Sandra Mejia

Illustrator + Surface + Creature Design

سلام! من یک تصویرگر مستقل هستم. من در مدلین، کلمبیا (puedes escribirme en Español!) به دنیا آمدم. من از استودیوی خود در گابریولا، بریتیش کلمبیا، کانادا، تصاویر، الگوها و کاراکترهای بازیگوش، با جزئیات، سبک و استایل می‌سازم.

من چشمان بسیار درشتی دارم و حیوانات را دوست دارم. بیشتر الهام من از طبیعت و حیوانات است.

من عاشق ترکیب رسانه‌های سنتی و دیجیتال برای ایجاد تصاویر و الگوها برای تعدادی از مشتریان شرکتی در سراسر جهان هستم تا در محصولات دکور منزل، لوازم التحریر، پارچه‌ها، محصولات کودکان و کارت‌های تبریک استفاده کنند.

«I m نسبت به کاری که انجام می دهم بسیار پرشور هستم و معتقدم که از طریق هنرم می توانم به شیوه ای مثبت بر جهان تأثیر بگذارم. به همین دلیل است که من به صورت آنلاین تدریس می کنم و چرا با آثار هنری خود دنیاهای سرگرم کننده، رنگارنگ و شادی را خلق می کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش بافت های دیجیتال را به تصاویر خود اضافه کنید - با براش های خود!

Add Digital Textures to your Illustrations - with your own brushes!

به اضافه کردن بافت دیجیتال به تصویر خود با براش های خود خوش آمدید! در این کلاس من شما را در روند ایجاد یک پس‌زمینه بافتی راهنمایی می‌کنم. ..


آموزش تئوری رنگ برای خلاقان (بدون تئوری و فقط سرگرمی)

Color Theory for Creatives (Without the Theory and Just the Fun)

در این کلاس من روش خود را برای نزدیک شدن به تئوری رنگ به روشی سرگرم کننده به شما نشان خواهم داد. بدون فکر کردن به تئوری، می توانید رابطه را درک کنید. ..


آموزش انیمیشن Procreate® برای تصویرگران و طراحان سطح: آثار هنری خود را پاپ کنید!

Procreate® Animation for Illustrators and Surface Designers: Make your Artwork Pop!

به عنوان خلاق، ما همیشه به دنبال راه‌های بهتری برای به نمایش گذاشتن کار خود و جلب توجه عموم هستیم. در این کلاس به شما نشان می دهم که چگونه از differe استفاده کنید. ..


آموزش در Procreate براش های الگوی خود را بسازید: تصاویر خود را ارتقا دهید!

Make Your Own Pattern Brushes in Procreate: Level Up Your Illustrations!

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش آبرنگ گل - ارکیده

Watercolor Florals -Orchids

"من در طراحی هایم از گل های آبرنگ زیاد استفاده می کنم، بنابراین این کلاس را ایجاد کردم تا به شما نشان دهم چگونه گل ها و به طور خاص ارکیده ها را نقاشی می کنم.   از آنجایی که این کار علمی نیست. .."


آموزش جوهر و رنگ در Procreate® for Illustrators

Ink and Color in Procreate® for Illustrators

در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه با استفاده از iPad Pro® و Apple Pencil® تصاویر جوهر و رنگ خود را در Procreate® ایجاد می کنم. من به شما برس هایی را که به ما می گوییم نشان می دهم. ..


آموزش تصویرسازی با آبرنگ روی چوب

Illustrating with Watercolors on Wood

"در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه با استفاده از آبرنگ و رنگ اکریلیک سفید، روی پانل های چوبی تصاویر ایجاد کنید.   نقاشی روی چوب، تصاویر شما را نشان می دهد.


آموزش اکریلیک برای تصویرگران - یک سبک آبرنگ معاصر

Acrylics for Illustrators - A Contemporary Watercolor Style

" در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه با استفاده از رنگ های اکریلیک یک سبک آبرنگ معاصر ایجاد کنید. من در مورد مواد مورد نیاز شما و تی متفاوت صحبت خواهم کرد. .."


آموزش آبرنگ برای تصویرگران

Watercolors for Illustrators

" نقاشی با آبرنگ یک تجربه شگفت‌انگیز است و شما نتایجی به دست می‌آورید که با هیچ وسیله دیگری نمی‌توانید به دست آورید. در این کلاس من به شما نشان خواهم داد که چگونه خودم را نقاشی می کنم. .."


آموزش ایجاد بردار در iPad® خود با برنامه Vectornator X® (نسخه 3.0 - 2019)

Creating Vectors on your iPad® with Vectornator X® App (3.0 Version - 2019)

"در این کلاس به شما یاد می‌دهم که چگونه برنامه Vectornator X® (نسخه 3. 0 - اواخر 2019) برای ایجاد بردارها در حال حرکت در iPad® خود کار می‌کند.  شما یاد خواهید گرفت که چگونه s...


