Julia Henze

هنرمند | معلم | عاشق طراحی شهری

سلام، خلاقان! نام من جولیا هنز است. من یک تصویرگر مستقل و طراح شهری هستم که در دهکده ای با نامی که هیچ کس نمی تواند تلفظ کند، زندگی و کار می کنم، Bergschenhoek، در هلند.

من دوست دارم اشتیاقم به طراحی و طراحی شهری را با شما به اشتراک بگذارم و به شما نشان دهم که چگونه فرآیند طراحی را ساده تر و سرگرم کننده تر کنید. همه کلاس‌های Skillshare من بسیار آسان هستند و برای هنرمندان مبتدی عالی هستند. اما دانش‌آموزان پیشرفته نیز می‌توانند نکات و ترفندهای جالبی پیدا کنند.

برای الهام بخشیدن و آموزش های طراحی به من مراجعه کنید. وقتی طرحی را که با یکی از کلاس های من ساخته شده پست می کنید و از هشتگ #JuliaHenze_Skillshare استفاده می کنید، من را تگ کنید (@julia_henze). من از دیدن آثار هنری شما بسیار خوشحال خواهم شد!

و ویدیوهای نمایشی طراحی سرعت را در کانال من پیدا کنید.

♥ با 1 ماه حق بیمه Skillshare دریافت می کنید. به راحتی آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید!

برای به‌روزرسانی با کلاس‌های جدید، کارگاه‌ها، پست‌های وبلاگ و موارد دیگر، در من مشترک شوید و یک آموزش رایگان گواش دریافت کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش با من بکش: طراحی رسا با گواش و مداد رنگی

Draw with Me: Expressive Sketching with Gouache & Colored Pencils

" آیا می خواهید یاد بگیرید که بدون ترس از اشتباه نقاشی کنید؟ پس، این کلاس برای شماست! در این کلاس، یک تکنیک گواش را به شما نشان می دهم که برای استفاده از آن استفاده می کنم. .."


آموزش طراحی شهری برای مبتدیان: دو - دیدگاه نقطه ای

Urban Sketching for Beginners: Two - Point Perspective

" این دومین و آخرین قسمت از مجموعه‌ای درباره دیدگاه است. در این کلاس، ما به پرسپکتیو دو نقطه ای در طراحی شهری خواهیم پرداخت. ما خواهیم رفت. .."


آموزش جادوی پرووانس: طراحی شهری با آبرنگ و مداد رنگی

The Magic of Provence: Urban Sketching with Watercolor and Colored Pencils

"این کلاس شما را به شهر کوچکی در پروونس فرانسه می برد: خیابانی دنج با خانه های سنگی قدیمی، سنگفرش سنگفرش، کاشی های سقف قرمز، کرکره های چوبی و مقداری ...."


آموزش طراحی با نشانگر: نحوه ترسیم میوه ها و انواع توت ها را بیاموزید

Drawing with Markers: Learn How to Sketch Expressive Fruits & Berries

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه تصاویر میوه های زنده و خوش آب و هوا بکشید؟ این کلاس یک آموزش گام به گام برای کشیدن پنج میوه رنگارنگ و توت است. ..


آموزش طراحی شهری با نشانگر | معماری

Urban Sketching with Markers | Architecture

این دومین کلاس Skillshare من در مورد نشانگرها است. در مورد اول - Markers 101: The Basics and Step-by-step Sketching - من اصول اولیه مصرف الکل را به شما آموزش دادم. ..


آموزش پنجره در آبرنگ: مهارت های طراحی، سایه زدن و نقاشی را توسعه دهید

Windows in Watercolor: Develop Drawing, Shadowing, & Painting Skills

"در کلاس‌های طراحی شهری قبلی‌ام، ما قبلاً چیزهای زیادی در مورد طراحی معماری آموخته‌ایم - از درها تا کل خیابان‌ها، با یا بدون پرسپکتیو. Th...."


آموزش طراحی شهری: بیایید چند درب بکشیم!

Urban Sketching: Let's Draw Some Doors!

این یکی دیگر از کلاس های طراحی شهری برای مبتدیان است و این بار شما یاد می گیرید که چگونه یک در بکشید، اما موارد بیشتری وجود دارد. . . برای این کلاس من حساب کردم. ..


آموزش طراحی شهری برای مبتدیان: دیدگاه یک نقطه ای

Urban Sketching for Beginners: One - Point Perspective

" آیا مثل من عاشق طراحی شهری هستید، اما با پرسپکتیو مشکل دارید؟ پس این کلاس برای شماست! این اولین قسمت از مجموعه‌ای درباره چشم‌انداز است. من. .."


آموزش نشانگرهای 101: اصول اولیه و طرح گام به گام

Markers 101: The Basics and Step-by-Step Sketching

" نشانگرها امروزه به سرعت در حال افزایش محبوبیت هستند. رنگ‌های آن‌ها روشن است، استفاده از آن‌ها بسیار آسان است و فقط خنک بازی می‌کنند. طرح نشانگر را کشف کردم. .."


آموزش کار با گواش و مداد رنگی: بیایید چند خانه بکشیم!

Working with Gouache & Colored Pencils: Let's Draw Some Homes!

"بیایید چند خانه را با هم ترسیم کنیم! در اولین کلاس از مجموعه ای در مورد شگفت انگیزترین ترکیب مواد هنری (من از آن برای طراحی شهری استفاده می کنم): گواش. ..."


آموزش طراحی شهری: چگونه یک خیابان را با گواش و مداد رنگی ترسیم کنیم

Urban Sketching: How to Draw a Street with Gouache and Colored Pencils

" در این کلاس شما را با مراحل گام به گام کشیدن یک خیابان رنگارنگ آشنا می کنم. ما یک طرح روشن با استفاده از ترکیب گواش و. .."


آموزش سبزی در اسکیس شهری

Greenery in Urban Sketching

طراحی شهری بدون سرسبزی؟ ! به هیچ وجه! تمام کلاس های قبلی طراحی شهری من در مورد طراحی معماری بود - از درها گرفته تا کل خیابان ها، با یا w. ..


آموزش بافت های نشانگر در طراحی شهری: تکنیک هایی برای پشت بام ها و دیوارهای آجری

Marker Textures in Urban Sketching: Techniques for Roofs & Brick Walls

" آیا شما هم مثل من به نشانگرهای مبتنی بر الکل و بافت های شهری علاقه دارید؟ سپس شما این کلاس را دوست خواهید داشت! ما بر روی یکی از جنبه های منحصر به فرد طراحی شهری تمرکز خواهیم کرد. .."


آموزش طراحی با پالت محدود | تئوری رنگ در عمل

Drawing With a Limited Palette | Color Theory in Practice

ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد که چرا شما علاقه مند به یادگیری نحوه استفاده از یک پالت رنگ محدود هستید. از کاهش وزن لوازم موجود در کیف شما. ..


آموزش طراحی شهری با گواش | خانه فیروزه ای کنار استخر

Urban Sketching with Gouache | Turquoise House by the Pool

طراحی شهری با گواش: خانه فیروزه ای کنار استخر در این کلاس، شما را با روند گام به گام کشیدن یک فیروزه زیبا آشنا می کنم. ..


آموزش طراحی شهری برای مبتدیان: طرح آبرنگ در 3 مرحله

Urban Sketching for Beginners: Watercolour Sketch in 3 Steps

"این کلاس برای افرادی است که نمی‌دانند طراحی شهری را از کجا شروع کنند، برای افرادی که با اولین طرح‌های معماری خود دست و پنجه نرم می‌کنند، اما همچنین برای..."