Geraldine Lavin

گیاه شناس و کشاورز

سلام! جرالدین لاوین اینجاست. من گیاه‌پزشک منطقه‌ای و کشاورز احیاکننده هستم، شرکتی که در سال 2015 برای به اشتراک گذاشتن فعالیت‌های گیاهی خود با دنیا تأسیس کردم. "تله خورشید" مفهومی است که در مطالعات پرماکالچرم درباره آن خواندم - یک سنگ بزرگ یا بدنه آبی که گرما و نور را جذب و منعکس می کند و یک محیط کوچک از رشد فراوان در اطراف خود ایجاد می کند. این چیزی است که من قصد دارم با شرکت خود انجام دهم، درس ها و برداشت های حاصل از رابطه خود با دنیای طبیعی را جذب کنم و آنها را با مردم به اشتراک بگذارم تا دنیایی بهتر بسازم.

من کلاس هایی در مورد ساخت داروهای گیاهی و تئوری تدریس کرده ام. و همچنین باغبانی در دانشگاه ییل، کالج بارد، کنفرانس‌ها، استراحتگاه‌ها، مراکز غذایی، فروشگاه‌های سبک زندگی، بسیاری از مزارع و حتی در یک جشنواره موسیقی. امسال از آموزش آنلاین و دستیابی به مخاطبان بیشتری نسبت به قبل لذت بردم! بعد از هر کلاس بازخوردی دریافت می کنم که سبک من سازماندهی شده، کامل است و دانش آموزان احساس می کنند که درک خود را از موضوع موضوع بسیار گسترش داده اند. من معتقدم که هر کلاس فرصتی برای توانمندسازی دانش آموزان و ابهام زدایی از دنیای طبیعی اطرافمان است.

Suntrap Botanical فرمول‌های تنتور دانه تا بطری، مراقبت از پوست، جعبه‌های سلامت فصلی، خدمات مشاوره، مواد آموزشی، کارگاه‌ها و استراحتگاه‌ها را ارائه می‌دهد. ما در شمال نیویورک مستقر هستیم، جایی که تمام گیاهانی را که در محصولات خود استفاده می کنیم، از سایر کشاورزان کوچک تهیه می کنیم. در آینده، زمانی که همه ما دوباره به مسافرت می رویم، امیدوارم شما بیایید مزرعه را بررسی کنید و حضوری در کلاس شرکت کنید. تا آن زمان، ما از ارائه کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی از طریق SkillShare و ما بسیار هیجان‌زده هستیم.

دوره های این مدرس:

آموزش Botanical Dye 101: ایجاد لباس های پایدار، طبیعی و شیک

Botanical Dye 101: Create Sustainable, Natural & Stylish Clothing

به لباس های خود رنگی بدهید که کاملاً منحصر به شما باشد! این کلاس برای اولین بار رنگرزهای گیاهی است. ما آن را ساده نگه می داریم و اصول اولیه را با استفاده از l پوشش می دهیم. ..


آموزش باغبانی 101: راهنمای رشد و مراقبت از گیاهان

Gardening 101: A Guide For Growing & Caring For Plants

کلاس باغبانی برای همه! هیچ تجربه قبلی لازم نیست - تنها چیزی که نیاز دارید این است که بخواهید چیزی مفید، خوراکی، زیبا یا برای پرندگان پرورش دهید. من سابقم ..