رنگ‌های بسیار هیجان‌انگیز را بررسی می‌کند: گل‌ها، سبزی! چه در حال جستجوی علوفه باشید، h..."


آموزش Procreate Dreams: یک راهنمای کامل برای انیمیشن در iPad

Procreate Dreams: A Complete Guide to Animation on the iPad

«Procreate Dreams اینجاست! نحوه استفاده از آن را برای انیمیشن‌ها برای سطوح مبتدی و با تجربه بیاموزید. این برنامه انیمیشن پیشرفته برای دیجیتال طراحی شده است. .."


آموزش جلوه های فویل برای حروف و آثار هنری شما: نحوه استفاده از فویل انتقال حرارت

Foil Effects for Your Lettering and Artwork: How to Use Heat Transfer Foil

"خوش آمدید! این کلاس سریع نحوه درست ایجاد یک جلوه فویل روی حروف و آثار هنری خود را با استفاده از فویل انتقال حرارت پوشش می دهد. اگرچه راه های مختلفی برای ... وجود دارد."


آموزش گل های گواش: شکل، رنگ و ترکیب خلاقانه را کاوش کنید

Gouache Florals: Explore Shape, Color and Creative Composition

"گواش در حال حاضر رایج است و دلیل خوبی دارد. این رسانه بسیار مورد نیاز برای تمرین بسیار رضایت بخش است. این یک رندر با قوام خامه ای است. ..."


آموزش Live Encore: دسته گل های آبرنگ پاییزی

Live Encore: Autumnal Watercolor Bouquets

برای جشن پاییز - یا هر فصلی که می خواهید، دسته گل های آبرنگ گشاد و آسان را نقاشی کنید! هنرمند پگی دین عاشق آموزش فعالیت های آبرنگی است که به شما کمک می کند .."


آموزش نامه نگاری با شکوفایی | مهارت های خوشنویسی مدرن خود را گسترش دهید

Lettering with Flourishes | Expand Your Modern Calligraphy Skills

"شکوفایی‌ها مشکل به نظر می‌رسند. آنها با نیاز ما به دقیق بودن و توجه کامل به جزئیات مبارزه می‌کنند. آنها به حرکت سریع نیاز دارند تا کار خط آنها بدون دردسر جریان داشته باشد..."


آموزش 12 چیزی که ای کاش به عنوان یک هنرمند مبتدی می شناختم

12 Things I Wish I'd Known as a Beginner Artist

"بزرگترین شکارچی شروع کار برای من این بود که زودتر شروع نکنم. این حرف برای گفتن زیاد است زیرا خیلی سریع وارد آن شدم. وقتی از سایر خلاقان پرسیدم..."


آموزش ChatGPT برای خلاقان: سئو، بازاریابی و بهره‌وری مبتنی بر هوش مصنوعی

ChatGPT for Creatives: AI-Powered SEO, Marketing, & Productivity

بیاموزید که چگونه با مثال‌های دقیق به ChatGPT فرمان‌های درست بدهید، بدانید چگونه می‌توانید خروجی مورد نظر را تقویت کنید، و مهارت‌هایی ایجاد کنید تا بتوانید اصلاح کنید.


آموزش روزنامه نگاری سفر: خاطرات را در حال حرکت ثبت کنید

Travel Journaling: Capture Memories On the Go

این کلاس کوچک شما را به ماجراجویی می‌برد تا بتوانید سفر خود را مستند کنید، دقیقاً همانطور که می‌خواهید آن را ثبت کنید. ما سفر jou را پوشش خواهیم داد. ..


آموزش حروف قلم مو: راهنمای مبتدیان

Brush Lettering: The Beginner's Guide

این کلاس اصول اولیه سکته مغزی لازم برای استفاده صحیح از قلم قلم مو در همه اندازه ها را تجزیه می کند. شروع با قلم‌های قلم مو خود منحنی یادگیری است. ..


آموزش آبرنگ: درها و پنجره های رویایی را رنگ کنید

Watercolor: Paint Dreamy Doors & Windows

آبرنگ‌های شل به نظر ترسناک می‌آیند، اما حقیقت را بگوییم، آنها به سه دلیل ساده‌ترین راه برای استفاده از آبرنگ هستند: شما به کنترل زیاد یا پیشرفته نیاز ندارید. .."


آموزش حروف قلم مو: حروف بزرگ

Brush Lettering: Capital Letters

آه، لذت حروف قلم مو - طبیعت عجیب و غریب خوشنویسی مدرن در بهترین حالت خود. همه ما می دانیم که تمرین باعث کامل شدن یا پیشرفت می شود. یعنی. ..