آموزش استفاده از Procreate® برای ایجاد کار مشتری - یک الگوی هالووین

Using Procreate® to Create Client Work - A Halloween Pattern

در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه در Procreate کار آماده مشتری ایجاد کنید! من روند خود را برای ایجاد اثر هنری نهایی در Procreate و سپس استفاده از Adobe پوشش خواهم داد. ..


آموزش ساکولنت های آبرنگ

Watercolor Succulents

در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه ساکولنت های آبرنگ را نقاشی می کنم. انواع مختلفی از ساکولنت ها وجود دارد، اما من دو مورد از مورد علاقه خود را انتخاب کرده ام. من به شما هو را نشان خواهم داد. ..


آموزش گل در Procreate - اصول اولیه را بیاموزید و استعداد خود را اضافه کنید

Florals in Procreate - Learn the Basics and Add Your Own Flair

"در این کلاس، من رویکرد خود را برای کشیدن گل به روشی بسیار ساده به شما نشان خواهم داد.  ما گلهای واقع گرایانه خلق نمی کنیم، بلکه آنها را سبک سازی می کنیم.


آموزش الگوهای بدون درز آسان با ابزار جدید ساخت الگو در ادوبی فتوشاپ

Easy Seamless Patterns with the New Pattern Making Tool in Adobe Photoshop

آیا می‌خواهید ظاهر نقاشی خود را حفظ کنید یا از آثار هنری که در Procreate ایجاد می‌کنید برای ایجاد الگوهای تکراری یکپارچه استفاده کنید + در مورد نحوه جستجوی من برای Clients برای همکاری بیاموزید. ..


آموزش چگونه یک اسباب بازی طراح بسازیم - قسمت 1 از 2

How to Create a Designer Toy - Part 1 of 2

" سلام! در این کلاس من کل فرآیند ایجاد یک مجسمه اسباب بازی طراح را به شما نشان خواهم داد. من به شما نشان خواهم داد که چگونه شخصیت خود را ترسیم می کنم و آنچه را که در ذهن دارم. .."


آموزش Técnicas Básicas de Acuarela: Crea una Ilustración Botánica

Técnicas básicas de acuarela: Crea una ilustración botánica

"En esta clase les voy a enseñar todo lo que necesitan saber para empezar a pintar con acuarelas y crear ilustraciones botánicas. Dicen que la acuarela es difíci. .."


آموزش در ایجاد و رشد مهارت های تصویرسازی خود، شخصیت های حیوانی بامزه را ترسیم کنید

Draw Cute Animal Characters in Procreate & Grow Your Illustration Skills

«در این کلاس یاد می‌گیرید که چگونه از روش آزمایش برای ایجاد شخصیت‌هایی استفاده کنید که واقعاً مال شما هستند و کپی شخصیت‌های دیگری نیستند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه. .."


آموزش پس زمینه را از تصاویر آبرنگ حذف کنید

Remove Backgrounds from Watercolor Illustrations

در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه از ابزارهای مختلف در نرم افزار ADOBE® PHOTOSHOP® برای حذف پس زمینه تصاویر آبرنگ خود استفاده می کنم. نقاشی در واترکو ..


آموزش در Procreate براش های الگوی خود را بسازید: تصاویر خود را ارتقا دهید!

Make Your Own Pattern Brushes in Procreate: Level Up Your Illustrations!

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش ایجاد الگوها در Procreate - نیم قطره تکرار می شود

Creating Patterns in Procreate - Half-drop Repeats

"در این سفر هیجان انگیز به من بپیوندید تا با استفاده از برنامه قدرتمند Procreate در iPad شما به دنیای طراحی الگو شیرجه بزنیم و یک تکرار پیچیده نیمه قطره ایجاد کنیم. ..."


آموزش با Vectornator® - 2018 VERSION تصاویر برداری را در iPad® خود ایجاد کنید

Create Vector Illustrations on your iPad® with Vectornator® - 2018 VERSION

" به روز رسانی: Vectornator از زمانی که این کلاس را در سال 2018 راه اندازی کردم، نسخه جدیدی را راه اندازی کرده است. من یک کلاس جدید را در نسخه جدید (تابستان 2019) منتشر خواهم کرد، شما حدودا. .."


آموزش Easy Procreate® Watercolors - یک تصویر علمی تلطیف شده ایجاد کنید

Easy Procreate® Watercolors - Create a Stylized Scientific Illustration

در این کلاس ما یک افکت آبرنگ آسان در Procreate تنها با 4 قلمو ایجاد می کنیم. من به شما معرفی سریعی از ویژگی‌های گالری Procreate می‌دهم. ..


آموزش آبرنگ های دیجیتال در Procreate - Orchids

Digital Watercolors in Procreate - Orchids

"در این کلاس من به شما یاد می دهم که چگونه یک ارکیده را با استفاده از آبرنگ های دیجیتال در Procreate نقاشی کنید. شما تکنیک گام به گام من را یاد خواهید گرفت تا پس از آن، بتوانید ..."


