Megan Friesth

طراح حرکت

سلام! من مگان فریث، طراح و تصویرگر حرکت از بولدر، کلرادو هستم. برای شغلم توضیحاتی می‌سازم – یعنی انیمیشن‌های آموزشی – و در اینجا آموزش می‌دهم که چگونه متحرک سازی کنم! من مدرک فیزیولوژی و طراحی فناوری خلاق دارم. با ترکیب این دو رشته، توضیحاتی را ایجاد می‌کنم که به بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن کمک می‌کند اطلاعات پیچیده پزشکی را درک کنند و سلامت خود را کنترل کنند. وقتی در Adobe Illustrator یا After Effects نیستم، عاشق سفر، دویدن، اسکی، یوگا و انجام پروژه‌های صنایع دستی هستم.

رایگان من را بررسی کنید تا به شما کمک کند تنها در 20 دقیقه راه اندازی کنید.

من همچنین یک برنامه دارم که به تمام اصول اولیه After Effects عمیق تر می شود. قبل از رفتن به یکی از کلاس های مبتدی من نیازی به تماشای هر ویدیوی AE Fundamentals ندارید. در عوض، اگر فراموش کردید که چگونه کاری را در After Effects انجام دهید، به این به عنوان یک منبع مفید فکر کنید.

از اینجا، شما آماده هستید تا با هر یک از دوره های مبتدی من (، حروف متحرک، و ) مقابله کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش حلقه زدن صحنه های متحرک در Adobe After Effects

Looping Animated Scenes in Adobe After Effects

«با نحوه ایجاد انیمیشن‌های حلقه‌ای یکپارچه برای وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی یا به عنوان بخشی از انیمیشن‌های روایت‌شده طولانی‌تر آشنا شوید. انیمیشن هایی که حلقه می شوند می توانند مسحورکننده باشند. .."


آموزش حروف متحرک سه بعدی در افتر افکت: 9 سبک، امکانات بی نهایت

3D Animated Lettering in After Effects: 9 Styles, Infinite Possibilities

حروف سه بعدی را با حروف دستی و سبک گویا متحرک کنید! این کلاس 9 نمونه انیمیشن مختلف را با جزئیاتی مانند خطوط کلی، خطوط درونی، هاچ پوشش می دهد. ..


آموزش آیکون های متحرک آسان در Adobe After Effects

Easy Animated Icons in Adobe After Effects

با ایجاد مجموعه ای سرگرم کننده از آیکون های متحرک، انیمیشن را در Adobe After Effects یاد بگیرید یا تمرین کنید. اگر یک طراح گرافیک، تصویرگر یا هر کسی هستید که می‌خواهد کار کند. ..


آموزش Text Animators: انیمیشن متن سفارشی در Adobe After Effects

Text Animators: Custom Text Animation in Adobe After Effects

"نحوه ایجاد انیمیشن های متنی سفارشی با انیماتورهای متن را بیاموزید: سیستم داخلی After Effects که به طور خاص برای متحرک سازی متن طراحی شده است. اگر گرپ حرکتی ایجاد کنید. .."


آموزش حروف متحرک در Adobe After Effects

Animated Lettering in Adobe After Effects

یاد بگیرید که چگونه با استفاده از Adobe Illustrator و After Effects یک متن نوشتاری یا انیمیشن با حروف دستی ایجاد کنید. نوشتن چنین شکل گویا از هنر. آدی. ..


آموزش حرکت های صاف: حرکت بهتر با منحنی های انیمیشن در ویرایشگر نمودار

Smooth Moves: Better Motion with Animation Curves in the Graph Editor

"با تسلط بر منحنی های انیمیشن در ویرایشگر گراف، مهارت های طراحی حرکت خود را ارتقا دهید. اصول انیمیشن، نحوه تجزیه و تحلیل حرکت و نحوه خواندن و ام را بیاموزید. .."


آموزش متحرک سازی آیکون های شکل گیری در Adobe After Effects

Animating Morphing Icons in Adobe After Effects

"یاد بگیرید چگونه انتقال‌های شکل‌گیری چشم‌نواز را متحرک کنید. یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های انیمیشن این است که می‌توانید اتفاقاتی را روی صفحه نمایش دهید که می‌تواند..."


آموزش اصول ساخت و ساز شخصیت و انیمیشن در Adobe After Effects

Character Rigging & Animation FUNdamentals in Adobe After Effects

"یاد بگیرید که چگونه یک شیء بی جان را به عنوان یک شخصیت متحرک سرگرم کننده و دمدمی زنده کنید. این کلاس یک گردش کار کامل انیمیشن کاراکتر برای مبتدیان را پوشش می دهد. ..."


آموزش تایپوگرافی متحرک در افترافکت: لایه بندی جلوه های ساده برای ظاهری پیچیده

Animated Typography in After Effects: Layering Simple Effects for a Complex Look

Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هرکسی می‌تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس‌های ویدیویی را تماشا کند، پروژه‌هایی ایجاد کند و حتی خودش کلاسی را تدریس کند.


آموزش یک لوگو را زنده کنید: اصول انیمیشن برای طراحان حرکت

Bring a Logo to Life: Principles of Animation for Motion Designers

یک لوگوی متحرک سفارشی بسازید در حالی که یاد می گیرید چگونه از اصول انیمیشن برای ایجاد توهم زندگی استفاده کنید. تسلط بر اصول انیمیشن است. .."


آموزش 5 افزونه برتر برای کارایی در Adobe After Effects

Top 5 Plugins for Efficiency in Adobe After Effects

"یاد بگیرید که چگونه از پلاگین ها برای افزایش کارایی خود در Adobe After Effects استفاده کنید. گردش کار خود را با ابزارهایی سفارشی کنید تا کارهایی را که بیشتر انجام می دهید بهینه کنید. پلاگین ها یک هستند. .."


آموزش 11 عبارت برای کارایی انیمیشن در Adobe After Effects

11 Expressions for Animation Efficiency in Adobe After Effects

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش Create then Animate: Beginner Workflow در Illustrator & After Effects

Create then Animate: Beginner Workflow in Illustrator & After Effects

یک گردش کار کامل از تصویرسازی تا انیمیشن را در Adobe Illustrator و After Effects کاوش کنید. اگر می‌خواهید وارد انیمیشن شوید، اما نمی‌دانید. .."


آموزش شخصیت Limber Rigging به انیمیشن ثانویه در افترافکت

Limber Character Rigging to Secondary Animation in After Effects

"یاد بگیرید که چگونه شخصیتی را که برای یک عمل خاص ساخته شده است را به طور مؤثری تغییر دهید و آن را با انیمیشن در Adobe After Effects زنده کنید. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه دوم را اضافه کنید. ..."


آموزش کارایی انیمیشن: در Adobe After Effects سریعتر کار کنید

Animation Efficiency: Work Faster in Adobe After Effects

"یاد بگیرید که چگونه سازماندهی شده بمانید، نکات زیادی را برای صرفه جویی در زمان کشف کنید، و کشف کنید که چگونه می توانید به رایانه خود کمک کنید تا سریعتر کار کند، همه اینها برای به حداکثر رساندن کارایی شما. . .."