Chris Piascik

تصویرگر که قبلاً به عنوان طراح شناخته می شد.

کریس پس از شروع کار خود به عنوان یک طراح گرافیک در استودیوهای برنده جایزه در شمال شرقی (ایالات متحده آمریکا)، به طور تصادفی تصویرگر شد. او از این بابت بسیار خوشحال است. این دگرگونی عجیب نتیجه پروژه او بود که در اواخر سال 2007 شروع کرد، در واقع او هنوز هم هر روز یک نقاشی جدید ارسال می کند.

در بیش از 10 سال گذشته او به عنوان تصویرگر برای مشتریان مانند نیکلودئون، آدیداس، واشنگتن پست، شبکه کارتون و بسیاری دیگر کار کرده است!

"کلاس کریس عالی است، و چیزی برای همه وجود دارد، خواه هنرمند یا طراح باشید که به دنبال اضافه کردن انیمیشن به کارنامه خود هستید، یا انیماتورهای سنتی (مثل من) که می خواهید یاد بگیرند که با این گردش کار به طور مستقیم کار کنند. معلوم می‌شود که Procreate و Photoshop می‌توانند به خوبی با هم کار کنند! :) کریس، از اینکه سبک آموزشی ساده، خنده‌دار و لذت‌بخش خود را به اشتراک گذاشتید، متشکریم. مشتاقانه منتظر حضور در کلاس‌های بیشتری هستم!

-

"من دوست داشتم این کلاس را از کریس بگیرم!! از اینکه چقدر تمرینات و نکات اولیه او مفید بودند و چگونه توانستم به سرعت آن را در پروژه ای که روی آن کار می کردم به کار ببرم، شگفت زده شدم. من بسیار مشتاقانه منتظرم برای گرفتن کلاس های بیشتر از او در آینده. متشکرم کریس!"
بریتنی راگان

"در مجموع کلاس فوق العاده سرگرم کننده ای بود! متشکرم کریس. باید چیزهایی یاد بگیرم چیزهای جالبی است و اوقات خوشی داشته باشید!"
-Akanksha Srivastav

"اگر اصلاً به انیمیشن ها و/یا حروف نویسی علاقه مندید این کلاس را شرکت کنید! باورم نمی شد چقدر راحت توانستم درخواست بدهم اطلاعات و ایجاد انیمیشن شکل‌گیری خودم. این واقعاً سرگرم‌کننده و مفید است. همچنین می‌توانید به تماشای کریس پیاسیک که جادوی خود را در زمان واقعی انجام می‌دهد"
–Ezgi Platin

"من واقعا از این کلاس لذت بردم. من کمی با چیزهای انیمیشن فتوشاپ قاطی شده بود، اما روشی که کریس آن را خراب کرد واقعا کمک کرد. قطعاً آن را توصیه می کنم." حروف من برای مدتی در حال حاضر، و کریس آن را به مراحل آسان برای درک بسیار عالی تقسیم می کند. به شدت توصیه می شود."
-جنا ریدل

"من مدتی است که کارهای کریس را دنبال می کنم و همیشه فکر می کردم که او چگونه انیمیشن هایش را انجام می دهد. این کلاس پر از نکات و ترفندهای عالی است و به بسیاری از سوالات من پاسخ داده است. شکستن آن به این صورت باعث می شود که بسیار دست یافتنی تر به نظر برسد. من نیمی از انیمیشن حروف خود را گذرانده ام و برای دیدن نتیجه نهایی بسیار هیجان زده هستم!"
–Emma Bevege

"کلاس خنده دار و باحالی! یک گنج کوچک امیدوارم دیگران نیز آن را پیدا کنند."
-Bia Andrade

"این کلاس واقعا عالی بود، از آن بسیار لذت بردم. سرعت خوبی دارد و نحوه شکسته شدن مراحل باعث می شود این احساس را به شما بدهد که اجرای آن آسان است."
–ماریانا رودریگز

دوره های این مدرس:

آموزش برند خود را در جامعه تقویت کنید6: آثار هنری منسجمی ایجاد کنید

Strengthen Your Brand on Society6: Create Cohesive Artwork

به کریس پیاسیک در یک کلاس سرگرم کننده و عملی بپیوندید که به شما کمک می کند آثار هنری منسجمی ایجاد کنید تا برند شخصی خود را در Society6 تقویت کنید تا فروش بیشتری داشته باشید! سی ..


آموزش مقدمه ای بر حروف گویا

Intro to Illustrative Lettering

"آیا تا به حال از شما الهام گرفته شده است که حروف دستی بسازید تا در کار خود بگنجانید، یا یک تصویر کامل بر اساس متن ایجاد کنید تا متوجه شوید که این..."


آموزش ساخت یک لوگوی متحرک سرگرم کننده با استفاده از Procreate 5X

Making a Fun Animated Logo using Procreate 5X

"آیا جالب نیست که یک لوگوی متحرک و سرگرم کننده برای وب سایت یا کسب و کار شخصی خود داشته باشید؟ اگر چنین است، این کلاس برای شما مناسب است! هشدار اسپویلر: آسان تر از آن چیزی است که شما تصور می کنید. .."


آموزش انیمیشن فریم به فریم: نکات و ترفندهای سرگرم کننده برای غیر انیماتورها

Frame by Frame Animation: Fun Tips and Tricks for Non-Animators

"آیا شما یک تصویرگر هستید که می‌خواهید با انیمیشن بازی کنید؟ آیا شما هم از این فکر که باید نرم‌افزار جدید یاد بگیرید می‌ترسانید؟ خوب، حدس بزنید..."


آموزش ساختن یک تصویر بیوگرافی باحال و کمتر ناخوشایند با حروف و تصویر

Making a Cool, Less Awkward Bio Picture with Lettering and Illustration

سلام نام من کریس پیاسیک است، من تصویرگر و نامه نویس هستم. من بیش از 10 سال تجربه کار به عنوان تصویرگر برای مشتریانی مانند Nickelodeon، Adidas، The Wa دارم. ..


آموزش با Procreate حروف رسا را ​​در یک تصویر موجود بگنجانید

Incorporate Expressive Lettering into an Existing Image with Procreate

آیا تا به حال خواسته اید حروف دستی پویا را در یک عکس یا تصویر بگنجانید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ این کلاس به شما نشان می دهد که اینطور است. ..


آموزش انیمیشن آسان برای تصویرگران با Adobe Fresco در iPad

Easy Animation for Illustrators with Adobe Fresco on the iPad

"این کلاس شما را از طریق همه راه‌های مختلفی که می‌توانید با ویژگی‌های انیمیشن Adobe Fresco در iPad به کار خود اضافه کنید، راهنمایی می‌کند. پایه‌ای را یاد خواهید گرفت..."


آموزش انیمیشن برای حروف نویسی: ساخت گیف های ورد با فتوشاپ

Animation for Lettering: Making Morphing Word GIFs with Photoshop

سلام، نام من کریس پیاسیک است. من یک تصویرگر هستم. در این کلاس، فرآیند ساخت انیمیشن‌های حلقه‌ای ساده را به شما نشان می‌دهم که یک کلمه را به یک کلمه دیگر تبدیل می‌کنند. ..