JowishkaArt

معمار و هنرمند


سلام، نام من Jowita Marczuk است، من یک معمار و هنرمند هستم. من در یک منطقه روستایی فوق العاده زندگی می کنم، سوابین آلب، در جنوب آلمان.

من در حرفه خود به عنوان یک معمار کار می کنم، دوست دارم اوقات فراغت خود را به مسافرت، پیاده روی و - طبیعتا - نقاشی بگذرانم!

از زمانی که یادم می‌آید هنر علاقه من بوده است، مواد مختلفی را امتحان کرده‌ام - مداد، جوهر، اکریلیک، اما آبرنگ تا کنون مورد علاقه من است. من عاشق نقاشی با هوای معمولی هستم - معماری و طبیعت مورد علاقه من هستند 🧡

من عاشق ایجاد نقاشی های منظره و همچنین مطالعات سریع منظره در مجلات آبرنگم هستم.

امیدوارم بتوانم به یو کمک کنم تا مهارت های خود را بهبود بخشید!

دوره های این مدرس:

آموزش سری کتاب اسکچ: نقاشی یک منظره در گواش

Sketchbook Series: Painting a landscape in gouache

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش نقاشی منظره با آبرنگ

Painting a landscape in watercolor

در این کلاس نقاشی با آبرنگ من به شما گام به گام نشان خواهم داد که چگونه یک صحنه زیبا را نقاشی کنید. من به شما گام به گام نشان خواهم داد که چگونه طرح را در حالی که cre انجام دهید. ..


آموزش نحوه رنگ آمیزی عناصر منظره - آسمان و درختان در آبرنگ

How to paint landscape elements - Skies and trees in watercolor

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش Sketchbook Series - نقاشی مطالعات منظره آبرنگ در مجله آبرنگ شما

Sketchbook Series - Painting watercolor landscape studies in your watercolor journal

در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه با مطالعات مناظر آبرنگی، کتاب طراحی خود را ایجاد کنید. من به شما نشان خواهم داد که از چه نوع کتابهای طراحی برای مجله خود استفاده می کنم. ..