Chiara Mazzetti

هنرمند


این هنرمند پشت هنر است :)
سلام! من کیارا مازتی هستم و در ایتالیا زندگی می کنم.

پس از اتمام تحصیلات کلاسیک، من در سال 2016 از در دانشگاه پیزا در رشته علوم انسانی دیجیتال فارغ التحصیل شدم و بعداً در طراحی گرافیک در آکادمی در میلان. پس از اتمام تحصیلات به عنوان طراح گرافیک در یک گالری هنری تاریخی و معروف مشغول به کار شدم و همزمان با شریکم به طراحی وب سایت پرداختم.

در پایان سال 2018 به خوشنویسی و حروف نویسی علاقه مند شدم که هنرهای آن به من صبر و اهمیت تمرین هر روزه را آموخت. از این نقطه به بعد، شور و شوق برای آبرنگ تقریباً خود به خود شروع شد و تغییر از قلم خوشنویسی به قلم موی آبرنگ بسیار طبیعی بود.

از طریق این هنر سعی می‌کنم خودم را بیان کنم و هر بار که نقاشی می‌کنم کاملاً در فرآیند غوطه‌ور می‌شوم که به عنوان یک آیین مراقبه آغاز می‌شود: تهیه رنگ‌ها، کاغذ، کوزه‌ها. از آب، قلم مو و در عین حال تجسم در ذهنم که چگونه نقاشی را خلق کنم چیزی باشکوه است، فکر می کنم کمی شبیه مراقبت از خودم است.

من همیشه سعی می کنم پیشرفت کنم و چیزهای جدید یاد بگیرم! من متقاعد شده ام که تنها از این طریق، همراه با تمرین و اشتیاق، می توانیم واقعاً یاد بگیریم.

ص. من دستیار گربه کوچکم (لاپیس) را دوست دارم و او هم مرا دوست دارد <3

دوره های این مدرس:

آموزش ابزار و تکنیک های خیره کننده آبرنگ برای مبتدیان

Stunning Watercolor Tools and Techniques for Beginners

"درس امروز همه چیز در مورد ابزارها و تکنیک های خیره کننده و جالب است که به نقاشی های آبرنگ خود تکان می دهد. شما نیازی به مادر گران قیمت و عجیب ندارید. ..."


آموزش 5 راه برای بهبود منظره آبرنگ برای مبتدیان

5 Ways to Improve your Watercolor Landscape for Beginners

خوش آمدی! در این کلاس قصد دارم نکات و ترفندهای مفیدی را که هر روز در کارهایم استفاده می کنم با شما به اشتراک بگذارم. شما می توانید آنها را تمرین کنید و تمام چشم انداز خود را بهبود بخشید. ..


آموزش دو برس برای همه: نقاشی مناظر آبرنگ با لوازم ضروری

Two Brushes for All: Painting Watercolor Sceneries with Essential Supplies

آیا تا به حال از همه شکل ها و اندازه های برس های آبرنگ غرق شده اید؟ آیا فکر می کنید قلم مو خاصی را از دست داده اید و این شما را از تلاش باز می دارد. ..