Jared Freitag

ناظر انیمیشن

من 8 سال است که در صنعت انیمیشن کشش اسکواش انجام می دهم. در درجه اول به عنوان یک انیماتور مستقل. من روی خط بین انیمیشن شخصیت و موشن گرافیک قدم می زنم تا داستان ها را زنده کنم. من یک استودیوی انیمیشن کوچک به نام Backwoods Animation را اداره می کنم که در آن اتفاقات بزرگی در حال رخ دادن است.

Backwoods Animation Studio یک استودیوی انیمیشن و موشن گرافیک است که در جنوب کالیفرنیا واقع شده است.

دوره های این مدرس:

آموزش انیمیشن دو بعدی حرفه ای | چرخه ها را اجرا کنید

Professional 2D Animation | Run Cycles

تمرکز اصلی این دوره تسلط بر چرخه اجرا است. ما دو نوع چرخه اجرا (پروفایل و مستقیم) را بررسی خواهیم کرد و در عین حال یک توالی پرش را نیز اضافه خواهیم کرد. ..


آموزش ULTIMATE Character Rig

ULTIMATE Character Rig

"اگر در افتر افکت کاراکتر ایجاد می کنید، این کلاس یک الزام مطلق است. من به سادگی شما را در روند ساخت یک کاراکتر 360 درجه با استفاده از یک ... راهنمایی می کنم."


آموزش طراحی و تجهیز کاراکترهای حرفه ای

Professional Character Design & Rigging

با استفاده از Adobe After Effects، یک ریگ شخصیت حرفه ای را طراحی و ایجاد خواهیم کرد که آماده انیمیشن است. با این ریگ حرفه ای شخصیت های خود را زنده کنید. ..


آموزش انیمیشن شخصیت های حرفه ای | آسان ساخته شده است

Professional Character Animation | Made Easy

تکنیک های ساده برای متحرک سازی شخصیت ها را در After Effects بیاموزید. در این کلاس شما ظاهری صاف و صاف به شخصیت های خود خواهید داشت که طبیعی است. ..


آموزش بهترین دکل بازویی EVER!

Best Arm Rig EVER!

با استفاده از Duik Bassel و After Effects، ما همه کاره ترین دکل بازویی ممکن را ایجاد خواهیم کرد. این بهترین دکل بازویی است که من تا به حال تولید کرده ام، و توسط فا. ..


آموزش دکل و همگام سازی لب حرفه ای

Professional Mouth Rig & Lip Sync

"با این mouth rig، ساخته شده در After Effects، همگام سازی لب هرگز به این آسانی نبوده است. ما از یک ابزار بسیار قدرتمند به نام Joysticks n sliders در داخل افکت افکت ها استفاده خواهیم کرد تا ...."


آموزش مجموعه سه بعدی در افتر افکت

3D set in After Effects

"فقط با استفاده از افتر افکت، من شما را در فرآیند ایجاد یک مجموعه حرفه ای سه بعدی که می توانید دوربین را در آن جابه جا کنید تا تصاویری فراگیر ایجاد کنید، راهنمایی می کنم. ما..."


آموزش FX ویژه در افتر افکت | با استفاده از AEJuice

Special FX in After Effects | Using AEJuice

"با استفاده از AEJuice و Joysticks n Sliders، ما یک کلیپ متحرک کوتاه در After Effects ایجاد خواهیم کرد که از برخی از بهترین افزونه های موجود استفاده می کند. من شما را همراهی خواهم کرد...."


آموزش مبانی انیمیشن شخصیت

The Fundamentals of Character Animation

"در این کلاس، تکنیک‌های ساده ریگینگ را با استفاده از Duik Bassel و Adobe After Effects پوشش می‌دهیم. با شروع از پایه، شکل بدنی ساده و ... را ایجاد می‌کنیم."