James Richards

نویسنده، طراح شهری، هنرمند سفر، طراح

من یک طراح شهری، هنرمند و استاد هستم و طراحی همیشه سنگ بنای زندگی خلاقانه و کار من بوده است. من دهه‌ها را صرف طراحی مکان‌ها و تجربیات کردم تا شهرها را پیاده‌رو، قابل زندگی‌تر و پایدارتر کنم - مکان‌هایی برای شکوفایی. بخش بزرگی از یادگیری هنر من شامل سفر به جهان - 40 کشور تاکنون - برای یادگیری اسرار جالب ترین مکان های جهان به روش خودم - با ترسیم آنها بود. اکنون من یک هنرمند تمام وقت سفر، طراح و نویسنده شهری هستم. هیچ نقشه ای برای مسیر خلاقانه وجود ندارد. زندگی و کار ما مانند هر فرد منحصر به فرد است. از گذشته برای من روشن شده است که حرفه من در یک سوم اتفاق افتاده است. "سوم اول" در مورد حرفه ای شدن بود -- یادگیری هنرم و پیدا کردن پایم به عنوان یک طراح. "سوم دوم" در مورد یافتن صدای خلاق خودم بود -- جهش و اعتماد به ظرفیت خلاقانه خودم که سرچشمه حرفه و هویت من باشد. "سوم سوم" که اکنون آشکار می شود، در مورد کمک به دیگران است تا صدای خلاق خود را پیدا کنند. به همین دلیل من اینجا هستم. اکنون بیشتر وقتم را صرف آموزش کارگاه های طراحی در محل برای طراحان کهنه کار و مشتاق، برنامه های طراحی دانشگاه ، گروه های هنری و شرکت مسافرتی می کنم. span> s .

من نیز یک ins هستم tructo r و خبرنگار Urban Sketchers، و نویسنده ، پرفروش‌ترین پرفروش‌ترین آمازون برای معماری. من یک مدرس آنلاین برای Skillshare، Bluprint و The Great Courses هستم. بین کارگاه ها، پروژه های نوشتن و m ak هنر، من مکرراً سفر می‌کنید تا نکات کلیدی و ارائه‌هایی را در مورد نقش خلاقانه حیاتی طراحی با دست آزاد در دنیای دیجیتال ارائه دهید - راهی قابل توجه برای کشف مکان‌ها، کشف ایده‌ها و کشف خودتان. من در سیستا کی، فلوریدا مستقر هستم. اگر می‌خواهید کارهای بیشتری را ببینید، بیایید در .

چند بررسی:

"کاملاً این کلاس را دوست داشتم! بسیاری از اطلاعات مفید و نکات عملی به همراه مراحل عملی برای دنبال کردن. طرح های من فقط در طول این جلسه 10 برابر بهبود یافتند.»

"هیچ وقت فکر نمی کردم بتوانم چیزی شبیه به این بسازم. من معمولاً از طراحی ها و نقاشی های شهری دوری می کنم زیرا آنها بسیار پیچیده به نظر می رسند و مطمئن بودم که هرگز نمی توانم چیزی شبیه به آن را بازسازی کنم. اما اکنون به جالبترین اثر هنری که ساخته ام خیره شده ام و هنوز باورم نمی شود که این کار را انجام داده ام. جیمز ریچاردز یک معلم شگفت‌انگیز است - او می‌تواند پیچیده‌ترین تصویر را بگیرد و آن را به مراحل ساده‌ای تقسیم کند که حتی فردی که در طراحی به چالش کشیده شده است مانند من می‌تواند آن را دنبال کند. امیدوارم او در آینده درس های بیشتری از این دست برای Skillshare انجام دهد. خوب، حالا برگردیم به خیره شدن به نقاشی من...»

"من عاشقش بودم دوستش داشتم! من در ابتدا آن را احساس نمی کردم، اما لحظه ای که بازی را زدم آنقدر آرام اتفاق افتاد، از هر دقیقه آن لذت بردم! جیمز مربی ساده و جذابی است، من در تمام مدت با او نقاشی می‌کشیدم و اصلاً هیچ فشاری احساس نمی‌کردم، او عالی است و اگر می‌خواهید آرام باشید و چیزهای واقعی را بکشید، این کلاس واقعا مفید است. بیرون و از آن لذت ببرید!»

"کلاس درخشان. بسیار آموزنده و سرشار از نکات و ترفندها. نمی توانم برای قسمت 2 صبر کنم! از به اشتراک گذاشتن دانش خود متشکرم، جیمز."

"بهترین کلاس در Skillshare!"

دوره های این مدرس:

آموزش ملزومات طراحی سفر: یک طرح عالی در 5 مرحله

Travel Sketching Essentials: A Great Sketch in 5 Steps

بیشتر از یک سرگرمی، سفر و طراحی یک جفت عالی است، مانند غذای عالی و شراب خوب، که می تواند آگاهی خلاقانه ما را گسترش دهد، حواس ما را تقویت کند، و گرما. ..


آموزش ملزومات طراحی شهری: ترسیم مردم و جمعیت ساده

Urban Sketching Essentials: Drawing People and Crowds Made Simple

"آیا شما یک طراح مبتدی یا حتی باتجربه هستید که از فکر اضافه کردن افراد به نقاشی خود می ترسید؟   شما به کلاس مناسبی رسیده اید!  مردم هستند...


آموزش صحنه های شهر را زنده کنید: طراحی ماشین ها، درختان و اثاثیه

Bring City Scenes to Life: Sketching Cars, Trees and Furnishings

"یاد بگیرید که به سرعت ماشین ها، درختان و اثاثیه شهر را ترسیم کنید تا طرح های شهر و سفر خود را زنده کنید. این عناصر واقع گرایی و حس اصالت را اضافه می کنند.


آموزش ملزومات طراحی سفر: نور را جذب کنید!

Travel Sketching Essentials: Capture the Light!

"یک طرح سفر عالی می تواند شما را به شیوه ای که کتاب ها و سینمای عالی انجام می دهند، منتقل کند. عوامل مختلفی در بازی وجود دارد - ترکیب بندی، خطوط پر جنب و جوش، رنگ - اما ...."


آموزش ترسیم دنیای خود: کاوش ترکیب و حس دراماتیک عمق

Sketching Your World: Exploring Composition and a Dramatic Sense of Depth

"طراحی دنیای شما در مورد استعداد نیست، بلکه در مورد اصول و تکنیک هایی است که هر کسی می تواند بیاموزد. در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که خطی تازه و سرزنده ایجاد کنید و..."