Robert Generette III

تصویرگر، مربی و وکتور هیولای هنری

Robert Generette III یک تصویرگر، مربی برنده جایزه و خودخوانده "هیولای هنر بردار" است که در منطقه شهری واشنگتن دی سی مستقر است. با نام مستعار Rob Zilla III، او از iPad Pro برای ایجاد تصاویر و پرتره های ورزشی جذاب برای مشتریانی از Nike Baseball، NASCAR، NBA (Wizards Warriors)، Major League Soccer (L.A. Galaxy D.C. United)، Wacom و Adobe استفاده می کند. راب موفقیت خود را به تجربیات هنری سنتی، مدیریت لایه‌ها و تمایل خود برای آزمایش چیزهای جدید با برنامه‌های تلفن همراه نسبت می‌دهد.

دوره های این مدرس:

آموزش Skillshare Live: یک فعالیت سرگرم کننده برای تقویت مهارت های طراحی دیجیتال شما

Skillshare Live: A Fun Activity to Boost Your Digital Drawing Skills

مهارت‌های طراحی iPad خود را با یک فعالیت سرگرم‌کننده از دوران مدرسه خود تمرین کنید—به‌روزرسانی شده با پیچ و تاب دیجیتال! آیا معلم هنر دبستان شما تا به حال داده است. ..


آموزش تصویر دیجیتال: استفاده از Adobe Capture برای سرعت بخشیدن به گردش کار

Digital Illustration: Using Adobe Capture to Speed Up Your Workflow

"با تصویرگر، مربی و خودخوانده "هیولای هنر بردار" راب جین به یک متخصص Adobe Capture و کارآمدترین تصویرگر دیجیتالی که می شناسید تبدیل شوید.


آموزش تصویرسازی iPad: ملزومات طراحی خط برای سرگرمی و هنر انعطاف پذیر

iPad Illustration: Line Drawing Essentials for Fun, Flexible Art

"کار خطی خود را ارتقا دهید و یک صفحه رنگ آمیزی سبک ایجاد کنید که آماده اشتراک گذاری است! به عنوان یک تصویرگر برنده جایزه، پدر، و معلم سابق هنر دبیرستان، روب. .."


آموزش تصویرسازی دیجیتال: تکنیک‌های وکتور پیشرفته در فرسکو و ادوبی ایلوستریتور

Digital Illustration: Advanced Vector Techniques in Fresco & Adobe Illustrator

"با مربی، تصویرگر و راب جنرت III که خود را "هیولای هنری بردار" معرفی می کند، به تصاویر برداری خود سرعت دهید! به راب بپیوندید تا تلاش هایش را به اشتراک بگذارد. .."