Rosalie Haizlett

تصویرگر طبیعت | معلم برتر

سلام! من روزالی هستم من یک هنرمند، نویسنده و تصویرگر هستم که در خلق تصاویری با دست گیرا که دنیای طبیعی را تجلیل می کنند، تخصص دارم. من همچنین یک معلم برتر Skillshare هستم، با 5 کلاس که به شما کمک می کند با طبیعت و خلاقیت خود به روشی عمیق تر ارتباط برقرار کنید.

و اخبار بزرگ! من فقط اولین کتابم را نوشتم و تصویرسازی کردم! برای اطلاعات بیشتر قسمت زیر را مطالعه کنید. :)

من از تصویرسازی برای ارج نهادن به مکان‌ها و موجوداتی استفاده می‌کنم که اغلب مورد توجه قرار نمی‌گیرند. هدف من یادآوری پیچیدگی‌های شگفت‌انگیز سیاره ما به بینندگان است. امیدوارم که پس از دیدن کار من، مردم در ماجراجویی بعدی خود در جنگل چند دقیقه دیگر را صرف جستجوی کف جنگل برای یافتن گنجینه های کوچک می کنند.

یکی دیگر از علاقه من ایجاد تصاویری است که اطلاعات آموزشی و علمی را به گونه ای تجزیه می کند که برای مخاطبان وسیع تری جذاب باشد. من می خواهم یادگیری را برای کار در دسترس قرار دهم. به سوی درک جمعی عمیق تر از نحوه عملکرد زمین. تا کنون، من با مشتریانی مانند موسسه اسمیتسونیان، انجمن ملی آدوبون، و خدمات پارک های ملی کار کرده ام.

من هر چند ماه یکبار به مکان جدیدی سفر می کنم تا در محل کار ایجاد کنم. برخی از مکان های مورد علاقه من برای ایجاد پارک ملی Great Smoky Mountains، یک جزیره Audubon در سواحل مین، و صحرای Wadi Rum در کشور اردن بوده است. می توانید تمام ماجراهای هنری من را در

من بررسی کنید.

من هم نویسنده هستم! کتاب کاملاً جدید من، اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است.

من همچنین یک مربی هستم. تاکنون، از تدریس طراحی میدانی، کارگاه‌های مشاهده در فضای باز تصویرسازی آبرنگ در مدارس و پارک‌ها در سراسر ایالات متحده لذت برده‌ام. من همچنین این افتخار را داشته ام که به بیش از 40000 دانش آموز آموزش دهم تا از خلاقیت آنها در Skillshare به عنوان معلم برتر بهره ببرند. من نمی توانم صبر کنم تا با شما نقاشی کنم!

من دوست دارم از شما بشنوم. با من در ارتباط باشید:

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی طبیعت با آبرنگ و گواش: ایجاد هنر ترکیبی

Painting Nature with Watercolor & Gouache: Create Mixed Media Art

با ترکیب آبرنگ و گواش برای ایجاد تصاویر رنگارنگ طبیعت ترکیبی، مهارت نقاشی خود را گسترش دهید! آبرنگ با خود یک رسانه شگفت انگیز است. ..


آموزش روزنامه‌نگاری طبیعت شهری: 7 روز پیشنهادهای هنری

Urban Nature Journaling: 7 Days of Artistic Prompts

Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هرکسی می‌تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس‌های ویدیویی را تماشا کند، پروژه‌هایی ایجاد کند و حتی خودش کلاسی را تدریس کند.


آموزش Skillshare Live: نقاشی بافت های طبیعی با آبرنگ

Skillshare Live: Painting Natural Textures With Watercolor

"یاد بگیرید که با رنگ آمیزی بافت ها و الگوهای دقیق به روشی انتزاعی، دنیای طبیعی را در نوری جدید ببینید. بسیاری از هنرمندان بر روی نقاشی آثار طبیعی تمرکز می کنند. .."


آموزش دنیای خود را آبرنگ کنید: رویکردی مراقبه برای نقاشی مناظر

Watercolor Your World: A Meditative Approach to Painting Landscapes

آیا تا به حال با مکانی روبرو شده اید که آنقدر الهام بخش باشد که آرزو داشته باشید برای همیشه آن را به خاطر بسپارید؟ در این کلاس مبتدی دوستانه، یاد خواهید گرفت که چگونه. ..


آموزش آبرنگ در جنگل: راهنمای مبتدیان برای نقاشی دنیای طبیعی

Watercolor in the Woods: A Beginner's Guide to Painting the Natural World

با این دوره گام به گام نقاشی با آبرنگ سرعت خود را کاهش دهید و قدردانی خود را از طبیعت یک قدم جلوتر ببرید! در این کلاس مبتدی دوستانه، شما gai خواهید کرد. ..