DKNG Studios

طراحی + تصویر

یک استودیوی طراحی گرافیک با خدمات کامل با تمرکز بر صنعت سرگرمی است. ما مستقیماً با گروه‌های موسیقی، سالن‌ها، مروجین و طیف وسیعی از مشتریان مستقل و شرکتی کار می‌کنیم.

دن کولکن و ناتان گلدمن هر دو در سنین پایین به سمت موسیقی و طراحی جذب شدند، اما استعدادهای خود را تا سال 2005 با هم ترکیب نکردند، زمانی که این دو یک استودیوی طراحی را با هدف ادغام این دو مسیر خلاقانه تأسیس کردند. این زوج در پیوند دادن زیبایی‌شناسی شخصی و منحصربه‌فرد به بااستعدادترین هنرمندان موسیقی جهان جایگاهی را پیدا کرده‌اند.

دان و ناتان با مجموعه‌های مهارتی متفاوت از هنرهای زیبا تا تولید فیلم، استعدادها و دیدگاه‌های هنری متنوعی را به ارمغان می‌آورند. هر پروژه DKNG در تلاش است تا به مشتریان خود تصویر و شناختی را که شایسته آنهاست ارائه دهد. مشتریان قبلی آنها شامل ABC Family، MTV، Disney Channel، WB، IFC در میان دیگران بوده اند.

ستاره‌های طراحی DKNG چگونه کار خلاقانه خود را پیش می‌برند؟ این کوتاه را تماشا کنید، آن‌ها را در Skillshare دنبال کنید و کلاس‌هایشان را تماشا کنید تا مهارت‌ها و سبک‌های جدید را در کار خود باز کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش Live Encore: مسیر موفقیت خلاقانه

Live Encore: The Path to Creative Success

بیاموزید که چگونه استودیوی DKNG به آژانس موفقی تبدیل شد که امروز هستند و چگونه پروژه‌های پرشور شغل آنها را در طول مسیر شکل داده است. دن کولکن و ناتان جی.


آموزش تسلط بر Adobe Illustrator: 10 نکته و ترفند جدید برای به حداکثر رساندن کارایی و خلاقیت

Mastering Adobe Illustrator: 10 New Tips & Tricks to Maximize your Efficiency and Creativity

"به دو طراحی و تصویرسازی DKNG دان کولکن و ناتان گلدمن برای یک کلاس 45 دقیقه ای بپیوندید که ترفندهای Adobe Illustrator را در تجارتی که آنها به کار می برند.


آموزش طراحی پوستر: بافت ها و نیم تنه ها برای چاپ روی صفحه

Poster Design: Textures and Halftones for Screen Printing

"آثار هنری خود را زنده کنید! این کلاس برای طراحانی است که می خواهند کار خود را به یک پوستر چاپ شده روی صفحه تبدیل کنند. ما به شما یاد می دهیم که چگونه طرح دیجیتال خود را تبدیل کنید. ...."


آموزش تسلط بر تصویرگر: 10 نکته و ترفند برای سرعت بخشیدن به گردش کار

Mastering Illustrator: 10 Tips & Tricks to Speed Up Your Workflow

"به طراحان DKNG، Dan Kuhlken و Nathan Goldman برای یک کلاس 40 دقیقه ای بپیوندید که ترفندهای Adobe Illustrator مربوط به حرفه ای را که برای سریع و کارآمد به کار می برند، آشکار می کند."


آموزش بهره وری برای طراحان: 11 نکته برای اصلاح گردش کار خود با DKNG

Productivity for Designers: 11 Tips to Revamp Your Workflow with DKNG

"با دوتایی طراحی قدرتمند DKNG به پشت صحنه بروید تا نکات و ترفندهای مورد علاقه آنها را برای سرعت بخشیدن به گردش کار طراحی خود کشف کنید! ایجاد مراقبت خلاقانه. ..."


آموزش طراحی پوستر راک: از توسعه مفهوم تا اجرا

Rock Poster Design: From Concept Development to Execution

"تا به حال عاشق پوستر کنسرت گروهی شده اید که حتی نمی شناسید؟ ما به شما یاد می دهیم که چگونه پوستری ایجاد کنید که الهام بخش طرفداران باشد و طرفداران را مجذوب خود کند..."


آموزش تصویر برای طراحان: حیوان هندسی خود را بسازید

Illustration for Designers: Create Your Own Geometric Animal

به طراحان DKNG، Dan Kuhlken و Nathan Goldman برای یک کلاس 90 دقیقه ای عمیق در مورد تصویر برداری وکتور و سبک منحصر به فرد آنها بپیوندید. روش های عملی برای ساده سازی را بیاموزید. ..


آموزش تصویرسازی سه بعدی: ایجاد طرح های ایزومتریک در Adobe Illustrator

3D Illustration: Creating Isometric Designs in Adobe Illustrator

"به استودیوی دوتایی طراحی نیروگاه DKNG بپیوندید تا یک کلاس عمیق درباره ایجاد تصاویر سه بعدی در Adobe Illustrator داشته باشید! دنیای تصاویر ایزومتریک را کشف کنید. ..."


آموزش اسرار ایلاستریتور: 5 تکنیک برای افزودن رئالیسم به کارتان

Illustrator Secrets: 5 Techniques to Add Realism to Your Work

با استفاده از DKNG، دوتایی طراحی و تصویرسازی که به بیش از 29000 دانش‌آموز در Skillshare آموزش داده است، پنج تکنیک را برای ایجاد واقعی‌ترین اثر خود تا کنون بیاموزید. ..


آموزش تصویرسازی یک مجموعه آیکون: طراحی یک سری منسجم

Illustrating an Icon Set: Design a Cohesive Series

مجموعه‌ای منسجم از نمادها را در این کلاس آنلاین جدید از استودیو DKNG، دوتایی طراحی و تصویرسازی که به بیش از 20000 دانش‌آموز در Skil آموزش داده‌اند، طراحی کنید. ..


آموزش طراحی گرافیک هندسی: 8 الگو برای تقویت پروژه بعدی شما

Geometric Graphic Design: 8 Patterns to Power Your Next Project

"به استودیوی طراحی قدرتمند DKNG برای یک کلاس طراحی گرافیکی عمیق که همه چیز درباره ایجاد الگوها در Adobe Illustrator است بپیوندید! دن کولکن و ناتان گلدمن دی. .."