آموزش تکنیک های اولیه آبرنگ برای مبتدیان

Basic Watercolor Techniques for Beginners

آیا عاشق آبرنگ هستید اما کمی از آنها می ترسید یا نمی دانید از کجا شروع کنید؟ در این کلاس به اصول اولیه آبرنگ می پردازم: کاغذها و سطح. ..


آموزش گل های آبرنگ یکنواخت

Monotone Watercolor Florals

در این کلاس به شما نشان می‌دهم که چگونه فقط با استفاده از آبرنگ سیاه مقادیر مختلف ایجاد کنید. من روند نقاشی گلهای آبرنگ یکنواخت را به شما نشان خواهم داد. ..


آموزش با Procreate® موکاپ‌ها را در iPad® خود ایجاد کنید

Create Mockups on your iPad® with Procreate®

" به عنوان یک فریلنسر، جلب توجه مشتریان بالقوه و داشتن بهترین نمونه کارها بسیار مهم است. موکاپ ها روشی بسیار مفید برای شما هستند. .."


آموزش آبرنگ برای همه - سرگرمی + تمرینات ساده برای شروع

Watercolors for All - Fun + Simple Exercises to Get Started

اگر مبتدی هستید، ممکن است آبرنگ ترسناک به نظر برسد. نترس! این کلاس برای شماست. درس به درس من شما را از طریق تمرین ساده و سرگرم کننده راهنمایی خواهم کرد. ..


آموزش تکنیک های آبرنگ و مایع پوششی

Watercolors & Masking Fluid Techniques

سلام! در این کلاس دو ابزار مختلف و چهار روش مختلف برای استفاده از مایع ساختن با آبرنگ برای دستیابی به افکت های مختلف را به شما نشان می دهم. من همچنین ش. ..


آموزش تصاویر طراحی شده با دست خود را به صورت دیجیتالی رنگ آمیزی کنید

Digitally Color your Hand-Drawn Illustrations

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه تصاویر طراحی شده با دست خود را در نرم افزار Adobe Photoshop® رنگ آمیزی کنید.  من دو روش مختلف را به شما نشان خواهم داد، ابزار Magic Wand. ..."


آموزش نمونه کارها را تقویت کنید - حتی اگر قبلاً مشتری نداشته اید

Spruce up Your Portfolio - Even if you've never had clients before

در این کلاس، تکنیکی را که برای درک بازار و شرکت‌هایی که می‌فروشند، چگونه بریف‌های خودم را به خودم می‌دهم و چگونه y استفاده می‌کنم، با شما به اشتراک می‌گذارم. ..


آموزش تبدیل تصاویر آبرنگ به الگوهای پیچیده

Transform Watercolor Illustrations into Intricate Patterns

"ایجاد الگوهای تکرار شونده یکی از هیجان انگیزترین کارهایی است که می توان با تصویرسازی های خود انجام داد و وقتی یاد گرفتید چگونه آن را انجام دهید، نمی توانید متوقف شوید!  در این کلاس، بله.


آموزش Linework را در تصاویر خود جدا کنید

Isolate the Linework in your Illustrations

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه پس زمینه سفید را با اسکن کردن تصاویر و با استفاده از نرم افزار Adobe Photoshop® حذف کنید. بهترین th. ..


آموزش گواش برای تصویرگران - 3 سبک مختلف

Gouache for Illustrators - 3 different styles

" در این کلاس هر آنچه در مورد گواش می دانم را به شما یاد خواهم داد. من شما را از طریق تمرینات مختلف راهنمایی می کنم تا کنترل آب و کنترل ضخامت را تمرین کنید. .."


آموزش گل های قلم و جوهر

Pen & Ink Florals

"سلام! در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه گل های قلم و جوهر خود را درست می کنم. ابزارهای مختلفی را که استفاده می کنم، ضربات مختلفی را که می توان ایجاد کرد، به شما نشان خواهم داد، بنابراین ...."


آموزش چگونه یک اسباب بازی طراح بسازیم - قسمت 2 از 2

How to Create a Designer Toy - Part 2 of 2

سلام! در این کلاس، کل فرآیند ساخت قالب برای مجسمه اسباب بازی طراح خود و نحوه ریخته گری اسباب بازی های خود را با استفاده از رزین به شما نشان خواهم داد. اگر انجام دهید. ..


آموزش تصویرسازی دیجیتال در Procreate: کار با لایه ها و ماسک ها

Digital Illustration in Procreate: Working with Layers & Masks

"در این کلاس من به شما یاد می دهم که چگونه از لایه ها و ماسک ها در Procreate به روشی سرگرم کننده و عملی استفاده کنید. لایه ها و ماسک ها به شما امکان می دهند تا برای ناوبری و سازماندهی آسان ایجاد کنید. ..."


آموزش الگوها و براش های الگو را در Procreate® ایجاد کنید

Create Patterns and Pattern Brushes in Procreate®

در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه الگوهای بدون درز را در Procreate® ایجاد کنید (بدون انجام هیچ گونه ریاضی!) و نحوه استفاده از الگوها برای ایجاد براش های الگوی شگفت انگیز. ..