آموزش نکات و ترفندهایی برای موفقیت در کسب و کار خلاق شما | Live Encore

Tips & Tricks for Your Creative Business Success | Live Encore

در این مستر کلاس 45 دقیقه ای با کارآفرین خلاق پگی دین، یاد بگیرید که چگونه تمام جنبه های کسب و کار خلاقانه خود را ارتقا دهید! در این کلاس Skillshare Live—. ..


آموزش پروانه های هنر عامیانه در تولید نسل: تمرکز بر تقارن - کلاس مبتدی دوستانه

Folk Art Moths in Procreate: Focus on Symmetry - Beginner-Friendly Class

«در این کلاس درباره ایجاد پروانه به سبک هنر عامیانه در Procreate، تکنیک‌های مختلفی را برای ایجاد عمق و تأثیر بصری به آثار هنری خود خواهید آموخت. از طریق. .."


آموزش یک حیوان کلاژ بازیگوش ایجاد کنید: یک کاوش در رسانه های ترکیبی

Create a Playful Collage Animal: An Exploration in Mixed Media

"آماده شوید تا از مسیر خلاقانه خود بیرون بیایید! ایجاد هنر کولاژ در حال حاضر بسیار جذاب است و من شما را راهنمایی می کنم که چگونه می توانید یک ترکیب سرگرم کننده بسازید..."


آموزش برای نمایش هنر خود، Perfect Flat Instagram را اجرا کنید

Stage the Perfect Instagram Flat Lays to Showcase Your Art

" برای نمایش هنر خود، Perfect Flat Instagram را اجرا کنید! این کلاس شما را آماده می‌کند تا برای نمایش هنر خود در رسانه‌های اجتماعی، یک تخت عالی را روی صحنه ببرید. .."


آموزش تصویر گل: ترکیب با فضای منفی ملاقات می کند

Floral Illustration: Composition Meets Negative Space

وای! اکنون که چند تصویر گل عالی را از کلاس طراحی خط گیاه شناسی یا شاید کتاب من،  طراحی خط گیاه شناسی، یاد گرفته اید، زمان آن فرا رسیده است. ..


آموزش ایجاد یک تصویر کتاب داستان: مقدمه ای بر Adobe Fresco

Create a Storybook Illustration: An Introduction to Adobe Fresco

من بسیار هیجان زده هستم که به آخرین نسخه ادوبی شیرجه بزنم: Fresco. Adobe Fresco یک برنامه برای iPad است که دارای یک رابط یکپارچه است که از هر دو وکتور و pi استفاده می کند. ..


آموزش خوشنویسی مدرن: 4 گام آسان برای رفتن از مبتدی تا Brush Lettering Pro

Modern Calligraphy: 4 Easy Steps to Go From Beginner to Brush Lettering Pro

به شوق حروف قلم مو خوش آمدید! به پگی دین، نگارگر و تصویرگر بپیوندید تا سبک خط‌نویسی خوشنویسی خودتان را کاوش کنید، که با i شروع می‌شود. ..


آموزش آبرنگ: گل های گشاد

Watercolor: Loose Florals

آه، گل های آبرنگ شیرین، بازیگوش و گشاد. . . اینها بهترین سبک است که همه ما در تلاش برای ایجاد آن هستیم. این کلاس شما را راهنمایی می کند. ..


آموزش آبرنگ های پاییزی: 5 نقاشی آسان پاییزی

Autumn Watercolors: 5 Easy Fall Paintings

"پاییز زمان بسیار دوست‌داشتنی از سال است. هوا خنک و ترد می‌شود، برگ‌ها با رنگ‌های زنده‌شان خودنمایی می‌کنند، و همه در مورد ادویه کدو تنبل هستند [. ..."


آموزش Bounce Lettering: یاد بگیرید که قوانین را زیر پا بگذارید تا خوشنویسی بدون زحمت تولید کنید

Bounce Lettering: Learn to Break the Rules to Produce Effortless-Looking Calligraphy

"حروف جهشی یک روند در خوشنویسی مدرن است که به این زودی از مد نمی افتد. فرم بازیگوش و هوادار آن چشم ها را به خود جلب می کند و حال و هوا را درست می کند..."


آموزش ترس خود را از صفحه خالی غلبه کنید: 4 تمرین آبرنگی که به آن سوگند یاد می کنم

Conquer Your Fear of the Blank Page: 4 Watercolor Exercises I Swear By

"شما احتمالاً با احساس خیره شدن به یک صفحه خالی آشنا هستید.  می خواهید چیزی بسازید.  می خواهید آنقدر بد کنید که حتی به آن فشار وارد کنید، اما بله..."


