Adam Chraibi

طراح و انیماتور

سلام، من آدام چرایبی هستم، طراح حرفه ای، انیماتور و ویرایشگر ویدئو مستقر در کازابلانکا، مراکش با بیش از 6 سال تجربه و شعار من این است که اگر آن را طراحی کنید، می توانید آن را متحرک کنید.

در سن 15 سالگی به مدرسه هنر رفتم و در آنجا اصول طراحی، سایه و نور (سبک مانگا) را مطالعه کردم و پس از آن به دانشکده حقوق رفتم و در آنجا مدرک لیسانس خود را در رشته حقوق خصوصی گرفتم.

p>

اما عشق و علاقه من به هنر و انیمیشن بزرگتر از عشق به حقوق بود، من با مطالعه آن احساس سازگاری نداشتم، اما خیلی دیر شده بود که نمی توانستم آن را رها کنم، به خودم گفتم حداقل مدرک را بگیرم و سپس کار دیگری انجام دهید.

بنابراین، حرفه‌ام را به انجام کاری که دوست دارم و به آن علاقه دارم تغییر دادم، که تمام کارهای هنری دیجیتال است. زمانی که من 2 سال به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی و طراح برای یک شرکت هواپیمایی کار کردم، قبل از اینکه به صورت آزاد کار کنم.

در دوره هایم، هدف من این است که وقت شما را با چیزهای غیر ضروری تلف نکنم. من آن را کوتاه و فشرده نگه می‌دارم، می‌دانم که مردم می‌خواهند چیزی را به‌سرعت یاد بگیرند، احتمالاً مشاغل دیگری دارند و سعی می‌کنند چیزی را یاد بگیرند، من قبلاً آنجا بوده‌ام که بدانم سخت است، بنابراین آن را کوتاه و مستقیم نگه می‌دارم. نکته ای که من تشخیص می دهم ضروری نیست یا به راحتی در Google پیدا نمی شود، آن را انجام نمی دهم.

اینستاگرام: @adamchraibico

دوره های این مدرس:

آموزش لوگوهای سبک استروک | انیمیشن های ساده در Adobe After Effects

Stroke Style Logos | Simple Animations in Adobe After Effects

" سلام به افراد خلاق، اسم من آدام است و در این کلاس یاد خواهید گرفت که در افتر افکت، انیمیشن های لوگوی برجسته و در عین حال ساده به سبک استروک بسازید. ما h. .."


آموزش اصول پویانمایی لوگو برای مبتدیان: متحرک کردن علائم کلمات

Logo Animation Principles for Beginners: Animating Wordmarks

" سلام، نام من آدام، طراح و انیماتور حرفه ای با بیش از 6 سال سابقه در حال حاضر است. در این کلاس با انیمیشن لوگو p. .."


آموزش تکنیک های ساده سازی و مینیمالیسم طراحی لوگو

Logo Design Simplification and Minimalism Techniques

"ساده سازی گرافیکی روشی است که طراحان گرافیک برای ساختن طرح های به یاد ماندنی و نمادین از آن استفاده می کنند، در این دوره شما ساده سازی های لازم را یاد خواهید گرفت..."


آموزش پردازش پست عکاسی RAW مادون قرمز

Infrared RAW Photography Post Processing

پردازش پست عکاسی RAW مادون قرمز در Photoshop CC 2021 در عمل معمولی چشمان ما دنیای اطراف خود را می بینند و ما آن را همان طور که هست می پذیریم. رزها قرمز هستند. ..


آموزش عناصر طراحی گرافیک: تئوری رنگ و کاربرد

Graphic Design Elements: Color Theory and Application

سلام من آدام چرایبی هستم، گرافیست و انیماتور حرفه ای. این دوره در مورد تئوری رنگ و چگونگی استفاده بیشتر از آن و استفاده از آن به عنوان فو می باشد. ..


آموزش انیمیشن سرگرم کننده و آسان مایع ریختن و پر کردن لوگو در Adobe After Effects

Fun And Easy Liquid Pouring and Fill Logo Animation in Adobe After Effects

" سلام، همه، و به کلاس انیمیشن لوگوی Fun Liquid خوش آمدید، نام من طراح حرکت حرفه ای آدام از کازابلانکا با 7 سال سابقه است. .."


آموزش ایجاد پوسترهای انتزاعی هندسی سه بعدی در Adobe Photoshop

Create 3D Geometric Abstract Posters in Adobe Photoshop

"سلام، به سری Photoshop CC Lab من خوش آمدید. نام من آدام است، من یک طراح گرافیک و انیماتور حرفه ای هستم. در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه آمازی بسازید. .."


آموزش تکنیک های انیمیشن سازی لوگوی حروف برای مبتدیان در Adobe After Effects

Lettering Logo Animation Techniques for Beginners in Adobe After Effects

" توضیحات کلاس سلام به همه و به کلاس من خوش آمدید. در این کلاس شما انیمیشن لوگو را یاد خواهید گرفت اما قبل از اینکه به ادامه مطلب برویم توضیح اولیه چیست. .."


آموزش مهارت های ویرایش ویدیو خود را با Adobe After Effects ارتقا دهید

Level Up Your Video Editing Skills with Adobe After Effects

" سلام به همه و به Adobe After Effects برای پست پروداکشن خوش آمدید. در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید افترافکت را در پس از تولید خود بگنجانید. .."


آموزش مقدمه نهایی Adobe Photoshop از 0 تا متوسط

The Ultimate Introduction to Adobe Photoshop From 0 to Intermediate

مقدمه نهایی Adobe Photoshop CC سلام، نام من آدام شریبی است، من یک طراح گرافیک و انیماتور حرفه ای هستم. در این دوره شما به Ad مسلط خواهید شد. ..


آموزش ویرایش ویدیو با Davinci Resolve 16 برای مبتدیان

Video Editing With Davinci Resolve 16 for Beginners

سلام به افراد خلاق دوست داشتنی، آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه در DaVinci Resolve 16 ویرایش های حرفه ای انجام دهید؟ اگر بله، به من اعتماد کنید، هیچ دوره بهتری پیدا نمی کنید. ..


دوره آموزشی نهایی درجه بندی رنگ در DaVinci Resolve

The Ultimate Color Grading Crash Course in DaVinci Resolve

سلام به افراد خلاق دوست‌داشتنی، در این کلاس تکنیک‌های عالی برای تصحیح رنگ مؤثر و در عین حال ساده برای مبتدیان را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش 10 نکته برای گردش کار درجه بندی رنگ 10 برابر سریعتر در DaVinci Resolve

10 Tips For 10x Faster Color Grading Workflow in DaVinci Resolve

"10 نکته برای گردش کار درجه بندی رنگ 10 برابر سریعتر در DaVinci Resolve 16. اگر به عنوان یک فریلنسر یا یک ویرایشگر یا طراح ویدیو یا هر دو کار می کنید، می دانید که h. .."


آموزش راهنمای کامل برای ایجاد آرم حرفه ای در Adobe Illustrator

Le guide complet pour créer un logo professionnel sur Adobe Illustrator

" Salut، je suis Adam، Graphiste et animateur professionnel spécialisé dans le design de logos et de marques et dans cette classe، vous allez appendre à créer vo. .."


آموزش خلاقیت خود را باز کنید و هنر دیجیتال سورئالیستی را در Adobe Photoshop ایجاد کنید

Unlock Your Creativity And Make Surrealist Digital Art in Adobe Photoshop

"هنر دیجیتال سورئال در Photoshop CC. ارائه ایده هایی برای ایجاد هنر دیجیتال سورئالیستی در فتوشاپ می تواند چالش برانگیز باشد اگر تکنیک های آن را نمی دانید. .."


آموزش طراحی لوگوی قدیمی قدیمی از مفهوم تا ارائه

Retro Vintage Logo Design From Concept to Presentation

طراحی لوگوی قدیمی قدیمی از مفهوم تا ارائه در Adobe Illustrator این دوره در مورد طراحی لوگوی Retro Vintage و Badge است. من پروسه خود را پوشش خواهم داد. ..


آموزش طراحی خلاقانه لوگو- از اشکال پر شده، هنرهای وکتوری جذاب ایجاد کنید

Creative Logo Design- Create Compelling Vector Arts From Filled Shapes

" سلام به همه، اسم من آدم است. من یک طراح و انیماتور حرفه ای با بیش از 6 سال تجربه هستم، قابل توجه ترین مشتریان من Wondershare، Animaker Flex هستند. .."


آموزش مهارت های ویرایش ویدیو خود را در Adobe Premiere Pro بهبود بخشید

Improve Your Video Editing Skills in Adobe Premiere Pro

"نکات حرفه ای ویرایش ویدئو در Adobe Premiere Pro آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه در Premiere Pro ویرایش های خلاقانه و حرفه ای انجام دهید؟ سپس شما در ری هستید. .."