آموزش آبرنگ: 9 برگ گرمسیری

Watercolor: 9 Tropical Leaves

گیاهان گرمسیری آماده هستند تا به دکور خانه مورد علاقه همه تبدیل شوند! دور شدن از ساکولنت ها برای یک ثانیه داغ (واقعا فقط یک ثانیه، نگران نباشید. . .


آموزش رسانه های اجتماعی برای کارآفرین خلاق: قرار گرفتن در معرض، نکات، و مزایا و معایب

Social Media for the Creative Entrepreneur: Exposure, Tips, and Pros & Cons

"در حالی که رسانه های اجتماعی در حال حاضر یک نیروی محرکه در بازاریابی برند هستند، مهم است که در مورد جوانب مثبت و منفی صحبت کنیم تا بتوانیم به درستی خود را با ابزارهایی برای استفاده از ... استفاده کنیم."


آموزش با استفاده از 5 گره آسان یک آویز دیواری مکرامه ایجاد کنید

Create a Macramé Wall Hanging Using 5 Easy Knots

به شادی ماکرامه خوش آمدید! وقتی صحبت از آنچه می توانید با هنر ماکرامه تولید کنید، امکان بی پایانی وجود دارد، از جمله، اما مطمئناً محدود نیست. ..


آموزش Live Encore: تاج گل های آبرنگ پاییزی

Live Encore: Autumnal Watercolor Wreaths

برای جشن پاییز یا هر فصلی که می خواهید، تاج گل های آبرنگی ساده و سرگرم کننده رنگ کنید! هنرمند پگی دین عاشق آموزش فعالیت‌های آبرنگی است که به شما کمک می‌کند تا لی را دریافت کنید. ..


آموزش سبک خلاق خود را بیابید: اکتشاف از طریق تکنیک های گل

Find Your Creative Style: An Exploration Through Floral Techniques

خوش آمدی! این کلاس به شما امکان می دهد ذهن خلاق خود را گسترش دهید و سبک های جدیدی را امتحان کنید که ممکن است در غیر این صورت فکر نمی کردید امتحان کنید. در حال توسعه ow خود ..


آموزش نقش برجسته 101

Embossing 101

منبت بار دیگر به عنوان یکی از ضروری ترین تکنیک های crafter برای بسیاری از پروژه های مختلف ظاهر شده است. این یک مهارت انطباق پذیر است که تکس را به ارمغان می آورد. ..


آموزش با استفاده از آبرنگ و تکه های طلا کارت های مکانی زیبا ایجاد کنید

Create Elegant Place Cards Using Watercolor and Gold Flakes

تکنیک های ساده ای را در مورد نحوه کار با کاغذ پارچه ای نخی ظریف و دست ساز، تکه های ورق طلا و آبرنگ برای ایجاد تنظیمات مکانی دوست داشتنی بیاموزید. این کلاس رایگان ..


آموزش الفبای گیاه شناسی ایجاد کنید

Create a Botanical Alphabet

"الفبای گیاه شناسی همه چیز درباره حروف عجیب و غریب و ظریف است که با هدیه طبیعت از برگ ها و گل ها در آغوش گرفته شده است. این کلاس شما را در مورد نحوه ایجاد مصنوعی راهنمایی می کند."


آموزش یک یادگاری نقشه را با آبرنگ نقاشی کنید

Paint a Map Keepsake with Watercolor

"آیا تا به حال خواسته اید که خاطره خود را از یک مکان مستند کنید یا جنبه های مورد علاقه خود را از یک شهر برجسته کنید؟ شاید بخواهید تفسیر خود را از یک راهنما بسازید..."


آموزش چگونه یک پالت آبرنگ را به روش صحیح آماده کنیم

How to Prep a Watercolor Palette the RIGHT Way

چگونه یک پالت آبرنگ درست کنم؟ این سوال خیلی بیشتر از چیزی که فکرش را می کنید مطرح می شود. اولین باری را که قرار بود یک پالت آماده کنم را به یاد می‌آورم. ..


آموزش اصول اولیه را تولید کنید: همه چیزهایی که نمی دانستید می خواهید بدانید

Procreate Fundamentals: Everything You Didn't Realize You Wanted to Know

آیا شما یک کاربر iPad هستید؟ آیا در Procreate مشغول هستید؟ آیا به تمام کارهایی که Procreate می‌تواند انجام دهد فکر می‌کنید، اما احساس می‌کنید که از کجا شروع کنید یا چگونه همه را کشف کنید. ..


آموزش ایجاد یک الگوی تکراری در 10 دقیقه

Create a Repeating Pattern in 10 Minutes

"در این کلاس، نحوه ایجاد یک الگوی تکراری بدون درز با استفاده از آثار هنری برداری شده را توضیح خواهیم داد. نگران نباشید، این کلاس کوتاه همچنین نحوه بردار کردن شما را پوشش می دهد.